Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: system engine fault 2.0i 16V LPG
sanchez
10.06.2010 20:39 - system engine fault 2.0i 16V LPG
99
Zdravím všechny,
zhruba před 3 týdny jsem si dovezl C5 2.0i 16V II Break. Ihned jsem nechal vyměnit olej, svíčky, filtry, vyčistil škrtící klapku. Prvních 600km vše v pořádku ( pouze mi přišlo, že auto netáhne jak by mělo ). Každé rano sem měl problém při startování za studena. Auto nechtělo naskočit doba cca 10 sekund, někdy po startu i chcípla, poté sem zpozoroval, že otáčkoměr litá mezi 500 - 1500 otáčkami . Prvních 200m se auto dusilo, poté jak kdyby někdo mávnul kouzelným proutkem a auto celý den jezdilo výtečně.
Ráno to samé znovu a ještě se na display objevila chyba: __system engine fault___ + chyba tempomatu.

Sebral sem se a jel ke známemu mechanikovi na diagnostiku . Ta našla chybu škrtící klapky vždy společně s tempomatem ( v minulosti 15x smazány), chybné hodnoty u první lambda sondy.
Mechanik mi doporučil repasnout katalizátor a novou lambda sondu . Po konzultaci s mechanikem citroen jsme autu dodali novou lambdu pro LPG,CNG original citroen. Tedy repas katalizátoru mě vyšel na 8000tis a nová lambda na 2800kc.
Po vyzvednutí auta sem najezdil 80 km vše ok ,´druhý den ráno opět nechtěla naskočit ovšem bez chyb. Ten den sem najezdil 200km a auto jak kdyby umřelo, nemá sílu při mírnějším kopci řadím za 4 . Není rozdíl při jízdě na plyn či benzín.

Mechanik nyní spoléhá na vadné čidlo teploty motoru - kvuli blbym startum. A na chybu nové lambda sondy. V sobotu ji dám znovu napíchnout a uvidim.

Neřešil někdo stejný problém?? Díky za každou pomoc

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator