Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Kotouče, destičky?
|< < 1 2 3 4 5 6 ... 11 > >|
14.09.2012 01:08 - Re: Kotouče, destičky? 2505301
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DrMarvin napsal(a):
Musim s tebou jen souhlasit....na minulych autcxh jsem mel tuto kombinaci a nebo jeste kotouce brembo max....nikdy jsem s nicim lepsim nejezdil a vydrzi pomerne dlouho....lepsi priplatit nez zjistit na dalnici ve 190 ze to nejak nechce brzdit


Tak já mám na autě Bendix desky nějaké italské (značku z hlavy nevím) mají okolo 40000Km desky 50% , kotouče bez rejh - jak nové a brzdí jak sv...

14.09.2012 01:11 - Re: Kotouče, destičky? 2505302
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Tak já mám na autě Bendix desky nějaké italské (značku z hlavy nevím) mají okolo 40000Km desky 50% , kotouče bez rejh - jak nové a brzdí jak sv...

Taky jsem jezdil na prumernych,ale jak zkusis tudle kombinaci,nechces nikdy jinou:=)
hlavne kdyz beres nejaky serpentyny pod plynem a pod brzdou tak nevadnou...nic jinyho bych si nedal...a jak kdo chce..pisu svoji zkusenost:=)

14.09.2012 08:19 - Re: Kotouče, destičky? 2505321
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DrMarvin napsal(a):
Taky jsem jezdil na prumernych,ale jak zkusis tudle kombinaci,nechces nikdy jinou:=)
hlavne kdyz beres nejaky serpentyny pod plynem a pod brzdou tak nevadnou...nic jinyho bych si nedal...a jak kdo chce..pisu svoji zkusenost:=)



Já nenapadám zmíněné kotouče a desky ani tvůj názor- vrtané kotouče se dávají na rychlá a závodní auta - asi vědí proč(a i kdyby to byly kopie tak pořád je tam systém provedení) - jen jsem uváděl levnější variantu na kterou zde mnoho lidí kouká.

14.09.2012 10:29 - Re: Kotouče, destičky? 2505332
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
DrMarvin napsal(a):
...hlavne kdyz beres nejaky serpentyny pod plynem a pod brzdou ...

A k čemu je to dobré? Je snad naftová C5 Break závodní auto?

14.09.2012 17:33 - Re: Kotouče, destičky? 2505416
kotysek
Město: Mohelnice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 9
99 Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
A k čemu je to dobré? Je snad naftová C5 Break závodní auto?

Ahoj, je to k dobré k tomu, že až budeš potřebovat prudce brzdit z jakéhokoliv důvodu, tak zabrzdíš dřív. Podle všeho co mi lidi a už na C5kách nebo jiných autech říkali, tak vrtaný zimmermanny + destičky textar jsou jak oni říkají bzdy na "druhou" Stačí je dobře zajet. Nevadnou ani za sucha ani za deště, bzrdí zkrátka mnohem líp. Kombinace Zimmermann kotouče a Zimmermann desky prý paradoxně už není tak dobrá, protože aby fungovali, jak s textarama, tak se musí trošku ohřát, což je blbost, když zrovna člověk potřebuje maximální brzdný učinek okamžitě a po celou dobu brždění. To jsou jen informace co jsem během týdne nashromáždil. Jakmile je nasadím na auto a dobře si sednou, tak se podělím o vlastní zkušenosti. Jinak tyhle koutouče řeším, protože pobřebuju nový né, že bych to řešil jen pro to, že mají v sobě dírky a stojí asi o 1200,- na kotoučí víc.

14.09.2012 18:36 - Re: Kotouče, destičky? 2505422
sanchez
Město: Hůry, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0i V6 215kPočet příspěvků: 113

99 Poslat soukromou zprávu
2 měsíce měněné BOSH koutouče i desky, maximální spokojenost.. nepískají jak original předchozí--

14.09.2012 19:48 - Re: Kotouče, destičky? 2505429
BlueSeven
Město: Černovice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 613

99 Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
A k čemu je to dobré? Je snad naftová C5 Break závodní auto?


Já si je pořídil hlavně z toho důvodu, že mi prázdná kára váží skoro 1,7 tuny a chci, aby kotouče něco vydržely, nevlnily se a hlavně dobře brzdily za všech okolností. A když to zašlápnu v extrémní situaci, tak aby byla brzdná dráha co nejmenší. U mě vítezí bezpečnost


jruze napsal(a):
Tak já mám na autě Bendix desky nějaké italské (značku z hlavy nevím) mají okolo 40000Km desky 50% , kotouče bez rejh - jak nové a brzdí jak sv...


Jinak na Xantii jsem je používal také, jak kotouče , tak i desky, byla to ta nejlepší volba.

14.09.2012 20:25 - Re: Kotouče, destičky? 2505434
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
hele vy experti, nepřehánějto to prosím, všechno co píšete o účinnosti jsou především vaše subjektivní pocity, neeee měření a zkoušky, nám laikům stačí pocit , že brzdí dobře, že chvilku vydrží,, že nepískají ....

14.09.2012 20:42 - Re: Kotouče, destičky? 2505443
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Brzdy stejně jen zdržujou.

14.09.2012 21:16 - Re: Kotouče, destičky? 2505462
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
já jsem si nechal dát na auto před dovčou ATE - desky i kotouče, předek i zadek. Matroš mne vyšel po slevě na cca 9.500,- Kč + práce a co se týká mého subjektivního pocitu, tak maximální spokojenost.

14.09.2012 21:28 - Re: Kotouče, destičky? 2505467
zdenoc5
Město: Lednicke Rovne, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 270

99 Poslat soukromou zprávu

najk napsal(a):
hele vy experti, nepřehánějto to prosím, všechno co píšete o účinnosti jsou především vaše subjektivní pocity, neeee měření a zkoušky, nám laikům stačí pocit , že brzdí dobře, že chvilku vydrží,, že nepískají ....


14.09.2012 21:31 - Re: Kotouče, destičky? 2505472
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
No, komplet ATE v kelly by byl cca 13000.. Já bych to měl tak za 7500-8000, ale i 9500 je o dost méně..

14.09.2012 21:36 - Re: Kotouče, destičky? 2505475
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
2 DeFuckTo: jj, tak nějak to vycházelo bez slevy, ale z Kelly to nemám. Kupuju to u známýho v malých autopotřebách a mám tam slevu 25%. Jinam už léta nejezdím. Ještě že mám mechanika, kterej akceptuje to, že si vždy dovezu vlastní materiál a jemu platím pouze práci. To dnes není samozřejmost.

14.09.2012 23:55 - Re: Kotouče, destičky? 2505490
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2400

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já mám na kole vepředu kotouč 175mm tectro a desky shimano,vzadu komplet 160mm shimano,brzdí to,jako blázen,ale píská,jako vlak ... Ne,na auta už dlouho dávám vše od ATE a zatím se vším spokojenost,jen trvá na nových docela dlouho,než sednou,ale pak bez výhrad. Špatnej není ani Textar,ale to je hůř k sehnání...

15.09.2012 00:42 - Re: Kotouče, destičky? 2505496
DrMarvin
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 716
99 Poslat soukromou zprávu
kotysek napsal(a):
Ahoj, je to k dobré k tomu, že až budeš potřebovat prudce brzdit z jakéhokoliv důvodu, tak zabrzdíš dřív. Podle všeho co mi lidi a už na C5kách nebo jiných autech říkali, tak vrtaný zimmermanny + destičky textar jsou jak oni říkají bzdy na "druhou" Stačí je dobře zajet. Nevadnou ani za sucha ani za deště, bzrdí zkrátka mnohem líp. Kombinace Zimmermann kotouče a Zimmermann desky prý paradoxně už není tak dobrá, protože aby fungovali, jak s textarama, tak se musí trošku ohřát, což je blbost, když zrovna člověk potřebuje maximální brzdný učinek okamžitě a po celou dobu brždění. To jsou jen informace co jsem během týdne nashromáždil. Jakmile je nasadím na auto a dobře si sednou, tak se podělím o vlastní zkušenosti. Jinak tyhle koutouče řeším, protože pobřebuju nový né, že bych to řešil jen pro to, že mají v sobě dírky a stojí asi o 1200,- na kotoučí víc.


presne tak,napsal si to vicemene za mne.Zavodni nezavoni...brzdit kdyz musis musi brzdit snad vsechny ne?:=)

15.09.2012 06:00 - Re: Kotouče, destičky? 2505497
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
DrMarvin napsal(a):
presne tak,napsal si to vicemene za mne.Zavodni nezavoni...brzdit kdyz musis musi brzdit snad vsechny ne?:=)


No když to tak čtu - neříkám že cokoli napsáno není pravda-projde mi rukama dost aut některé opravdu brzdí opravdu na .... , ale 90% dobře.Pokud tam někdo nedá opravdu nějaký sajrajt a kotouč je ve slušném stavu ta všechny citroeny brzdily vždy lépe než jiné auta a to už od CX. No u C5 by mne ale zajímalo jak docílíte toho aby to na těch dražších kotoučích a destičkách mělo větší brzdnou účinnost? Protože až na pár vyjímek (u kterých to bylo špatným stavem brzd) tak všechny mají tak předimenzované brzdy že při prudším zabrzdění se uvede do činnosti ABS , které tu větší účinost brzd - destiček a kotoučů omezí . Jestli jsem to napsal špatně tak konkrétně na mém autě - pokud brzdím víc intenzivně a mám za sebou auta tak odbržďuji abych nemusel dělat zadek - když přišlápnu brzdu víc propustí ABS.Jediné v čem může být rozdíl je v tlaku na pedál - čím kvalitnější komponenty tím menší tlak na pedál(to jediné asi má vliv na životnost brzdového systému)

15.09.2012 21:47 - Re: Kotouče, destičky? 2505668
najk
Město: Děčín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1537

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
No když to tak čtu - neříkám že cokoli napsáno není pravda-projde mi rukama dost aut některé opravdu brzdí opravdu na .... , ale 90% dobře.Pokud tam někdo nedá opravdu nějaký sajrajt a kotouč je ve slušném stavu ta všechny citroeny brzdily vždy lépe než jiné auta a to už od CX. No u C5 by mne ale zajímalo jak docílíte toho aby to na těch dražších kotoučích a destičkách mělo větší brzdnou účinnost? Protože až na pár vyjímek (u kterých to bylo špatným stavem brzd) tak všechny mají tak předimenzované brzdy že při prudším zabrzdění se uvede do činnosti ABS , které tu větší účinost brzd - destiček a kotoučů omezí . Jestli jsem to napsal špatně tak konkrétně na mém autě - pokud brzdím víc intenzivně a mám za sebou auta tak odbržďuji abych nemusel dělat zadek - když přišlápnu brzdu víc propustí ABS.Jediné v čem může být rozdíl je v tlaku na pedál - čím kvalitnější komponenty tím menší tlak na pedál(to jediné asi má vliv na životnost brzdového systému)


Jardo terazky si trefil klinec po hlavě vystihl si to přesně

17.09.2012 15:00 - Re: Kotouče, destičky? 2505993
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
No když to tak čtu - neříkám že cokoli napsáno není pravda-projde mi rukama dost aut některé opravdu brzdí opravdu na .... , ale 90% dobře.Pokud tam někdo nedá opravdu nějaký sajrajt a kotouč je ve slušném stavu ta všechny citroeny brzdily vždy lépe než jiné auta a to už od CX. No u C5 by mne ale zajímalo jak docílíte toho aby to na těch dražších kotoučích a destičkách mělo větší brzdnou účinnost? Protože až na pár vyjímek (u kterých to bylo špatným stavem brzd) tak všechny mají tak předimenzované brzdy že při prudším zabrzdění se uvede do činnosti ABS , které tu větší účinost brzd - destiček a kotoučů omezí . Jestli jsem to napsal špatně tak konkrétně na mém autě - pokud brzdím víc intenzivně a mám za sebou auta tak odbržďuji abych nemusel dělat zadek - když přišlápnu brzdu víc propustí ABS.Jediné v čem může být rozdíl je v tlaku na pedál - čím kvalitnější komponenty tím menší tlak na pedál(to jediné asi má vliv na životnost brzdového systému)

ABS "propustí" až při zablokování kola. Kvalitní destičky a kotouče nesmí vykazovat velké rozdíly v účinosti ani po značném zahřátí, mají delší životnost, kotouče se po ohřátí nezkroutí a pod.

17.09.2012 17:26 - Re: Kotouče, destičky? 2506011
TomasT
Město: Praha 15, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1470
99 Poslat soukromou zprávu
Ale zase, pokud člověk nejezdí jako blázen, tak stačí, aby brzdy dokázaly auto spolehlivě a rychle zastavit z maximální rychlosti (u nás 130km/h) do zastavení JEDENKRÁT - a to podle mě zvládnou u C5 všechny s prstem v nose.
Než budu něco takového potřebovat znovu (zítra, za měsíc, za rok) tak určitě dostatečně vychladnou.

17.09.2012 19:54 - Re: Kotouče, destičky? 2506026
vseved
Město: Mratín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 636

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
TomasT napsal(a):
Ale zase, pokud člověk nejezdí jako blázen, tak stačí, aby brzdy dokázaly auto spolehlivě a rychle zastavit z maximální rychlosti (u nás 130km/h) do zastavení JEDENKRÁT - a to podle mě zvládnou u C5 všechny s prstem v nose.
Než budu něco takového potřebovat znovu (zítra, za měsíc, za rok) tak určitě dostatečně vychladnou.

Dobře. Ale co jízda z kopce? A Jízda v koloně? Jinak pozor, kotouče se nejvíce zahřívají přibržďováním. Jezdím cca 50let, a nepamatuji se že bych na trase dlouhé více než 50km nepotřeboval brzdy více než jednou. Ještě za totáče se při zkouškách obložení a kotoučů a bubnů typu C a C1 (druhořadá jakost nebo nevhodné kombinace obložení/kotouč, obložení/buben), docházelo ohřevem při opakovaném běžném brzdění k prodloužení brzdné dráhy až o 18%. To je při 50km/hod docela slušná rána do toho blba co přede mnou náhle zastavil.

|< < 1 2 3 4 5 6 ... 11 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator