Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: system engine fault 2.0i 16V LPG
Leovy
21.04.2011 20:12 - Re: system engine fault 2.0i 16V LPG
Za?iato?n?k
sanchez: zkoušel sis od někoho půjčit zapalovací cívky, já mám s tím svým HPI problémy taky a nic diagnostika nehlásí a vše by mělo být OK. ALE včera jsem byl u Pánů v Holetíně (SUPER PŘÍSTUP = VŘELE DOPORUČUJI) a na origo diagnostice to nic nehlásilo, vše OK i vysokotlaké čerpadlo je OK, ale když jsem vyndal cívku a proměřovali jsme ji tam, tak ty hodnoty byly opravdu divné, takže mě to utvrdilo v mém přesvědčení, že je v pr.eli. Zítra bych měl mít novou cívku , tak uvidím jestli to pomůže. Jinak jsem taky přišel na špatný konektor v zásuvce k cívce, ale ten jsem opravil. Ten mi dělal to, že to někdy škitalo na tři válce, opravil jsem to a jezdí to v pohodě na čtyři válce, ale jak jsem říkal, výkon tam stále není a ty hodnoty co jme naměřili jsou opravdu prapodivné. Na třech cívkách 16-20 MEGAOhmů a na čtvrté 32 MEGAOhmů . Je to nějaký nesmysl, ale auto na to jezdí a nic nehlásí. Můj obyč měřák na tom nic nezměřil, tyto hodnoty jsme naměřili v Holetíně. Kolega v práci mi říkal, že na plynu bych špatnou cívku poznal hned, protože to jede hodně blbě. Takže by to u tebe mohla dělat taky cívka, zkus ji proměřit Ohmetrem. Čus

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator