Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze / Ochrana podvozku
1 2 > >|
22.04.2015 09:37 - Ochrana podvozku 2813266
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahojte, v pátek si jedeme místo Saxa pro novou C3 a chtěl bych podvozek stříknout nějakým kvalitním voskem. Můžete doporučit nějaký kvalitní produkt ?
Díky, Vašek.

22.04.2015 10:20 - Re: Ochrana podvozku 2813286
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nevidim na to dovod, povrchovka z vyrobi je vynikajuca

22.04.2015 15:41 - Re: Ochrana podvozku 2813319
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
I tak bych to raděj nějakým voskem stříknul. Přece jen to auto plánujeme mít nějaký ten rok.

22.04.2015 15:59 - Re: Ochrana podvozku 2813340
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Já bych to nedělal. Všechno si zapatláš, ucpeš některý odtoky a díry na vysoušení, o kterých ani nevíš, že tam jsou, zasviníš závity, který nechceš zasvinit, bude to smrdět v autě, je s tím práce a stojí to peníze. A nepřinese to žádný vylepšení. Citroni jsou pozinkovaní a jejich ochrana je pověstná. Tyhle vosky stejně po dvou zimách popraskají a nekryjou dokonale a když dostanou kamínkem, tak je v nich dírka.
Ochrana spodku bude mít význam až po pár letech, když se některý místa odřou od origo nástřiku, hlavně v místech, kde se volně dotýkají třeba plastů.

22.04.2015 16:21 - Re: Ochrana podvozku 2813341
Royce
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW)Počet příspěvků: 221

99 Poslat soukromou zprávu
Tohle se dělalo u starých hnijících felicií.. Tady to fakt nemá význam...

22.04.2015 16:25 - Re: Ochrana podvozku 2813342
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
strekni to sprejom..ked niečo robím na podvozku a vidim nieco odreté tak sem tam pouzijem klasicky bitumenovy sprej BODY 950. Je to asi najlacnejsia zalezitost..okolo 125kč za kus!? +-
Nevyhoda je ze sa neznasa s olejom..takze nie na zapatlane casti..ale len cisto karoseria

22.04.2015 18:46 - Re: Ochrana podvozku 2813406
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
ak mozem poradit ja tak uplne neskodna jemna ochrana
.link.
myslim ze sa casom sama zmyje, osobne toto nemam vyskusane, ale ine veci od nich mam
no a taka lepsia ochrana by asi bol nejaky lak na motor .link.
ochrana z fabriky je sice fajn, ale po 2 zimach to uz neni tak pekne jak nove..... hrdzu a oxidy to chyta.
no a keby si chcel nejake ine rady ohladne voskov, mozem poradit....

22.04.2015 20:11 - Re: Ochrana podvozku 2813416
maty
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 60
99 Poslat soukromou zprávu
Mám několikaletou skvělou zkušenost s vystříkání dutin. Použil bych Resistin ML a zředit jej olejem Konkor 100.
Olej funguje jako nosný prvek a dostane vosk naprosto všude a přebytečný odkape. Ano auto bude smrdět, ale nerezne. Smrdět to pčestane tak po jednom měsíci, kdy to celé zaschne.
Potom pěkně štětec a natřít spodek Konkorem 500. Vydrží to tak 8 let, potom znovu, ale stojí to za to.
Sprej je k nišemu vše jen zapatlá a nedostane se kam má.
Máme dvě Saxa jedno bylo ošetření druhé nikoliv. Tomu neošetřenému se letos začala rozpadat podlaha a to i přesto, že je to zinkované a ošetřené nějakým plastizolem z výroby... Pod tím plastizolem to prostě totálně hnije v zadním kufru v místech, kde drží celá zadní náprava.

22.04.2015 20:20 - Re: Ochrana podvozku 2813418
jirka75
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
Určitě žádné gumoasfalty nebo barvy. Osobně to neošetřuju, ale dříve jsem si auta zespodu stříkal vyjetým olejem. Lil jsem to i do prahů. Pak projet po prašné cestě. To jsou rady našich dědů, které opravdu fungují. Také jsem slyšel, že je dobrá barva, co se s ní lajnují silnice. Ale olej konzervuje.

22.04.2015 20:25 - Re: Ochrana podvozku 2813419
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Dnešní antikorozní ochrana je na takové úrovni, že není nutné cokoliv ošetřovat. Zalepíš si tím akorát technologické otvory na spodku auta.

22.04.2015 20:30 - Re: Ochrana podvozku 2813421
Delict
Město: Podhajska, Auto: Citroen C6 2.7 HDi V6 24V TwinTurbo ExclusivePočet příspěvků: 717

99 Poslat soukromou zprávu
To je teda eko postriekat auto olejom.. ako to bolo 1L oleja znehodnoti pitnu vodu o objeme 1000L?

Citron sam o sebe nepotrebuje antikorozne natery. Xantie a XMy boli slabšie..ale tak isto vydržali úctyhodné doby oproti niektorým značkám. Cčková rada je chránená dobre.

Klasicky body sprej je na to priamo určený. Vytvorí vrstvu cca 1mm, ktorá nielen chráni svojou hrúbkou, ale aj v rámci možnosti znižuje hlučnos podvozku.

Neviem prečo by som striekal podvozok auta pravidelne neakou chémiou čo sa časom aj tak pekne zmyje spa do prírody alebo voskom, ked to stačí streknut raz originalom na podvozky a ma pokoj ?!

22.04.2015 20:40 - Re: Ochrana podvozku 2813424
jirka75
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
Olej znehodnotí vodu. A ty ochranné nástřiky jsou snad eko? Nechal bych to být. Je to ošetřené už z výroby.

22.04.2015 20:48 - Re: Ochrana podvozku 2813431
maty
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 60
99 Poslat soukromou zprávu
johnny.m napsal(a):
Dnešní antikorozní ochrana je na takové úrovni, že není nutné cokoliv ošetřovat. Zalepíš si tím akorát technologické otvory na spodku auta.

Postupem který jsem napsal se nic nezalepí. Olej konkor používá armáda a na povrchu vytváří jemný film. Resistin ML se tím v poměru 1:1 naředí a komprecorem za pomocí malé hadičky a trisky nastříká, udělá to mlhu, která se natlačí všude. Kam se nedostane hned, tak po několika dnech navzlíná (I mezi dva pozinkované plechy) a tam zaschne. Nic nepoškozuje a je to mnoha léty osvědčený postup.
Proti postupu ošetření automobilek nic nemám, ale né vždy je to dobře ošetřené, kataforéza a zinkování není všemocné a naše nebo polská sůl umí opravdu nemožné Obě ošetření jsem v automobilkách viděl a vím o čem mluvím.

22.04.2015 20:55 - Re: Ochrana podvozku 2813433
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ale tak toto nie je stare auto (aj ked c5 1 uz je)
kazdopadne co hrdzavie su sroby a par plieskov, zaklad nerobi nic, nevidim skutocne ziaden dovod to riesit

rezistinom sme striekali auta a dutiny kedysi, fakt je ina doba ....

22.04.2015 20:56 - Re: Ochrana podvozku 2813434
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
ale ak to chapem artsvec nechce striekat podbehy, dutiny atd jak na starej skode. ale chce osetrit capy, tycky, silenty. takze nie farby, bitumeny atd...a tie veci hrdzaveju, ziadna zazracna ochrana tam neni
pre pocit ze nieco urobil aby mu to ostalo dlho pekne je ten detailing spray ok

22.04.2015 21:11 - Re: Ochrana podvozku 2813437
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to chapem aj ja, ale co som zatial mal v rukach 3-4 rocne auta tu, tak toto by bolo absolutne zbytocne (nehovorim o severe kde je sneh atd.)

osobne vzdy po vymene capov atd. maznem zatiahnute zavity, ked sa to potom rozobera na 90% to ide ako nove

22.04.2015 21:18 - Re: Ochrana podvozku 2813438
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
artsvec napsal(a):
Ahojte, v pátek si jedeme místo Saxa pro novou C3 a chtěl bych podvozek stříknout nějakým kvalitním voskem. Můžete doporučit nějaký kvalitní produkt ?
Díky, Vašek.


My v práci už léta používáme tohle: .link.
Používáme to po karosářských opravách do dutin(např do dveří) a je to super. Po pár hodinách to "uschne" a i když ty dveře otevřu po několika letech,tak jsou netknutý...

22.04.2015 21:49 - Re: Ochrana podvozku 2813441
maty
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 60
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ale tak toto nie je stare auto (aj ked c5 1 uz je)
kazdopadne co hrdzavie su sroby a par plieskov, zaklad nerobi nic, nevidim skutocne ziaden dovod to riesit

rezistinom sme striekali auta a dutiny kedysi, fakt je ina doba ....

Nechci se přít, tohoto fóra a Vaší pomoci si moc vážím. Je to věc každého, jak si auto ošetří a čemu věří, já to udělám vždy u každého auta co se domů pořídí. U staršího je to občas už problém. C5 co máme doma jsme koupili sice starou, ale dobře udržovanou a i přesto je drobná koroze na šasi a na zadních dveřích. Jsou místa kde dochází ke kondenzaci vody a ta odteče až je jí tam větší množství, velmi malé zůstává a řasem si místo najde a začne plech nahlodávat. Každé auto má nějaké bolavé místo, například Xantia zadní podběhy. Kupoval jsem ji tehdá 3 roky starou v /D/ a už byla načatá.

Problém je i v kvalitě našich silnic, kde se šasi kroutí a dochází k drobným trhlinkám na zinkovém, nebo kataforézním ošetření, který se stává časem porézní. Před několika měsíci jsme prodávali 9 let starého Opla, který se kupoval nový a byl touto mou metodou ošetřen. Nikde ani náznak koroze a to když jsem koukal po stejných autech tak na tom moc dobře nebyly. Také pamatuji časy ošetřování starých Škodovek a Žigulíků s otáčením na kolíbkách, ale toto ošetření je jiné, použije se jen jedna plechovka Rezistinu a jeden litr oleje Konkor 100, více není potřeba, spíše ještě zdbude. Zacpe to hlavně ty mikropóry a ještě to na plechu udělá tenoučký vodu odpuzující film v tom je ta deviza. Důležitý je ale tlak kompresoru, né spreje, který vše jen zacpe. Sprej klidně na čisý a čističem brzd odmaštěný (nebo starý tetrachlorový hasící přístroj) podvozek.

Jinak jak tu správně uvádíte z výroby mnoho věcí není z moc namazáno, tak to chce hnedle udělat. V automobilce se moc maziva nepoužívá 1 šetření, 2 není na to moc času. Na každou operaci má operátor stanoven čas a musí to stihnout a v TPCA to je opravdu neuvěřitelný mazec a přál bych Vám to vidět.

22.04.2015 21:58 - Re: Ochrana podvozku 2813447
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vašek píše, že si jede pro novou C3, není škoda stříkat u nového auta podvozek když je z fabriky ošetřen?
Jinak přípravků je spousta, když jsem jezdil si nechat stříkat podvozek a dutiny, bylo mi řečeno každé 2 maximálně 3 roky znovu, také říkal, že všechny přípravky se mezi sebou nesnesou, to by se ale musel vyjádřit k tomuto tvrzení někdo kompetentní.

23.04.2015 05:40 - Re: Ochrana podvozku 2813496
artsvec
Město: Sušice, Auto: Opel Insignia Country Tourer 1.6 16V - 200 koníPočet příspěvků: 650

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Díky všem za názory a typy. Rozjela se tu pěkná diskuze a to se mi líbí. Určitě souhlasím s tím, že protikorozní ochrana Citroenu je dobrá, ale zase si říkám, že nic není tak dobré aby nemohlo být ještě lepší. Navíc ublížit tím ničemu neublížím, takže se spíš kloním, že to lehce stříkneme už pro můj klid. Všem moc děkuji za podněty a jestli máte ještě daší, určitě pište dál.
Vašek

1 2 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator