Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW
|< < 1 ... 2 3 4 5
11.03.2019 16:25 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 3211393
mipe
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 18
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, tak jsem prošel hadičky a ventil a zdá se že netěsnila hadička od ventilu. Diagnostika už chybu nepíše, auto jede jinak před tím se chvíli nic nedělo a pak zabralo hodně. Teď je tah konstantnější. Proti benzínu auto jede nejsem schopen posoudit jak dobře Dávám sem graf naprogramovaného a skutečného tlaku turba. Honě se liší, nevím jak májí hodnoty souhlasit. Může taky kecat čidlo tlaku, zkusím připojit ručičkový tlakoměr. Máte nějaké zkušenosti, děkuji

Přílohy:
graf turba.png ( 38914b ) -

19.03.2019 08:21 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 3212303
mipe
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 18
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj. Tak jsem ještě jednou prolez všechny podtlaky a ventil , změřil podtlak - 0.9 at na plné otevření regulace stačí 0,2-0,3. Vyzkoušel ovládání. Stále se objevuje hláška o špatná poloha, tady je graf tlaku a regulace, je vidět, že málo otvírá. Ještě jsem si všimnul, že mi píše Zkrat omezovače rychlosti, nevěnoval jsem tomu pozornost, při zapnutí omezovače pískne servis, ale původní majitel tvrdil, že už to dělá dlouho a v citroenu to neřešili. ale při otevření chyby to píše zkrat plynového pedálu, to by mohlo mít vliv na ovládání turba nemáte prosím někdo zkušenost ???? Sháním plynový pedál, ale jsou všude vyprodány.
Taky je možné, že je turbo plné karbonu a nereaguje na ovládání, ale nechci měnit zbytečně. Děkuji za rady.
Dcera má c5 I hdi 80 kw a tam na grafu turbo plní přesné podle mapy.


Přílohy:
obrázek 10.jpg ( 244460b ) -

22.03.2019 08:20 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 3212663
Robert
Město: Horní Holetín, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 204k (150kW) TourerPočet příspěvků: 52
99 Poslat soukromou zprávu
Poloha regulace turba je upravovaná podle údaje ze snímače polohy regulace turba, které je na podtlakovém členu turba. Po době, kterou mají auta za sebou se tady objevují problémy, snímač bývá vyrezlý a nedává správnou informaci. Pokud je turbo na 50% fyzicky, požadovaná poloha 80% a údaj ze snímače 90% (měl by být shodný s fyzickou polohou), nedojde k dalšímu nárůstu výkonu turba, ale k jeho snižování. Údaj ze snímače o fyzické poloze nebývá konstantní, ale mění se skokově a nečekaně (jako když chrastil poák u starého rádia). Jeho hodnota je proměnný odpor a tak změř ohmmetrem, jestli se odpor mění kontinuálně se změnou hodnoty podtlaku a tudíž s fyzickou polohou turba.
V plynovém pedálu tuhle chybu nehledej

22.03.2019 20:20 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 3212738
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
mipe napsal(a):
Ahoj. Tak jsem ještě jednou prolez všechny podtlaky a ventil , změřil podtlak - 0.9 at na plné otevření regulace stačí 0,2-0,3. Vyzkoušel ovládání. Stále se objevuje hláška o špatná poloha, tady je graf tlaku a regulace, je vidět, že málo otvírá. Ještě jsem si všimnul, že mi píše Zkrat omezovače rychlosti, nevěnoval jsem tomu pozornost, při zapnutí omezovače pískne servis, ale původní majitel tvrdil, že už to dělá dlouho a v citroenu to neřešili. ale při otevření chyby to píše zkrat plynového pedálu, to by mohlo mít vliv na ovládání turba nemáte prosím někdo zkušenost ???? Sháním plynový pedál, ale jsou všude vyprodány.
Taky je možné, že je turbo plné karbonu a nereaguje na ovládání, ale nechci měnit zbytečně. Děkuji za rady.
Dcera má c5 I hdi 80 kw a tam na grafu turbo plní přesné podle mapy.


Zapoj podtlak natvrdo(rovnou na podtlak z vývěvy) a projeď to - pokud pojede jak má je turbo OK.(zkontoluj kolik je schopné to turbo plnit takto.Stávalo se že se přicpal vývod u zpětného ventilu (ten slabej k zásobníku) provrtávala se tam větší.

26.03.2019 10:41 - Re: Malý výkon v nízkých otáčkách / C5 II 2.0 HDI 100kW 3213340
mipe
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 18
99 Poslat soukromou zprávu
Díky zkusím

|< < 1 ... 2 3 4 5


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator