Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Koupě Citroenu C5
|< < 1 ... 192 193 194 195 196 197 > >|
19.05.2021 21:54 - Re: Koupě Citroenu C5 3310748
Stanley266
Město: Libina, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny nasel by se někdo ochotný v okolí Šumperku , chtěl bych si vyzkoušet klidně jako spolujezdec jak má správně perovat c5 s hydroactiv3+ u mě se to zda takove tvrdší ale tezko soudit zda uz je to špatně.

19.05.2021 23:07 - Re: Koupě Citroenu C5 3310751
rrroros
Město: Ostrava, Auto: Peugeot 508 SWPočet příspěvků: 2
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ahoj, asi přijedu, a se svezeš v mojí P508, a víš, jak se jede v 'tvrdším' autě
Jo jo, zlatá C5I - II
Ale jasně, můžeš mít nějaký problém

20.05.2021 13:57 - Re: Koupě Citroenu C5 3310794
risomas
Město: BA, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 72
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tiez sa mi to po 310t zda take tvrdsie ale potom si presadnem do ineho auta a zistim ze to je stale fajne makucke.

20.05.2021 15:18 - Re: Koupě Citroenu C5 3310806
Pedro
Město: Ostrava , Auto: Citroën Xantia Break 2.0 HDi Kat. (80kW) Počet příspěvků: 122
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím Vás odborníci, potřebuji ověřit výbavu C5 Aircross dle VIN. Protože mi to spěchá, tak vypisuji prémii tomu kdo bude první! Dejme tomu 200 na učet. VIN VR7ACYHZRLL056957 Tak kdo to bude?

20.05.2021 18:02 - Re: Koupě Citroenu C5 3310833
Stanley266
Město: Libina, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Stejně to mam v plánu nechat zkontrolovat někým kdo tomu rozumí protože jsem to kupoval na střelce.😁 Protože předchozí auto jsem kupoval s rozvahou a nejak mi neprirostlo k srdci. Tak uvidíme zda to bude lepší.

22.05.2021 10:06 - Re: Koupě Citroenu C5 3310945
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ahoj. Mohl by se někdo podívat na tohle VIN VF7RW4HLAEL501710
Z bazaru u Třebíče.
Jestli najdete nějakou servisní historii? .link.
Potřebuju auto a momentálně nemůžu najít nic zajímavého...
Auto = automat
3. pedály až nechci ani vidět...
Ale momentálně je to bída najít něco zajímavého.
Ani pořádně nevím jestli se mám snažit najít něco co nejnovějšího s nejmenším nájezdem.
A nebo něco levného zachovalého.
Když to beru podle mého současného auta dvojková C5 Rv .2007 nájezd 268000 km tak mi přijde úplně v pohodě...
Těžko se budu smiřovat že bych z něj udělal pracovní auto když jsem si pracovní naboural.
Takže nevím jestli by nějaká 2009 s 300 najeto taky svoje nesplnila - zbylo by zas víc peněz na servis. Ale jako pracovní auto X7 nechci
je malá! Ale zas nevím jestli má smysl nahrazovat rodiné auto jen o rok,dva mladším...
I jsem přemýšlel koupit nějakou dvojkovou jako nové pracovní. Jenže momentálně jsem našel dvojku v automatu jen jednu a chtějí za ní 75000.- a je nic moc...
Přemýšlím i o C4 Picasso Grand , buď staré/levné jako pracovní a nebo lepší/dražší jako rodinné.
Jenže většina na trhu je 1.6 a když je to 2.0 tak to má robotickou převodovku a ne opravdový automat.
Ten jsem objevil snad jen jeden v Německu jinak je vše robot

Když jsme u toho Německa , tak tam mě zaujala také jedna X7
.link.
Tam VIN nevidím ale mohl bych o něj požádat.

23.05.2021 20:43 - Re: Koupě Citroenu C5 3311152
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nedavno byla tady za 120000,-

30.06.2021 17:31 - Re: Koupě Citroenu C5 3315191
dkrcmar
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 32

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Dobry den,
tak uz mam 2litrovy 120kW automat (strieborna farba
Mam este otazku ku automatu, ked stojim na krizovatke (na rovine) a nechce sa mi drzat noha na brzde (nemam start/stop), mozem dat na N kym stojim? Alebo radsej nechat na D a zatiahnut rucnu brzdu (mam elektronicku)? Ci dokonca dat P?
A dalsia vec, som si vsimol ze pri normalnom rezime strasne rychlo preraduje (uz pod 2tisic otackami). Ked jazdim po meste kratke trasy, nie je lepsie jazdit v Sport rezime, aby sa motor skor zohrial a tak netrpel? Musim povedat, ze s tym automatom trocha v duchu bojujem, casto si hovorim, ze ja by som radil inak
Vdaka.

30.06.2021 19:45 - Re: Koupě Citroenu C5 3315196
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
Nko mozes dat v pohode a potom bez brzdy len zaradit, ale ono sa na to da zvyknut
EURO 5 norma, preto to radi tak nizkymi otackami, neries to a necum na to, jazdi, das D a nestaras sa, ak potrebujes vyssie otacky lebo nieco tak stup na plyn on si podradi, alebo si manualne podrad
ale principialne, zvykni si na to

30.06.2021 20:51 - Re: Koupě Citroenu C5 3315205
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 606
U??vate? Poslat soukromou zprávu
To je jak s tou hospodou co mu tam chodili lidi .. koupil si automat a ono mu to radi samo Za me bych teda neresil stani na semaforech jinak nez s nohou na brzde nebo v nejhorsim vyradit. P tam nedavej - nekdo do tebe zezadu naboura a muze ti to poskodit prevodovku. To same rucni brzda . nejsem si jisty, ze je vhodne tu elektrickou tak casto pouzivat z duvodu opotrebeni. Nikdy me osobne nevadilo stat na brzde, tu nohu stejne musis nekam prece polozit. Jak rika Jumep, vubec nic neres, nastartuj, zarad D a az prijedes na misto urceni, zarad P a zdechni motor. Za chvili si uvedomis, jak je to krasne pohodlne a bezstarostne prave pri cekani na semaforech a jezdeni po meste. Btw treba muj trilitr i kdyz je to proste neco jineho tak prerazuje casto uz pri 1600ot a ty pak spadnou na 1200-1300. 2.2HDI 200k taky hodne podtaci motor. Realne to nevadi, silu to ma a kdyz potrebujes, tak proste slapni na pedal vic a prevodovka se podle toho zaridi a podradi treba i o 2 stupne. At slouzi !!!

30.06.2021 21:02 - Re: Koupě Citroenu C5 3315210
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
dkrcmar napsal(a):
Dobry den,
tak uz mam 2litrovy 120kW automat (strieborna farba
Mam este otazku ku automatu, ked stojim na krizovatke (na rovine) a nechce sa mi drzat noha na brzde (nemam start/stop), mozem dat na N kym stojim? Alebo radsej nechat na D a zatiahnut rucnu brzdu (mam elektronicku)? Ci dokonca dat P?
A dalsia vec, som si vsimol ze pri normalnom rezime strasne rychlo preraduje (uz pod 2tisic otackami). Ked jazdim po meste kratke trasy, nie je lepsie jazdit v Sport rezime, aby sa motor skor zohrial a tak netrpel? Musim povedat, ze s tym automatom trocha v duchu bojujem, casto si hovorim, ze ja by som radil inak
Vdaka.

Já teda už 9 let co jezdím s automatem tak když stojím na křižovatce a nechci stát na brzdě tak to dám na P protože ne vždy všude je rovina aby to auto na N se někam dopředu nebo dozadu pomalu nerozjelo. Takže dát N a stát na brzdě trochu ztrácí logiku 🤣

Mám teď taky ten 120 kW dvoulitr. Bohužel opět černá barva - pojízdná pec
A tu elektrickou ruční brzdu jsem pořád nepochopil.
Doufám že to dělám správně že si jí vůbec nevšímám.
Po dojezdu se pravděpodobně sama zapne rozsvítí červená a když se rozjiždím tak to houpne a je snad odbrždená ( nesvítí červeně)
Už se těším do myčky , to bude divadlo až mě to bude táhnout zabrždeného
Už v pneuservisu bylo divadlo s ručkou...
Mechanik mi to nějak vysvětlil ale já už to zas zapomněl...
Přišlo mi to hrozně komplikovaný...

Jinak ta X7 možná houpe víc než dvojková a náprava je tišší ale stejně si pořád nějak nemůžu zvyknout.
Hlavně sedačky .Sice super že mají pamě nastavení na to jsem se těšil ale stejně to pokaždé přenastavuju. Pořád si nemůžu zvyknout. Pořád nemám ten pohodlný měkký gaučový posed z dvojkový, pořád mě někde něco tlačí.
A opravdu nechápu konstruktéry, jaký je problém když naučím sedačky pamě že se srovná po ženě z jejího nastavení že to taky nepřerovná zrcátka! To přece musí být snazší než vexlovat ve všech směrech se sedačkou. Proč to nepohne zrcátkem ?
No a ten digitální tachometr, to je pro mě krátkozrakého taky tragédie.
Ovšem panoramaticka střecha to je paráda, ta mě baví jak se to auto prosvětlí . Už to není taková temná kopka když to otevřu.

01.07.2021 10:17 - Re: Koupě Citroenu C5 3315258
dkrcmar
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 32

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Toto fórum je strašne super, lebo to tu žije

Všetkým vám ďakujem za odpovede! Inak ak niekto jazdí štvrstoročie na manuáli, tak na automat si musí chvížu zvyka. Potrebujem asi viac času, kým ho prestanem rieši.

Inak tie sedačky ma štvú, načo sú tam tie vysoké mantinely, človek keď nasadá, tak strašne zavadzajú (moji rodičia ledva nasadli). Staré sedačky to nemali a vôbec som z nich nevypadával v zákrutách.

Ak môžem, mám ešte otázku. Keď chcem pusti tempomat, skutočne musím 3x zmačknú tlačítko (2x Limit/Cruise a Set+), neexistuje aj jednoklikacia možnos, ako na starom tempomate pod volantom?

Dikes.

01.07.2021 10:34 - Re: Koupě Citroenu C5 3315259
RimmerCZ
Město: Hlučín, Auto: Mercedes E 400dPočet příspěvků: 606
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pokud uz mas od predchozi jizdy vybrany cruise, tak normalne staci zmacknou + a tempomat se zapne na aktualni rychlost jako prave jedes. Co vim, ze kdyz auto privezu ze servisu kde odpojili baterku, tak po nastartovani neni vybrany ani cruise nebo limit a musim ho nejdriv vybrat. Dalsi nastartovani uz neni potreba cruise znova vybirat a staci zmacknout +. Takhle to funguje aspon u me.

01.07.2021 11:01 - Re: Koupě Citroenu C5 3315260
dkrcmar
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 32

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No mne to práve nefunguje, mačkám + a nič. Jedine funguje 2x Limit/Cruise a potom +. (dokonca si nepamätá ani to Cruise).

01.07.2021 15:03 - Re: Koupě Citroenu C5 3315263
dkrcmar
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 32

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
Nko mozes dat v pohode a potom bez brzdy len zaradit,


Peto, rozmyslal som nad tym, a neviem na to prist preco zaradit bez brzdy, ma to nejaky konkretny dovod?

01.07.2021 15:28 - Re: Koupě Citroenu C5 3315266
ret33
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 151
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Pokud by jsi dal P, tak bez sešlápnutí brzdy nezařadíš, proto psal N bez brzdy.

Ale nechápu vyřazování na cokoliv u automatu při stání na semaforu. Asi jsem deformovanej Prahou, která je dost kopcovitá, takže křižovatek na úplné rovině tu zas tolik není a dále zdržování při rozjezdu z křižovatky je tady největší řidičský zločin, kterého se tu lze dopustit. Takže jedině zařazené D, noha na brzdě a potom okamžitý rozjezd.

Vlastně si nevzpomínám, že bych na křižovatce stál bez brzdy ani u manuálu, mi to přijde jako blbost vždycky. Místo aby člověk odložil nohu na brzdu, tak řeší, kam s ní a ještě musí být neustále ve střehu, jestli se auto vlivem gravitace pomalu nerozjíždí ? Myslím že i v autoškole za to vyhazovali.

01.07.2021 21:11 - Re: Koupě Citroenu C5 3315290
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ano z toho N by to tam mělo jít rovnou bez brzdy Ale přiznám se že jsem to N nikdy za tu dobu co jezdím automatem nepoužil . N jsem využil snad jen když jsem měl zakouslou ruční brzdu a chtěl zjistit jestli už jsem ji uvolnil . Tak jsem dal N a zkoušel auto roztlačit. Jo a vlastně ještě když mě táhl na laně jsem použil Nko jinak nikdy 😁 Já taky samozřejmě vždy D a brzda. Ale někdy když vidím že je to na dlouho tak dám P . Pak samozřejmě brzda a D ale i tak mi to přijde minimálně stejně rychlé jako většina ostatních s manuálem. Taky musí dát spojku a 1 pak 2 a 3 🤣 to my s normálními auty už pak nerešíme a jsme dávno pryč

dkrcmar - počkej až dopadneš jako já, já když někdy náhodou sednu do předpotopního auta se třemi pedály, tak se rozjezdu naprosto v pohodě sešlápnu spojku zsřadím a plynule se rozjezdu dám 2 atd. Pohoda jazz. Jenže problém začíná u křižovatek - v tom okamžiku když je potřeba brzdit. Levá noha si klidně odpočívá v rohu a myslí si že má odpracováno, já sešlápnu jen brzdu jak jsem zvyklý. Takže hup a drc a auto chcípne A pak jsem za vola
Takže už se těm třípedálům vyhýbám jak čert kříži.

02.07.2021 09:30 - Re: Koupě Citroenu C5 3315340
dkrcmar
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 32

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
A ten tempomat vám funguje ako? Máte 3klik (vid vissie) ako ja alebo 1klik?

02.07.2021 12:42 - Re: Koupě Citroenu C5 3315348
ret33
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0i 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 151
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Moc tempomat nepoužívám, ale pokud ho vypnu OFF, tak je to na trojklik a pokud ho nechám v režimu || Pause, tak stačí jeden klik.

02.07.2021 13:07 - Re: Koupě Citroenu C5 3315365
dkrcmar
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 32

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Aha, to bude asi moj problem, tusim som to vzdy vypol OFFom, dikes za radu!

|< < 1 ... 192 193 194 195 196 197 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator