Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

Peter 'jumep' Kalna
Město: Piestany
Slovakia 92101
Telefon: +421905600884
ICQ/Skype/MSN/jiný kontakt: messenger
Email: c5club@jumep.com
Kategorie: Moderátor
Naposledy přihlášený: 27.03.2024 19:53
Příspěvků v systému: 17328
Externí odkaz: jumep
Počet návštěv uživatelského profilu: 110490x

Soukromá Zpráva - poštu mají k dispozici pouze registrovaní uživatelé. |
 Registrovaná auta

c6, deeso, Autobus,
 Osobní galerie

Kategorie (19):
Umiestnenie, uchytenie

Klikněte na obrázek pro zobrazení plné velikosti

vymontovany a vymeneny swirl na drziaku

z auta sa demontuje s celym drziakom a potom sa vymenia 3 skrutky

ak sa ide menit, musi sa demontovat sacia trubka z turba a filter

hadicka ide z ventilu cez tepelny stit a na konci vyustuje priamo na membranu

castokrat byva prasknuta spodna hadicka z ventilu, tu je vidiet aj ked je tam filter

tato hadicka co vyustuje priamo na membranu byva najcastejsie prasknuta, nakolko trubicka na membrane swirlu je sirsia ako ostatne hadicky

toto je najcastejsia pricina antipollution fault spojeneho s diagnostickou hlaskou vysoky tlak turba, hadicka sa da nahmatat a vymenit aj bez demontaze trubky

jednoduchy sposob ako to otestovat je:

rozpojit (oznacene zltymi sipkami)
napojit 500ml striekacku (cervena sipka) a vytvorit podtlak, packa sa musi presunut a zostat tak az do odstranenia podtlaku, ak sa vrati je bud prasknuta hadicka alebo membrana (skotrolovat / vymenit hadicku, ak podlak nezostane, je zla membrana)


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator