Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Antipollution system faulty - dieselové motory
|< < 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 68 > >|
16.07.2016 11:14 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2973492
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
Keby si si to troska precital tak vies ze to znamena poruchu chodu motora a ten kludne moze byt v nudzovom rezime

kedze 2.2 moze to kludne byt len prasknuty podlak okolo swirlu

16.07.2016 11:36 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2973493
Leonidas.1
Město: Pohorská Ves, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 60
99 Poslat soukromou zprávu
no děkuji za pohotovou odpověď... protože nejsem automechanik tak absolutně netuším co může znamenat "kedze 2.2 moze to kludne byt len prasknuty podlak okolo swirlu"
šlo mi hlavně o to, že pracuji v zahraničí a jsem pryč přes týden - do servisu s autem pojede nejspíš moje žena tak aby jsme měli alespoň představu co by to mohlo být.... aby na ni někdo nevybalil 150 různých závad a nevyměnil jen nějakou prasklou hadičku... no tak to prostě budu muset risknout ....

16.07.2016 11:43 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2973496
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
no tazko takto povedat, nepopisujes co a ako sa k tomu dostava, takze ja davam len odhad na najcastejsiu 2.2 zavadu a to je prasknuta hadicka na ovladani swirlu / membrana

.link.

16.07.2016 12:04 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2973497
Leonidas.1
Město: Pohorská Ves, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 60
99 Poslat soukromou zprávu
super - díky moc za odpověď... nafocené, popsané - super...

18.07.2016 04:29 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2973745
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nejrychlejší (hlavně na cestě) je šáhnout za motor na hadičku EGR ventilu jestli je OK,a potom na hlavě vedle filtrboxu je ventil- odpojit tu hadičku co vede do něj zvrchu(to je přívod podtlaku- měl by tam být) - strčit do ní něco na ucpání - rozjet nad 2000ot - pokud to nevyhlásí chybu a nepadne do nouze je to problém viz Jumep - opravit se dá později.

22.07.2016 11:55 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2974576
Leonidas.1
Město: Pohorská Ves, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW)Počet příspěvků: 60
99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem dal auto do servisu... jak jsem psal, že to nejde tak mechanik po týdnu zjistil, že je to prý váha vzduchu... za kolik se dá koupit tahle součástka...? On mi ji prý sežene za 4600 ,- Kč že je to prej nějaká lepší značka nebo co...? vůbec tomu nerozumím...

23.07.2016 09:49 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2974822
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
VDO vahu zozenes ked sa posnazis okolo 100 eur

27.07.2016 22:10 - Depolution system faulty 2975750
Rene
Město: Bratislava, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW ExclusivePočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Ahojte, som tu novy,potrebujem poradit. Asi ste to tu uz riesili,ale nenasiel som to v diskusiach. Citron mi zvykne vypisat DPS,vzdy po rychlejsej jazde na dialnici. Auto potom ide len do 2000 ot. ,ale vzdy ked zastavim na dlhsie, znova ide dobre,ale chybu ukazuje aj s kontrolkou motora. Mozno po dnoch dnoch hlasenie zmizne. Na diagnostike v Citroene v BA im ukazalo len chybu plynoveho pedala(nefunguje mi tempomat). Dakujem za rady.

27.07.2016 22:21 - Re: Depolution system faulty 2975761
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tu diagnostiku ti spravili nejako divne, musi tam byt zaznamenana chyba ktora to sposobuje

05.09.2016 08:01 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2991456
fanek01
Město: Uherské Hradiště, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) TourerPočet příspěvků: 22

99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny.
Mám problém s hláškou Antipollution system faulty chyba v diag - P0104 Signál průtokoměru : Přerušený obvod, zkrat na plus pól nebo na kostru napájení snímače nebo signálu. Po této hlášce jsem to napích a mimo signálu průtokoměru, to házalo: závada palivového systému, čidlo tlaku paliva, čidlo otáčkoměru, rychloměru (nekorektní hodnoty). Vyměnil jsem regulátor paliva, který jsem z tama před časem zbytečně vytáhl a byl zcela ok z důvodu jiné příčiny (čidla otáček kliky). Už se mi to nepodařilo nastartovat. Usoudil jsem, že je špatný a vrátil původní. Po ujeti cca 10km při startování to samé – nechtěl chytit, po vystoupení a zamčení a novém pokusu napoprvé chytl. Vyměnil jsem teda čidlo tlaku paliva a rovnou, když jsem měl venku EGR tak ho vyčistil, všechny chyby zmizely až na ten průtokoměr. Chyba průtokoměru byla v deníku cca 250km ale jako místní vždy se zmizením. Po hlášce Antipollution system faulty je už jako trvalá a po každém vymazání hned vyskočí v závadách vstřikování a hláška Antipollution system faulty cca 20km po ní. Půjčil jsem si jinou váhu vzduchu a to samé. Prošel vizuálně a prozvonil kabely od váhy až po řídící jednotku (až na růžový kabel, u kterého jsem nezjistil kam vede). Lexii i dig jsem prozkoušel, všechny akční členy, které jdou, vše marné. Dokonce i váha ukazuje v grafech teplotu, požadovaný tlak(který kolísá v horní hranici grafu) i měřený, který ho kopíruje s odchylkou cca10%.
Třeba někoho z Vás něco napadne, nebo to už řešil. Prošel jsem snad všechna vlákna na foru, ale nic mi nepřipadá podobné. Auto normálně jede, táhne.... i se standartně vypaluje fap.
Díky za reakce
Franta
PS: C5 r.v2009, 1,6HDI 102250km

05.09.2016 09:59 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2991516
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
to je tak kdyz si nekdo koupi diagnostiku a nevi co s ni...
vymen prutokomer nebo zkontroluj kabelaz

05.09.2016 10:59 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2991529
fanek01
Město: Uherské Hradiště, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) TourerPočet příspěvků: 22

99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
to je tak kdyz si nekdo koupi diagnostiku a nevi co s ni...
vymen prutokomer nebo zkontroluj kabelaz

To jsem všechno udělal, jak píšu nahoře. Výsledek 0

05.09.2016 11:48 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2991535
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
nepsal jsi zeby jsi menil prutokomer

05.09.2016 13:31 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2991596
fanek01
Město: Uherské Hradiště, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW) TourerPočet příspěvků: 22

99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
nepsal jsi zeby jsi menil prutokomer

Možná se pletu, ale měl jsem za to že průtokoměr a čidlo teploty nasávaného vzduchu je součástí "váhy vzduchu", kterou jsem si půjčil z funkční C5 ale s tím samým výsledkem jak jsem psal.
Pokud existuje ještě někde nějaký průtokoměr nebo jsem to špatně pochopil dej prosím vědět.

05.09.2016 17:15 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2991682
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Nejsem odborník a mám jiný motor, ale stejný hlášky o průtokoměru mě kdysi taky donutily koupit váhu novou. No a nepomohlo to. Pomohla až výměna teplotního čidla u klapky sání. Jruze tenkrát diagnostikou objevil paradox, kdy teplota nasávaného vzduchu byla -40°C (za intercolerem) a venku při tom bylo kolem +15°C. Vyměnili jsme čidlo na klapce a od té doby je klid.
Laicky si to vysvěrluju zjednodušeně asi tak, že díky domělé nízké teplotě vzduchu za intercolerem ta klapka před motorem vzduch hodně škrtila a váha zase díky svému měření teploty chtěla vzduchu víc. Nějakej matematik v ECU si to špatně vyložil a místo aby nakopal zadel tomu čidlu teploty před klapkou sání, tak svalil všechnu vinu na váhu a obvinil ji ze zkratu, nebo z utržení od kabeláže.

05.09.2016 17:32 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2991706
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
pripadne to vznikne ked niekto odpoji tu vahu (pri vymene filtra napr) a zostane to tam zaznamenane, otazka je co hovoria hodnoty okolo toho

ono to vzdy vyznie jednoducho ked sa tu povie co je realna pricina, ale odhalit realnu pricinu chce mat o tom znalosti - preto sa chodi za ludmi co vedia co a ako (nie je to kazdy kto ma diagnostiku a dvojnasob kazdy kto "vie" robit VW group)

napajanie vahy ide s BSM, pri X7 vedeli blbnut relatka - sedy 28pin konektor, pin 20
farba kabla nie je tak urcujuca ako cislo s kabla

05.09.2016 17:39 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2991712
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
to fanek01 :

naftove motory nemaji vetsinou snimac teploty integrovany ve vaze (jsou ale vyjimky)
dej mi vin

to Mikra:

presne jak rikas..-40 je v podstate indikace vadneho cidla
matematik v ECU to my vymyslene dobre --jen pokud je na cidle -40 tak nektery sw si hodi svoji stredni hodnotu a jede podle ni (takovem malej nouzak) ..jine sw to neresi a berou tu teploto jako skutecnou a pak se deji veci
s klapkou se nedeje nic ale meni se davka paliva v zavislosti na teplote,pri studenem motoru tam jednotka pere delsi vstrik a reguluje vzduch pomoci egru zjednodusene receno

05.09.2016 18:13 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2991727
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
... nektery sw si hodi svoji stredni hodnotu a jede podle ni (takovem malej nouzak) ..jine sw to neresi a berou tu teploto jako skutecnou a pak se deji veci ...

Jo, něco podobnýho jsem pozoroval, když jsem doměle vadnou váhu odpojil a jezdil bez ní. Auto jezdilo "normálně" a hlášky zmizely. Teda nešel tempomat a možná ještě něco, ale jinak zdánlivě vše OK. Asi ten (takovej malej nouzak). To jednoho přesvědčí, že ta váha je fakt KO, když to bez ní jede líp.

05.09.2016 18:17 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2991733
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Mikra napsal(a):
Jo, něco podobnýho jsem pozoroval, když jsem doměle vadnou váhu odpojil a jezdil bez ní. Auto jezdilo "normálně" a hlášky zmizely. Teda nešel tempomat a možná ještě něco, ale jinak zdánlivě vše OK. Asi ten (takovej malej nouzak). To jednoho přesvědčí, že ta váha je fakt KO, když to bez ní jede líp.


to jsem psal o teplote
na vahu je to zase jinak take v podstate melej nouzak ale v pripade nepritomnosti vahy je ve fw nouzova mapa podle ktere to davkuje,tz ze pocita idealni prumernou hodnotu prutoku a davkovani paliva a bere v potas i teplotu motoru..vetsinou v tomto rezimu jede auto normalne ale ma vetsi spotrebu,vzdy ale jede lip nez se zapojenou vadnou vahou
tempomat nesel proto ze je chyba vahy a jede nouzova mapa..oni soudruzi maji v softu spoustu ficur

05.09.2016 18:44 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory 2991758
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
to fanek01 :

naftove motory nemaji vetsinou snimac teploty integrovany ve vaze (jsou ale vyjimky)
dej mi vin

to Mikra:

presne jak rikas..-40 je v podstate indikace vadneho cidla
matematik v ECU to my vymyslene dobre --jen pokud je na cidle -40 tak nektery sw si hodi svoji stredni hodnotu a jede podle ni (takovem malej nouzak) ..jine sw to neresi a berou tu teploto jako skutecnou a pak se deji veci
s klapkou se nedeje nic ale meni se davka paliva v zavislosti na teplote,pri studenem motoru tam jednotka pere delsi vstrik a reguluje vzduch pomoci egru zjednodusene receno


No co si vzpomínám tak Mikrovi chtěli měnit půl turba a elektroventily(nebo co všechno) přitom chyba byla jednoznačná(nevím kdo a kde a ským to řešil předtím) já jen ze zvědavosti když si přijeli pro auto jeho mladého.

|< < 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 ... 68 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator