Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Polohy Hydractive
Delict
18.11.2013 18:44 - Re: Polohy Hydractive
99
Čítal som celú diskusiu..tak by som to rád uviedol na pravú mieru

DS,SM,GS,BX, XM I.,xantia I. bez hydractive (do 1994) - majú klasickú hydrauliku , systém po odstavení motora nič netlakuje takže auto (podla opotrebenia) padne, prvá padá zadná náprava lebo je prepojená cez brzdový valec (funguje to ako zatazovy regulator..cim nalozenejsia naprava tym silnejsie zadne brzdy), ktorý býva často vydratý..preto často vidno sadnutý zadok a predok hore, ale po čase by predok padol tiež..nedá sa to považova za závadu, auto by muselo by nové alebo s novým brzd valcom alebo piestnicami
-auto parkova v spodnej polohe nemá zmysel, jediná výhoda je možno že sa pri tom premažú piestnice..servisák čo toto odporučil asi niečo fetoval..

XM I., Xantia I. - Hydractive I. bez zamkov, auto tak isto padalo k zemi a nieje to závada
XM II. Xantia X2 - 5 gula- klasická hydra -rovnaky system ako BX -auto klesá
- 6 gula- s protipadacími zámkami - auto neklesá
- 7 gula - hydractive II. s protipadacími zámkami - auto neklesá
- 10 gula - Activa - s protipadacimi zamkami
C5 4 gula- hydractive III
6 gula- hydractive IIIplus
C6 -(asi 6gula) hydractive IIIplus
-8gula -hydractive IIIplus AMVAR

nemám jasno či aj xantia X1 activa mala protipadanie..zas taky prehlad nemam

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator