Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Informační zprávy palubního počítače / engine managment system faulty
1 2 > >|
22.04.2012 14:49 - engine managment system faulty 2471439
jivran
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 8
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Mám takový malý záhadný problém.Při studeném motoru vše ok,po zahřátí se objeví depollution system faulty a v krátkém sledu pak ESP,ASR připojí se speed control.... a zakončuje engine managment....motor jde na 1200 otáček,ventilátor na chladiči motoru jede na plný pecky a v tu ránu jsem dojel!!!Ráno jsem jel do nedalekého servisu,hlásilo to depollution a svítí diagnostika,motor je studený,takže jede jako by nic,kousek od serv.už motor škube a hlásí jednu hlášku za druhou....v lednu proběhla výměna motoru,(u předchozího se při jízdě ulomil ventil)v únoru se tento problém již objevil,vymazali chyby a vyčistili svorkovnice,no a až do této doby motor šlapal...servisák má z toho velkou hlavu,ještě se s tím nesetkal...předem děkuji všem,s přáním hezkého dne,Jirka

22.04.2012 18:16 - Re: engine managment system faulty 2471473
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Len musis napisat aka je chyba v diagnostike. Je mozne ze to bude cidlo teploty chladiacej kvapaliny.

22.04.2012 19:03 - Re: engine managment system faulty 2471497
jivran
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 8
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Servisák mluvil o nízkém napětí na pedálu plynu,na čidle tlaku FAPu a ještě nejaké čidlo na motoru,prostě na 3 čidlech,které mají zásadní vliv na chod motoru a něco mluvil o vysokém tlaku turba...já jsem laik,tohle jde mimo mě...děkuji

22.04.2012 19:39 - Re: engine managment system faulty 2471518
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No nevím-asi bych to potřeboval mít na diag,ale v prvé řadě bych skouknul podtlaky(jestli chodí regulace turba),teplotní čidlo na Fap a čidlo motoru(větrák neběží nadarmo),jakou ukazuje teplotu na budíku motor.Diagnostika-chybové hlášky,test akčních členů,měřené hodnoty.Bez toho se dá odpovědět že je to rozbitý

22.04.2012 20:15 - Re: engine managment system faulty 2471520
jivran
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 8
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Teplota vody na budíku v autě v normálu,ukazatel teploty oleje v motoru-ručička se teprve zvedá.Ten ventilátor se spustí po hlášce depollution a podle mne začne regenerace FAPu,je slyšet cvakání relátka,motor má hrubší zvuk no a netrvá to dlouho a ESP,ASR...a následný kolaps....FAP je 2měs. po očistci v servisu a reg. se pravidelně spouští cca po 500-530km...děkuji

22.04.2012 20:27 - Re: engine managment system faulty 2471521
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jednotka ma dva zdroje 5V pro snimace
na diagnostice se podivej jestli jsou oba na 5V
pokud ano hledej problem v kabelazi nebo se zastav

22.04.2012 20:44 - Re: engine managment system faulty 2471522
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
jednotka ma dva zdroje 5V pro snimace
na diagnostice se podivej jestli jsou oba na 5V
pokud ano hledej problem v kabelazi nebo se zastav


No jestli má tendenci spustit regenerace - tak co třeba tlak paliva? jestli nedojde k poklesu tlaku paliva pod min. nebo skontrolovat ukostření(nebo napájení)- může při pokusu o zapnutí spotřebičů klesnout napětí. Asi to chce vidět-změřit v momentě závady.

22.04.2012 20:54 - Re: engine managment system faulty 2471525
jivran
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 8
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Auto je v servisu,zítra zkusím vaše rady uknout servisákovi a uvidíme...večer dám vědět,ještě jednou moc děkuji...

05.05.2012 14:11 - Re: engine managment system faulty 2475121
jivran
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 8
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tak auto je doma,byl to problém v kabelech-na čidla kolísal proud a druhý problém byl krátkodobě vysoký tlak turba,čidlo zaznamenalo chybu a motor šel do náhr. režimu no a ve spojitosti s tou elektrikou to pak kleklo úplně....

05.05.2012 17:59 - Re: engine managment system faulty 2475152
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jivran napsal(a):
Tak auto je doma,byl to problém v kabelech-na čidla kolísal proud a druhý problém byl krátkodobě vysoký tlak turba,čidlo zaznamenalo chybu a motor šel do náhr. režimu no a ve spojitosti s tou elektrikou to pak kleklo úplně....

Asi by bylo dobrý i napsat,jak to odstranil(ukostření,vým aku,vým řj motoru,profouknutí drátů stlačeným vzuchem ),aby ostatní,kdyby se jim vyskytl podobný problém nemuseli dva dny laborovat a hned věděli,co zkusit...

17.05.2012 21:16 - Re: engine managment system faulty 2479278
jivran
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 8
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Servisák šel po kabelech,které byly špatné,údajně se opíraly o táhla řadící páky...tlak turba upravil na táhle membrány hned pod turbem...nicméně nejsem mechanik,takže co všechno s tím ještě dělal??? Líp by to vysvětlil mechanik. Auto jede super,spotřeba 5,2 takže zatím dobrý.

17.05.2012 21:22 - Re: engine managment system faulty 2479279
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
upravil tlak turba na tiahle?

17.05.2012 21:28 - Re: engine managment system faulty 2479282
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zhrado napsal(a):
upravil tlak turba na tiahle?

upravil tlak turba na táhle??

Zlom mu oba palce a jeď od něj,co nejdál!!

19.05.2012 16:24 - Re: engine managment system faulty 2479510
jivran
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 8
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
No super,tak co může způsobit tahle ,,oprava,,?auto jede a nic nehlásí...zatím...

19.05.2012 17:57 - Re: engine managment system faulty 2479513
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
jivran napsal(a):
No super,tak co může způsobit tahle ,,oprava,,?auto jede a nic nehlásí...zatím...

Ono je otázka, co s tím opravdu dělal.
Pokud je všechno OK, dokáže podtlakový ventil přes táhlo pohnout lopatkami turba z jedné krajní polohy do druhé a nic není potřeba upravovat.
Jediné, co mě napadá je, že to táhlo nějak přihnul, aby se zkrátilo => při stejném vychýlení podtlakového ventilu budou lopatky turba více vychýlené => vyšší tlak turba.
Je možné, že s tím nějaký problém na chvíli vyřešil (vyběhané turbo = nízký tlak turba), ale optimální to určitě není, takhle se opravují sovětská auta .

19.05.2012 19:08 - Re: engine managment system faulty 2479514
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Ono je otázka, co s tím opravdu dělal.
Pokud je všechno OK, dokáže podtlakový ventil přes táhlo pohnout lopatkami turba z jedné krajní polohy do druhé a nic není potřeba upravovat.
Jediné, co mě napadá je, že to táhlo nějak přihnul, aby se zkrátilo => při stejném vychýlení podtlakového ventilu budou lopatky turba více vychýlené => vyšší tlak turba.
Je možné, že s tím nějaký problém na chvíli vyřešil (vyběhané turbo = nízký tlak turba), ale optimální to určitě není, takhle se opravují sovětská auta .


No ono se to pro srandu nenastavuje na stolici - já mám momenák za ty léta v ruce,ale turbo bych asi nenastavoval

19.05.2012 23:42 - Re: engine managment system faulty 2479527
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jivran napsal(a):
No super,tak co může způsobit tahle ,,oprava,,?auto jede a nic nehlásí...zatím...

...auto může v extrémní zátěži padat do nouze(nic příjemnýho,když třeba zrovna předjíždíš) kvůli vysokýmu/nízkýmu plnícímu tlaku,může ti prasknout nějaká část vedení stlačeného vzduchu,může třeba i odejít ta turbína,protože ,podle toho,co s tím ten umělec udělal,se může třeba víc namáhat,než je pro ní zdrávo,... Myslím,že tohle je dost důvodů pro změnu servisu,ne? Jak psal jruze,ty turbíny se nenastavují na stolici jen tak pro nic za nic a myslím,že ty lidi,co ty turba dělají právě na tý stolici,jich udělali víc,než jich tenhle umělec kdy viděl...

03.11.2012 08:31 - Re: engine managment system faulty 2517434
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
Servus!
Včera mě kolem 14h vyskočila hláška Managnent Engine System Faulty a Speed Control System Faulty. Dep. System Faulty mě svítí dlouhodobě, podle Jumepa to může být cokoliv, po vymazání to naběhlo po cca. 2měsících. Ovšem po včerejšku se nic jiného nedělo, žádný přechod do nouzáku, žádné jiné hlášky, jen se rožl Servis. Po opětovném nastarování se opět ukázalo DSF (klasika) a MESF. Po cestě asi 25km, před zastavením se opět ukázal SCSF. Shrnu: po nastartování se rožne DSF, následuje MESF a svítí Servis. Auto jede normálně, tempomat fachčí, nic se nepřehřívá, ventilátor je v klidu, motor reaguje jak má. Baterie je nová, cca 1 měsíc. Jsem objednaný u Tiefa na diag. Tak jen, jestli někdo jiný neměl tu čest se setkat s něčím podobným?

03.11.2012 12:16 - Re: engine managment system faulty 2517469
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
Kulda napsal(a):
Servus!
Včera mě kolem 14h vyskočila hláška Managnent Engine System Faulty a Speed Control System Faulty. Dep. System Faulty mě svítí dlouhodobě, podle Jumepa to může být cokoliv, po vymazání to naběhlo po cca. 2měsících. Ovšem po včerejšku se nic jiného nedělo, žádný přechod do nouzáku, žádné jiné hlášky, jen se rožl Servis. Po opětovném nastarování se opět ukázalo DSF (klasika) a MESF. Po cestě asi 25km, před zastavením se opět ukázal SCSF. Shrnu: po nastartování se rožne DSF, následuje MESF a svítí Servis. Auto jede normálně, tempomat fachčí, nic se nepřehřívá, ventilátor je v klidu, motor reaguje jak má. Baterie je nová, cca 1 měsíc. Jsem objednaný u Tiefa na diag. Tak jen, jestli někdo jiný neměl tu čest se setkat s něčím podobným?


Já tu "čest" měl, ale na jiném motoru, takže nevím jestli to k něčemu bude, ale za přečtení nic nedᚠ. Zkus tohle vlákno, je to tam někde od poloviny:

.link.

04.11.2012 10:15 - Re: engine managment system faulty 2517580
Kulda
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 209
99 Poslat soukromou zprávu
Diky! Auto si asi žije vlastním životem, včera po dotankování LPG se hláška MESF po nastartování ukázala a zhruba po 10-20 sekundách Servis zhasl a všechno je OK. Tak nevím, ale k Tiefovi po cestě přes Prágl stavím.

1 2 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator