Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Motor běží na 3 válce / C5 I 2.0i 16V
|< < 1 ... 2 3 4 5
02.06.2014 19:01 - Re: Motor běží na 3 válce / C5 I 2.0i 16V 2701566
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 577

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dík za rady. Ale ten vstřik mi nějak nesedí. Dělá to jak na benzín tak na LPG. Ráno jsem došel k autu ve čtyři hodiny, teplota 9 stupňů , auto stálo dva dny bez nastartování, a chytlo to na tři válce hned při nastartování. Teď po diag lexia a vymazání chyb to jede, nic nehlásí už 250 km. Prostě budu hledat dál, třeba nato jednou přijdu.....

02.06.2014 20:13 - Re: Motor běží na 3 válce / C5 I 2.0i 16V 2701579
moriss
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 62
99 Poslat soukromou zprávu
ctel jsi rady a kdyz je mas tak je neberes....zajed do servisu nech ho ..je ... zkusit...a je to cca 500 za jistotu....nebo ho jen dej do cistice na dva dny at opravdu neco vyloucis nejen slovy ..to my nejak nesedi..ale ciny.

10.05.2018 10:08 - Re: Motor běží na 3 válce / C5 I 2.0i 16V 3156114
MisakN
Město: Brno, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 5
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
MisakN napsal(a):
Nabízím řešení problému, který zafungoval u mne.
Problém se objevoval před montáží LPG a nemá s LPG žádnou souvislost. Auto na LPG jezdí výborně.

Protože, jsem nový majitel vozidla tak jsem také provedl výměnu rozvodů, drážkového řemene s kladkami, olejů v motru, aut. převodovce, filtrů, svíček (NGK 7 LPG), a servis klimy.

Nepravidelně za studena auto na 3 válce a třepalo se jak drahej pes
Jednou po sešlápnutí pedálu akcelerace při rozjezdu auto zdechlo a vyhodilo hlášku Antipollution fault a rozsvítil se na palubovce nápis SERVICE (Auto bylo přepnuto do módu provozu na benzín, protože bylo studené). Diagnostika ukázala a závadu vstřikování na 1. válci a vadné čidlo klepání.
Po diagnostice výměna čidla klepání motoru a přehrání SW v ŘJ motoru ( z důvodu aktualizace a špatné komunikace s neorig diagnostikou). (Čidlo origo Citroen cca 600 Kč, Přehrání SW také v Citroen, cena dle ceníku.)
Chvilku byl klid a pak zase třepání, ale s menší razancí.
Provedena rozšířená diagnostika BOSCH u pana Radkovce v Brně se zadáním: špatný chod motoru za studena a vysoká spotřeba ( 11,6 l po městě)
Výsledek diagnostiky: Karbon na sedlech ventilů na 1. válci. Také pomalá lambda č. 1 a doporučena výměna. (Cena diagnostiky 1200 Kč).
Doporučení: Natankovat kvalitní benzin min 98 oktanů a projet auto se zahřátým olejem motoru pod zátěží na delší trasu cca 100 km a když to nepomůže tak hlava válců dolů.
V Citroenu mi řekli že jsme v regionu "Východní Evropy s nekvalitními pohonnými hmotami" a Citroen doporučuje přidávat aditiva do benzínu/nafty už u nových vozů. Také mi nabídli odstranění karbonu z motoru za cca 50 tis. kč. S tím že za chvíli je to tam je znovu.
Zakoupení aditiv 460-G KIT.

Po aplikaci aditiv do oleje motoru a vyjetí nádrže s aditivy, motor šlape jako hodinky, je tišší, na volnoběh klidnější a snížila se spotřeba na cca 10 L.

Lambda č. 1 čeká na výměnu.

Problém vyřešen


To vše

Bláhově jsem si myslel, že se problém vyřešil... A jak psal jruze bylo to jen na chvilku.
Závada byla byla v hydroštelech. Motor byl ze série osazovanými hydroštely "1. generace" s kruhovou dírkou bez vybrání, které trpěly rychlým opotřebením. Tyto hydroštely se dávaly jako do 1.8i tak i do 2.0i. Asi v roce 2003 - nevím přesně se začaly montovat hydroštely "2. generace" konstrukčně upravené. (obrázky v příloze)..
Po výměně hydroštelů motor šlape jako hodiny
Dále pro pořádek uvádím, že byly vyměněny obě lambda sondy. Svých 160 000 už měly dávno splněno.

Doufám, že moje zjištění někomu pomůže a zkušenější členové mne nebudou kamenovat za hlásání bludů.

Přílohy:
hydroštel starý.jpg ( 164732b ) - 1. geneace hydroštelů
hydroštel nový.jpg ( 38126b ) - 2. geneace hydroštelů

10.05.2018 11:54 - Re: Motor běží na 3 válce / C5 I 2.0i 16V 3156181
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
informace je to zajiste dobra
jen jsi v naftovem vlakne a pises k benzinovemu motoru

11.05.2018 15:10 - Re: Motor běží na 3 válce / C5 I 2.0i 16V 3156465
alx
Město: Hostovlice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 1276

Administr?tor Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
jen jsi v naftovem vlakne a pises k benzinovemu motoru

Spatny nazev diskuze, opraveno

|< < 1 ... 2 3 4 5


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator