Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
jruze
14.06.2018 16:33 - Re: Výměna oleje - automatická převodovka AM6 / C5 III
U??vate?
mira1972 napsal(a):
Ahoj všem, mám velký problém mám C5 Break 2007 100 Kw automat am6 20gk05 . Již po třetí za rok se mi protočila poloosa v diferenciálu. Jsem z toho už na prášky první oprava výmena diferenciálu(použitý) 25000, po druhé jsem sehnal diferák z vadné převodovky , nové poloosy mechanik co u nás dělá automaty se s tím ještě nesetkal , převodovku měl rozhozenou a řekl, že je OK tak nevím mám sto chutí to zalít metalickým lepidlem a dát tam novu polosu . Poloosa je v diferáku zastrčena tak na 3 cm. Nemáte s tím někdo zkušenost ?


Drážky poloosy jsou +- 5cm - měly by být až nadoraz . když je poloosy zstrčená v převodovce je kloub nadoraz v převodovce? jestli není je tam něco špatně a i kdyby to bylo načipované tak to nemůže trhat drážky - to by biturbo nevyjelo ani z vrat i tam jsou drážky shodné.(jestli je jen na 3cm tak se ten kloub bude vyvracet - tak trochu by si toho měl mechanik všimnout) Mám tu dvě AP - na jedné podle všeho KO čerpadlo a na druhé KO měnič(ta je z mé x7 - ta jezdila do zahřátí bezproblému ale při jízdě nad 50Km začala klouzat a hlásit chyby - na kratších a nebo v diag byla chyba přemostění měniče - dával jsem jinou s malím nájezdem (80000Km) , druhá je z koupeného auta a byla sice bez chyb ale nulové otáčky na výstupu = předpokládám že čerpadlo ale nevím.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator