Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Nový člen
petrik1
19.01.2008 08:47 - a je doma :)
99
Caute. Tak od dnes uz mozem byt plnohodnotnym clenom klubu
modra C5 2.0 HDi, r.v 2002/7 je uz vo dvore. Technicky stav vizera byt dobry, jazdne vlastnosti tiez. Akurat budem musiet setrne vytepovat interier, lebo je dost obchytany. Bol som s nim aj v servise na "predpredajnej prehliadke"...poviem vam ocakaval som technicke znalosti servisnych technikou na vyssej urovni. Chlapik ho len 20minut dvihal na zdvihak. Cakal som ze mi z diagnostiky vytlaci par stranovu "dokumentaciu", proste komplexne diagnostikovanie...ale oni vedeli urobit len printscreen to co prave videl na obrazovke, cize dokopy nic. Akurat mu vypisalo daco zo zhaviacou svieckou, ale nevedel povedat ci je to len jednorazovy alarm alebo trvaly. Pracoval s Proxiou3. Potrebujem poradit-porovnat ako je to u vas s automat klimou. Ja som to porovnaval s otcovou a je tam velky rozdiel. Na mojej su knofliky Auto a Eco, na otcovej Auto a znak vlocky(zapnuta klima). Moja sa sprava tak, ze ked som nastavil auto tak fukal celu cestu len na okno a nohy. Na stred nic. Tak boli aj symboli na displeji. Haluz bola ale to ze ked som vypol auto a rucne som nastavil fukanie do polohy nohy a na stred, tak tiez na stred skoro absolutne nefukal, ani ked som pridal ventilator na plno. Najprv som myslel, ze bude daco s klapkami (mozno aj je) ale ked nastavim polohu len na stred, tak fuka ako susic na vlasy. V com moze byt chyba ze ked je nastaveny smer do stredu v kombinacii s inym smerom tak do stredu nefuka skoro nic. Urcite to nie je tym ze sa tlak rozdeli na viac smerov, lebo skoro nic nefuka myslim doslova. Druhy smer fuka. Na otcovej C5 ked nastavim auto tak nastavi smery vsetky a vsade fuka dost intenzivne. Najskor problemom bude asi softverova zalezitost, co myslite? Druha vec, ktora ma dnes prekvapila je ze mi predavajuci tvrdil ze v