Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Chiptuning
Klokan
19.05.2011 22:05 - Re: Chiptuning
99
milankoN .... jak je psáno, citroeny (civilní) jsou o pohodlí, ne o rally.
1. Pokud chceš dávat podložky, uvědom si že je to nelegální a dooost rizikové. Střihnou se ti šrouby a letíš ... (min. z STK)
2. Širší pneu lze omezeně (koukni třeba co dává Musketier / Carlsson atd). Díky konstrukci hydrauliky však brzo narazíš na limity ( čti podběhy).
3. Jakýkoliv čip (s vyjímkou PS-u) má neblahý vliv na všechny součástky auta. V dnešní době snižování nákladů - (čti mam auto na 100kW tak spojka vydrží max 120kW atp) se čipem dostávᚠza hranice únosnosti většiny dílů. Jen málo lidí si nechá čipem pouze lehce upravit mapu motoru, všichni tam cpou co to jde. Nafty, tlaku turba ... atd. Že by po čipu někdo měnil ložiska, spojku, ojnice atp za jiné, stavěné na vyšší výkony sem ještě neviděl. To dělají jen dvorní tunningové firmy, které ti dají také záruku. Schválně se optej Čípkaře, estli ti převezme po čipu záruku na auto .. a uvidíš.

Není náhodou že pro různé výkony motoru jsou různé díly jako spojka atp. Šetří se všude a na všem...
3. Pokud se chceš vrtat v pérování, kup si verzi Metalic - s pružinama .. (pak ale nechápu proč citrus ... ale neva)

Ze zkušeností z třílitrového XMka nevim, k čemu bys potřeboval z 240 koní 280. Už tak to bude trhat dlažbu. Tak s vyjímkou Válek Mimoňů to asi nemá význam.

Jinak já si nechal očipovat dvoulitrový XMko - nákupem třílitru. Asi nejlepší řešení.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator