Včera 07:42 -
C5 III 2.2 HDI 125kw patný start
|
3395506
|
|
Gas
|
Město: Jindřichův Hradec, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) Tourer | Počet příspěvků: 1 |
|
|
Ahoj od léta vlastním C5 2.2hdi 125kw rok 2009 (cca 265000km nájezd). Bohuel se mi nepovedlo dohledat dané téma tak prosím pokud mě ,kdytak nasměrujete nebo mi dáte rovnou nějaký typ. Ráno(cca+6stupňů) a u vlastně i odpoledne (+10stupňů) se mi stane, e auto hůř startuje chytne a tak na třetí převalení, ale pak jede úplně perfektně. Dnes ráno mi přilo, e jakoby kytlo, ale nechytlo a hned co startér pootočil trochu dál tak naskočilo. V létě měněn Palivový filtr auto chytalo normálně občas se mi zdálo, e kdy stálo přes víkend tak mělo tendenci trochu déle točit. Má prosím někdo nějaký nápad? Jestli třeba sehnat okrouky u a vyměnit je na hadicích u filtru? Nebo havení, ale na to bych řekl , e je poměrně dost teplo. Diag zatím nezkouen (mám klona Delphi, ale mohu si půjčit i diagbox) Předem moc děkuji za typ nebo přesměrování
:-)Ahoj od léta vlastním C5 2.2hdi 125kw rok 2009 (cca 265000km nájezd). Bohuel se mi nepovedlo dohledat dané téma tak prosím pokud mě ,kdytak nasměrujete nebo mi dáte rovnou nějaký typ. Ráno(cca+6stupňů) a u vlastně i odpoledne (+10stupňů) se mi stane, e auto hůř startuje chytne a tak na třetí převalení, ale pak jede úplně perfektně. Dnes ráno mi přilo, e jakoby kytlo, ale nechytlo a hned co startér pootočil trochu dál tak naskočilo. V létě měněn Palivový filtr auto chytalo normálně občas se mi zdálo, e kdy stálo přes víkend tak mělo tendenci trochu déle točit. Má prosím někdo nějaký nápad? Jestli třeba sehnat okrouky u a vyměnit je na hadicích u filtru? Nebo havení, ale na to bych řekl , e je poměrně dost teplo. Diag zatím nezkouen (mám klona Delphi, ale mohu si půjčit i diagbox) Předem moc děkuji za typ nebo přesměrování :-((((
|
|
Dnes 07:58 -
Re: C5 III 2.2 HDI 125kw patný start
|
3395523
|
|
Jergu
|
Město: Bechyně, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive Break | Počet příspěvků: 32 |
|
|
Zkus před studeným startem napumpovat naftu tím balónkem před filtrem. Jestli potom chytne hned, tak ti pravděpodobně za chladna "padá" nafta - tj. pravděpodobně nějaké to těsnění na trubičkách a nebo taky umí zlobit neorigo palivové filtry - dej tam originál. Jestli se nic nezmění, el bych po tom havení. Zatím jsem pravda měl 2.2 HDi jen dvě, ale havičky byly patné u obou a u při mnnohem mením nájezdu. Stojí pár korun. A ta diagnostika tomu rozhodně také neubíí...
Zkus před studeným startem napumpovat naftu tím balónkem před filtrem. Jestli potom chytne hned, tak ti pravděpodobně za chladna "padá" nafta - tj. pravděpodobně nějaké to těsnění na trubičkách a nebo taky umí zlobit neorigo palivové filtry - dej tam originál. Jestli se nic nezmění, el bych po tom havení. Zatím jsem pravda měl 2.2 HDi jen dvě, ale havičky byly patné u obou a u při mnnohem mením nájezdu. Stojí pár korun. A ta diagnostika tomu rozhodně také neubíí... :-)
|
|
| |