Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Ostatní technická diskuze / Okno pátých dveří / C5 I/II break
|< < 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 24 > >|
20.08.2014 22:32 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2726090
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
spinac - zlomi sa vnutri a ma stali kontakt, alebo otrasom sa zopne

horal: ak si to meral pri otvorenom okne, nemusel si tam namerat nic

20.08.2014 22:34 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2726091
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
spinac - zlomi sa vnutri a ma stali kontakt, alebo otrasom sa zopne


A dá se sehnat stejný aby byl na stejném místě ?

20.08.2014 22:36 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2726093
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
je tu vo vlakne link na GM kde sa da kupit (mam ich doma v zasobe)
ucvaknes ho, naletujes novy a zlozis ... dost zle sa to sice sklada ale da sa

21.08.2014 07:39 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2726137
M.P
Město: Třebíč, Auto: Peugeot 807 2.0 HDi / 100 kWPočet příspěvků: 432

99 Poslat soukromou zprávu
Tady je :
.link.

21.08.2014 18:15 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2726201
Mamlas
Město: Chomutov, Praha, Brandys n/L, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 728

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tento mikrospinac tam nesedi uplne presne coz by nevadilo, horsi je ze neni moc odolny proti vode. Pul roku po vymene vse ok, ale pak zacal zase zlobit hlavne kdyz bylo vlhko a mokro. Takze jsem ho zase musel odpojit.

21.08.2014 21:26 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2726218
horal
Město: Valašské Meziříčí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 24
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
spinac - zlomi sa vnutri a ma stali kontakt, alebo otrasom sa zopne

horal: ak si to meral pri otvorenom okne, nemusel si tam namerat nic

Tentokrát jem to zkusil při zavřeném okně, naměřil jsem podivných 8 V a už jsem tušil zradu. Pro ověření mého podezření jsem připojil paralelně k voltmetru žárovku 12 V/5W a napětí kleslo na nulu. Takže to vypadá, že zdroj je příliš měkký, takže by to mohl být buď přerušený vodič v přívodu v textilní ochraně ( a těch 8 V je dáno nějakým malým proudem přes izolace v místě poškození (ale kde, když vlastní ohyb všech vodičů vypadá OK - nebo - a to nevím - samotný zdroj napětí pro mikrospínač má velký vnitřní odpor. Lze nahradit těch + 12 V na žlutém vodiči v černé bužírce u levého pantu okna nějakým jiným zdrojem 12 V - prostě přivést na ten žlutý vodič jdoucí k mikrospínači libovolné napětí 12 V, třeba ze zásuvky v kufru vpravo ? Po čtení příspěvků těch, kteří krátce po výměně mikrospínače se díky vnikání vody dostali na začátek problému, už beru toto vše jen jako boj s technikou a jsem smířen, že budu otvírat nadále celé dveře. Auto je z Belgie a podle stop na místě to vzdali taky a rozpojili konektor u mikrospínače.

21.08.2014 22:37 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2726229
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tych +12 ide od bsi ako signal, cize ziarovku to ani nemusi rozsvietit, lebo tam nema preco tiect nejaky prud
ked to opres o kostru, necvakne zamok? (samozrejme spinac musi hlasit zatvorene okno)

22.08.2014 15:41 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2726298
horal
Město: Valašské Meziříčí, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 24
99 Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
tych +12 ide od bsi ako signal, cize ziarovku to ani nemusi rozsvietit, lebo tam nema preco tiect nejaky prud
ked to opres o kostru, necvakne zamok? (samozrejme spinac musi hlasit zatvorene okno)

Stydím se, až jsem rudý za ušima - kdyby se o tom tady tolikrát nepsalo ! Objevil jsem sice dvě závady - přerušený vodič na skle ( pokračování žlutého od levého pantu) a pochopitelně mikrospinač. Ale přesto jsem bádal o přerušeném přívodu... naštěstí zbytečně. Stačilo přidržet koncák a bylo jasno... pak už zámek cvakl
. Pro ostatní : napětí od BSI na přívodu pro mikrospinač je asi 8 V při měřidle s vnitřním odporem 3 MegaOhm na použitém rozsahu. Držím palce při poznávání zákoutí našich miláčků - houpaček.

25.08.2014 07:52 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2727582
Bubo
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj vespolek,
po dvou letech, co mi taky nefungovalo otevírání okna na pátých dveřích jsem se rozhodl to podle tady zveřejněného návodu opravit. Rozřízl bužírku, střihnul žlutý drát a přitáhl ho ke konektoru od mikrospínače.
U mě ale odešel zřejmě i mikrospínač. Když přivedeným drátem uknu o horní pin konektoru, okno se otevře, ale když ho dám na spodní a zkouším spínač pod stěračem, tak nic. (I když držím kontakt na spodní části dveří.) Takže jsem okno zas zabouchnul a musím počkat než se mi povede spínač sehnat.
Od tá doby mi ale auto hlásí otevřené zadní okno. Přitom, když okno zaklapnu, tak světýlka na osvětlení kufru zhasnou.
Nevětší problém ale je, že auto NEJDE ZAMKNOUT.
Napadá vás, čím se to mohlo stát? A hlavně co s tím?
Dík.
---------------------------
Vyřešeno
Pochopitelně jsem zapomněl dát zpět kryt zespoda na okno a koncák nemělo co sepnout.
Světla v kufru zasínala když jsem zkoušel koncák rukou ...
Příspěvek tu nechám, třeba někomu pomůže až se v tom bude vrtat jako já

25.08.2014 18:13 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2727739
Bubo
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
Ještě se chci zeptat, jestli někdo zkoušel použít na přemostění vedení od pantu až k vývodu u mikrosínače někaký elektrovodivý lak. Vypadalo by to líp než drát pod černou izolačkou. Resp. nebylo by to prakticky vidět.

25.08.2014 18:31 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2727743
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Bubo napsal(a):
Ještě se chci zeptat, jestli někdo zkoušel použít na přemostění vedení od pantu až k vývodu u mikrosínače někaký elektrovodivý lak. Vypadalo by to líp než drát pod černou izolačkou. Resp. nebylo by to prakticky vidět.


Přerušenou cestu jde nahradit opravnou sadou na vyhřívání okna,ale otázka je kde je přerušená a jak napojit kablíky od mikrospínače.(jde to dělal jsem část cesty na okně jak výhřev tak ke spínači)


25.08.2014 18:43 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2727744
Bubo
Město: Kolín, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 3
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Přerušenou cestu jde nahradit opravnou sadou na vyhřívání okna,ale otázka je kde je přerušená a jak napojit kablíky od mikrospínače.(jde to dělal jsem část cesty na okně jak výhřev tak ke spínači)


Myslel jsem nahradit celou cestu. To namená začít v místě, kde žlutý drát "přechází" do vedení schovaném ve skle a táhnout to zas až do místa, kde je připájený dát k mikrospínači. Bylo by to docela dlouhý a nevím, jestli ten lak nemá moc velký odpor ani na kolik by to vyšlo. Dvě - tři stovky bych za to asi dal, ale víc je pitomost. Navíc to znamená sundat ten přilepený plastový kryt u pantů :/

22.01.2015 15:55 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2777573
zilovi.km
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 70
99 Poslat soukromou zprávu
zdravím pročetl jsem vlákno ale jak se mění celé zadní okno nevím, má někdo nějaký postup?? díky

22.01.2015 18:10 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2777619
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
pod kridlom s 3tim brzdovym su 2 sroby co ho drzia
cize musis dat dole to kridlo (4 sroby zospodu) a potom zhora a este nezabudnut na kable

22.01.2015 18:46 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2777645
zilovi.km
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 70
99 Poslat soukromou zprávu
a žádné lepení?? nic jen ty šrouby?? to by neměl být problém ne??

22.01.2015 19:14 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2777674
stano1
Město: Partizánske-Bolzáno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 173
99 Poslat soukromou zprávu
Ešte pozor, vedú do neho káble. vyhrievanie a otváranie...

22.01.2015 19:25 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2777682
zilovi.km
Město: Skalná, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 70
99 Poslat soukromou zprávu
měla by tam být spojka vím, v citroenu mi prodávali okno za 12000+1000 lepení + 1500 práce docela masakr

22.01.2015 19:42 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2777692
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
a co chcu na tom okne lepit?

23.01.2015 08:17 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2777848
Buchta
Město: Praha 3, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 445

99 Poslat soukromou zprávu
třeba nič, ale byli by o litr t잚í vychčůránkové

23.01.2015 09:54 - Re: Okno pátých dveří / C5 I/II break 2777870
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
pripadne by mu ho zalepili napevno a divili sa ze preco nebolo ...

|< < 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 24 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator