Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Ostatní technická diskuze / Závada palivoměru
|< < 1 2 3 4
21.11.2015 22:07 - Re: Závada palivoměru 2889894
eisy811
Město: , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 805
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Hmmm, to ma len tak napadlo, kedze uz ide zima, snezi... Obcas, ked som isiel, cestoval s kolegom a potreboval som tankovat, zrovna vtedy ked spal, tak som tankoval so zapnutym motorom aby ho neprebudila zima. Ano, viem, vetsinou to je zakazane a vozim so sebou vzdy aj druhy kluc, pre pripad straty, lebo aj to sa stava a nechcelo by sa mi dva-tri dni cakat na druhy kluc.
Este dotaz, skor tecnicka otazka pre Petra alias jumep: Ak natankujem so zapnutym motorom, potom kluc na par sekund vytiahnem a znova start, tak aditivacia prebehne? Myslim, ze ano, ale ty si v tychto techn. veciach spicka, tak radsej otazka aj ked mozno blba... Dik.

21.11.2015 22:12 - Re: Závada palivoměru 2889897
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
toto sa priznam ze netusim, ale skor nie, lebo to zignoruje mnozstvo paliva a aditivuje sa podla natankovaneho mnozstva

aj ked zasa stary system ked ti blbol snimac magnetu vedel vyaditivovat vsetko za 1000km
mysli ze aj kvoli tomuto to uz v novom systeme nebude aditivovat

30.09.2016 13:39 - Re: Závada palivoměru 2998511
Sena
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 92

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Přechod z vlákna: .link.

Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvl᚝ na šikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu".
Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalším signálem posílá do dalších zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač)
Přeci mi nechcete tvrdit, že kdybych měl plnou nádrž, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádrž a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádrž i když ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a vše se bude tvářit OK? ... až mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím že se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne že jsem bez nafty.

30.09.2016 13:45 - Re: Závada palivoměru 2998514
Sena
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi SX BreakPočet příspěvků: 92

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Teď když čtu tady tu diskuzi, tak říkáte že se palivoměr zaktualizuje dle plováku po odevření a zavření nádrže.
Já si teď uvědomil, že mě neustále signalizuje výstraha na palubáku že mám otevřenou nádrž (nevím proč , jestli nefunguje ten snímač otevření?) ... nebudu mít nějaký problém?



Sena napsal(a):
Přechod z vlákna: .link.

Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvl᚝ na šikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu".
Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalším signálem posílá do dalších zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač)
Přeci mi nechcete tvrdit, že kdybych měl plnou nádrž, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádrž a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádrž i když ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a vše se bude tvářit OK? ... až mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím že se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne že jsem bez nafty.


30.09.2016 13:46 - Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi 2998515
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Sena napsal(a):
Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvl᚝ na šikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu".
Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalším signálem posílá do dalších zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač)
Přeci mi nechcete tvrdit, že kdybych měl plnou nádrž, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádrž a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádrž i když ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a vše se bude tvářit OK? ... až mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím že se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne že jsem bez nafty.


To že mi plovák ukazoval 1/4 nádrže to je můj vlastní případ kdy mi prdnul odkalovací šroub (na kdysi C5 I) dojel jsem asi 10Km - tam opravil (těch 10Km za mnou byl čůrek nafty) a dva Km od domu mi to zdechlo - nesvítila ani rezerva !!! - po dotankování to normálně jelo (nikdy před tím nebyl a ani po problém s ukazatelem paliva) proto jsem to uvedl - usoudil sem že měřák ukazoval a odečítal spotřebu a neměřil skutečnou hladinu v nádrži (v tu dobu jsem měl C5 asi týden a hlava mi to také nebrala) Stav hladiny se zapíše po vypnutí- natankování a opětovném zapnutí klíčku k tomu samozřejmě je potřeba otevření víčka které zase ovládá magnetický spínač (inpulz do jednotky k přepočítání stavu a zároveň k dávce aditiv) - je to jen elektronika a není bezchybná stačí výkyv napětí nebo nějaký jiný důvod.

30.09.2016 13:48 - Re: Závada palivoměru 2998516
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
magnety mas oba vo vicku?

|< < 1 2 3 4


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator