Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Propalene pisty?
peta
12.08.2010 21:12 - Re: Propalene pisty?
99
Ahoj,
něco podobného se stalo u nás v servisu - i když ne zcela naší vinou. Auto odjelo po servisní prohlídce OK, po několika km "vylezla" těsníci gumička z olej. filtru. Chlap nedbal nic na kontrolku mazání (sám v mailu přiznal, kdy se rozsvítila - podle něj to byla kontrolka množství oleje - a jak dlouho ještě jel, než to zadřel). Výsledek - klika, jedna ojnice+píst, vačková hřídel,... oprava cca 50tis. Mohli jsme jít do sporu, asi bychom to vyhráli, chlap dělal dost dusno a je celkem zbytečné nechat se někde vláčet a kazit renome servisu. Vše jsme udělali dle nejlepšího svědomí, přesto si chlap po opravě nechal auto zapečetit a pozval soudního znalce, protože chtěl vědět, zda tato závada a následná oprava nějak neovlivnila zásadním způsobem vlastnosti a životnost motoru. Když to znalec prohlédl, tak sám prohlásil, že některé díly nebylo ani nutné měnit. Já osobně bych si v tvém případě sehnal někoho podobného, stojí to sice peníze ,ale pokud je průběh opravy dostatečně zdokumentovaný a je se o co opřít - stojí to za to. Myslím, že na ůvod poradí bezplatně - řekne svůj názor a doporučí další postup. Pokud jsi si jistý, že vina je na straně servisu, neváhal bych, chtěl bych taky mít jistotu, že motor je ok a ještě něco najede.
Také souhlasím s názorem na "garážisty", pokud nemá reference, tak opravy tohoto charakteru bych jim nesvěřil. Je s nimi pak obtížnější rekl. řízení, ve firmě je to většinou snažší a tím více, pokud se jedná o značkový servis. U značkového servisu si lidé stěžují i u dovozce a většinou jim jde dovozce na ruku (alespoň u naší značky, nevím jak Citroen). Ale bohužel v servisu dělají také jen lidé-mechanici a vždy záleží, jak se k tomu postaví vedení.
A ještě jedna taková perlička - ono hodně věcí souvisí se vším, a málokdo třeba řeší přidřené či netěsné turbo jinak než výměnou. Ale málokdo už změří tlak mazání - při poruše olej. čerpadla nebo reg. ventilu tlaku oleje je turbo první na řadě, které nižší tlak odnese. Je to podobné jako s tím vstřikem - když už mám rozhozený motor, tak udělám i vstřiky, jednak to není na škodu a mám jistotu, že vše bude ok.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator