Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Všeobecná NE-technická diskuze o C5 / Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy
|< < 1 ... 3 4 5 6
04.04.2013 20:06 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2563363
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Přiznejte se, kdo jste to psal?
To není možný oni ho chválí...

08.04.2013 10:02 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2564428
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Po tomto teste spravili opä porovnávací test s Peugeotom 508 a div sa svete, tentoraz vyhral Citroen
.link.

08.04.2013 15:33 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2564513
Roozena
Město: Pragl, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 375

99 Poslat soukromou zprávu
No konečně! Hugo Kottas je přesně z té kategorie recenzentů ktrému bych bez oka mrknutí objednal pifko...

.link.

Ze všech těch článků a recenzí o C5 snad on jediný pochopil k čemu že to auto bylo vyvinuté a jak se zadaným údělem vypořádalo. Samotná recenze je psána v duchu střídmém, faktickém objektivním a především - po najetí nemálo kilometrů po typických českých silnicích (nějak se mi to slovo nechce používat v kontextu s tím po čem většina z nás jezdí, ale budiž...) Závěry poměrně přesně vystihují filozofii vozu a knižně řečeno - odhalují jej až na na holou kůži. Pán má u mě hlubokosklon...

12.08.2013 17:26 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2608038
zhrado
Město: Zh, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi SXPočet příspěvků: 767
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Ešte som to nečítal ale mohlo by to by dobré .link.

02.12.2013 19:00 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2642692
Petr72
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 850

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nevím jestli to patří právě do tohoto fóra .
V novém Světě Motorů je zajímavý dotaz a zkušenost s C5 III 1,6 THP. Co vy na to ?

Přílohy:
Scan0001.jpg ( 618741b ) -

02.12.2013 19:06 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2642700
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
toto je na dlhu temu .. ale kazdopadne thp ...

02.12.2013 19:16 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2642710
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
To je ta německá kvalitka Ale podle mě se mu to nepotkalo, to by hned měnili motor na záruku. Maximálně přeskočily rozvody No a nebo je ten dotaz hodně přibarvený v redakci SM, vůbec bych se nedivil... Nedovedu si představit člověka, který by takové problémy řešil dopisem redakci SM
Navíc na rozvody má záruku 2 roky od výměny a nejspíš kdyby napsal na zastoupení, tak dají záruku na celé auto 5 let... Tohle se dá s výrobcem/dovozcem velice dobře řešit, nemají zájem kazit si jméno.

02.12.2013 19:19 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2642714
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
by ma zaujimal nazor pana technickeho poradce na to ze je to bmw motor a vysokotlak benzin ....

02.12.2013 19:25 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2642718
c5vyskov
Město: Vyškov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 612
99 Poslat soukromou zprávu
Toho se asi v koncernovém časopise nedočkáme...

02.12.2013 19:40 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2642727
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Když si dᚠdo auta v podstatě závodní motor tak co od něj chceš čekat? Když jsem byl ještě v týmu závodních mechaniků tak jsme dělali motor na sezónu (většinou i dva x) a kolik najede? - to se počítá na tisíce
Nevím jak v dvěstě koňové 1.6 , ale v závodních motorech se používaly asi jiné materiály než v seriálkách - tym se leštily i ojnice,kanály atd..

02.12.2013 21:54 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2642813
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
pekna rozpravka, volakto s tym jazdil asi jak blb. Ved 2Hdi 140k s tym ledva hybe , tak jak musi byt namahany ten 1.6 motor ked chcete vidiet tych 115kW ?

v praci mame VW Caddy, 28tkm, roztrhnuty remen a motor sa "potkal". Auto jazdene iba na servisne vyjazdy dialnicnom rezime dvoma sofermi. Kolega co o nom snival ze by si take kupil aj na podnikanie dosnival svoj sen rychlo

02.12.2013 23:18 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2642902
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tenhle motor se dává do jedniček s označením 116i ,má tam tuším "jen" 150k a i tam stojí za ho...o.
Navíc si nejsem jistej tím,kdo tenhle motor vlastně vyvinul-když se podíváte na jakýkoliv jiný čtyřválcový BMW,tak má motor obráceně,než tenhle. Tzn,že je vždycky nakloněnej na levou stranu,kdežto tenhle na pravou,výfuk má napravo,kdežto tenhle jedinej nalevo atd,atd... Jasně,ja to prý společný vývoj,ale nevim. Ale asi to v dlouhodobym horizontu nebude až takovej průser,jako čekám od Supa 1,4 hpi(nebo jak se to jmenuje)

03.12.2013 18:20 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2643115
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny klubáky. Jako majitel X7 s THP motorem 115kW asi mám přímo povinnost se k tomu vyjádřit. Nejsem odborník na motory (vím toliko, že mně tam neběhají veverky), přesto bych se odvážil označit výchozí článek za blábol. 2x potkaný motor by byl opravdu nejspíš na šrot. Když jsem si své auto kupoval (z bazaru), tak motor mně uchvátil ještě o trochu víc než samotná X7 a to je co říct. Nadšení způsobila spíš kultivovanost chodu počínaje 1200 otáčkami, než samotný výkon při 6500 ot, který jsem ostatně myslím dosud ani nepotřeboval. Porovnávat jsem mohl s benzinovým dvoulitrem 100kW v C5 I, kterou vlastnil předtím. Takže jestli to majiteli někde cuká a musí kupovat 100 oktanový benzin, je něco špatně. Motor moje jízdní nároky splňuje levou zadní a s milimetrovými pohyby plynového pedálu.
Na druhé straně nechci popírat, že u tohoto motoru snad dochází k rozhození časování ventilů. (i když osobní zkušenost naštěstí nemám), následkem je pak ale nouzový režim, což je asi o něco levnější, než potkaný motor. To, že jsem si přidělal starosti, když jsem se rozhodl takovýto "strašný" motor ještě předělat na LPG (o tom více je ve vláknu LPG) je úplně jiná kapitola a za potíže rozhodně nemohl motor, ale špatný montážní návod. Další problémy nejpíš způsobovala "nakopnutá" lambda sonda spolu s nastavením LPG (zatím jsem ale po nápravě ujel jen asi 600km, takže s jistotou to budu moci říci až ujedu podstatně více). Když to shrnu, bránil bych se zatracování tohoto motoru, ostatně na svém "zkušebním okruhu" jej měli tief i jruze, které tímto srdečně zdravím a snad se jim z něj nedělalo šoufl.

28.03.2014 10:03 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2680886
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Auto Bild, stredna trieda, C5 III (X7)
.link.

02.09.2014 19:19 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2729717
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
ahojte
zasa cosi
.link.

03.09.2014 08:43 - Re: Kvalita Citroen C5 - TUV a dalsie testy 2729830
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
O 2 příspěvky výše píšu, že zatím nemám osobní zkušenost s rozhozením rozvodů na svém benzinovém 1.6 THP. Tak už to není pravda a potkalo mne to v Chorvatsku 1300 km od domova. Hodilo to "Motor management system faulty". Paradoxně mne zachránill fakt, že tam mám LPG. Na LPG to totiž jelo téměř normálně (jen lehké zalknutí při rychlejším přeřazování), kdežto na benzin bych asi domů nedoskákal. Stálo to asi 3600 Kč a dostal jsem ujištění, že šrouby s větším utahovacím momentem už nedovolí pootočení rozvodových kol. Teď pro změnu zlobí termostat (spíš podchlazuje) a to bude možná ještě o něco dražší - jen díl stojí asi 2700Kč. Náladu mi zlepšuje jen to, že nový SW pro ŘJ LPG výrazně zlepšil poměr spotřeby LPG/benzin.

|< < 1 ... 3 4 5 6


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator