Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Kouřivost 2,0 HDI 100kW
|< < 1 2 3 > >|
04.05.2010 09:42 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 2343998
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tiez som najprv pochopil ze chce cistit vahu wapkou, ale potom som sa na to pozrel este raz a len to tak blbo znie podla mna, myslene bolo vycistenie katalyzatoru a potrubia vyfuku (co je uplne zbytocne)

19.01.2021 14:53 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297387
kutnohorak
Město: Kutná Hora, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 88
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
zdravím mám takový pocit, když stojím, nebo couvám, tak mi smrdí výfuk do kabiny. zatím žádné zvýšení hlučnosti nepozoruji. Máte určitě zkušenosti kde by to mohlo ucházet. Díky za radu.

19.01.2021 23:31 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297479
jirka0077
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 61
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj tak jsem si zapnul diag zajímala mě ta váha vzduchu. Když tady píšete že jezdíte za 5,5L o to bych si mohl jen nechat zdát.
Udělal jsem si fotku kolik to teď dává. No a to jsem jezdil za 7/L do nedávná.

Přílohy:
IMG_20210119_230122.jpg ( 3172294b ) -

21.01.2021 21:07 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297658
Cert
Město: Březno U Chomutova, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Váha vzduchu je nejlepší pierburg měl jsem jich vyzkoušeno mnoho ta kouřivost sací hadice dole u turba bývá tam vypadli šroubek saje falešný vzduch a potom odvětrávání hlavy do sání ta harmonika pod stěračema není to vidět bývá to prasklé váhu určitě necistit nemá to smysl spíš jí ublizite

Jinak mimo dálku jezdím také za 7l když je občas t잚í noha a to mám nacipovano na 125kw

22.01.2021 12:40 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297695
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Cert napsal(a):
Váha vzduchu je nejlepší pierburg měl jsem jich vyzkoušeno mnoho ta kouřivost sací hadice dole u turba bývá tam vypadli šroubek saje falešný vzduch a potom odvětrávání hlavy do sání ta harmonika pod stěračema není to vidět bývá to prasklé váhu určitě necistit nemá to smysl spíš jí ublizite

Jinak mimo dálku jezdím také za 7l když je občas t잚í noha a to mám nacipovano na 125kw


Turbo nafta saje falešný vzduch? A to jak je fyzikálně možné?

22.01.2021 13:02 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297699
Cert
Město: Březno U Chomutova, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Fizikalne jednoduše turbo saje vzduch ale mimo váhu vzduchu

22.01.2021 13:12 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297700
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Cert napsal(a):
Fizikalne jednoduše turbo saje vzduch ale mimo váhu vzduchu


Takže motor má více vzduchu než očekává... A to pak kouří jo, Když je hodně vzduchu a málo nafty? Jo?

A to je šroubek tedy při vstupu vzduchu na turbu a ne na výstupu, jo?

22.01.2021 13:25 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297703
Cert
Město: Březno U Chomutova, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Je na vstupu do turba ta plastová hadice má o kroužek a také přírubu na ten šroubek přístup katastrofální vyplatí jse tam dát 6 inbus s tím inbus klíčem jse tam dá poslepu manipulovat musí jse vyndat EGR sundat odvětrávací hadička a z boku tam jde strčit ruka je to porod

22.01.2021 13:33 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297704
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
Cert napsal(a):
Je na vstupu do turba ta plastová hadice má o kroužek a také přírubu na ten šroubek přístup katastrofální vyplatí jse tam dát 6 inbus s tím inbus klíčem jse tam dá poslepu manipulovat musí jse vyndat EGR sundat odvětrávací hadička a z boku tam jde strčit ruka je to porod


No a co by měl tedy takto přisátý vzduch společného s kouřivostí?

22.01.2021 16:26 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297719
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak 6 srobik je uplne v pohode, dal som ich hore dole uz vela

22.01.2021 16:53 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297720
Cert
Město: Březno U Chomutova, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Já jsem u toho docela nadával

23.01.2021 09:04 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297762
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Cert napsal(a):
Já jsem u toho docela nadával


Není potřeba nic demontovat - v pohodě tam jde šáhnout a povolit 10. ráčnovím klíčkem = práce na pět minut( když to není horké)

23.01.2021 09:44 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297764
Tony_Z
Město: Okr. Kladno, Auto: C5 III (X7) Tourer 2.2HDi 125Kw (4HT, 2009); C5 I 2.0HDi 80Kw (RHZ, 2002)Počet příspěvků: 519

99 Poslat soukromou zprávu
A mně stále čert nenapsal, co to má společného s kouřivostí...

23.01.2021 13:38 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297772
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu

Tony_Z napsal(a):
A mně stále čert nenapsal, co to má společného s kouřivostí...

Ty tomu nerozumíš? Píše , že to saje falešný vzduch mimo váhu vzduchu, jednotka vidí z váhy malé množství vzduchu tak tam dá málo paliva, ALE ve skutečnosti je tam více vzduchu, tak že je tam "chudá směs" tedy moc kyslíku a málo paliva a proto to podle CERTA moc kouří Tak už v tom mᚠjasno jako já Když k tomu přidám ještě čerpadlo v nádrži RHR, tak takhle veselo tu už dlouho nebylo
Takovýho chytrolína nám tu byl Čert dlužen

23.01.2021 13:49 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297779
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Certe, co mi řekneš k tomuto sleduj udaje váhy vzduchu ...

Jedná se o RHR

EDIT: ještě k tomu přidám související obrázek .... spotřeba

Přílohy:
spotřeba.JPG ( 2395563b ) -
vaha_vzduchu.jpg ( 4371740b ) -

23.01.2021 14:18 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297799
Cert
Město: Březno U Chomutova, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Já hadici nasadil a bylo po kouři vyfotím vám velký techničák a znova vyndám čerpadlo z nádrže příští týden vidím to na úterý

23.01.2021 14:56 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297814
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Cert napsal(a):
Já hadici nasadil a bylo po kouři vyfotím vám velký techničák a znova vyndám čerpadlo z nádrže příští týden vidím to na úterý

Na RHR nemá čerpadlo v nádrži co dělat, z výroby tam není nikdy. Co mᚠty na autě je docela jedno. Když si dᚠna zadek auta lodní šroub, můžeš taky tvrdit že tam patří ...

Přílohy:
RHR_nadrz_kos.jpg ( 269770b ) -

23.01.2021 17:19 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297867
jirka0077
Město: Jihlava, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 61
99 Poslat soukromou zprávu
Sakra tak takhle dlouho jsem se opravdu nezasmál. Pate Prosím dopručení na kvalitní váhu vzduchu, mám použít váhu vzduchu originál VDO nebo mohu zkusit nasadit třeba Pietburg. A opravdu pro všechny motor RHR nemá čerpadlo v nádrži. Je to stejny systém jako třeba I octavia s čerpadlem od Bosche. Kde o dodávku nafty nízkotlaké části se staralo podtlakové čerpadlo. V přední části čerpadla hned u rozvodu. Akorát Delphi mělo podtlakové čerpadlo na vstřikovací části.

23.01.2021 17:30 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297869
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja by som ostal pri VDO, to co tam je original

23.01.2021 19:09 - Re: Kouřivost 2,0 HDI 100kW 3297898
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
PATaMAT napsal(a):
Na RHR nemá čerpadlo v nádrži co dělat, z výroby tam není nikdy. Co mᚠty na autě je docela jedno. Když si dᚠna zadek auta lodní šroub, můžeš taky tvrdit že tam patří ...


Milane není myšleno přídavné topení ,,bufík" ? - ten má extra vývod na podávací (nevím jestli všechny) to že tam je aktivní napájení je asi univerzál kabeláž

|< < 1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator