Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim
|< < 1 2 3
27.06.2016 19:04 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966783
pavel1978
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem konecne nasel kotrolni body i na ozubenych kolech. Jeden zub je oznacen bilou barvou. Je vacka od rozvodového kola v poradku, nebo je trochu potocena. Druda je krasne ve stredu mezi dvěma teckama..Pokud je potocena je třeba druhé vacky nebo to jde natocit..

Přílohy:
P1180131.JPG ( 727256b ) -
P1180133.JPG ( 841236b ) -

27.06.2016 20:49 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966873
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
je to spravne

ako som uz pisal, skus striky

Přílohy:
b1ep1m6d.jpg ( 51788b ) -

27.06.2016 21:56 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2966953
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
je to spravne

ako som uz pisal, skus striky


Biturbo umí přes diag i tlaky ve válcích a to že to chytne a kouří je možná jen olejem v katu a FAPu + pokud to natočí tak i korekce na vstřikách. Pokud zalepil FAP olejem tak to může být ten problém . Mimoto vyměnit turbo na biturbu není jako na jiných autech - musí mít přípravek na demontហa do montáže(nebo na montáž) jinak to turbo může udělat pápá.Zítra sem případně mohu dát postup - pokud to jen tak namontoval tak může být po smrti.A pokud to jelo do KO turba OK tak by mělo i teď otázkou je jestli netekli vstřiky a nepropálily písty a to následně neodpálilo turbo. A jak má skusit vstřiky? když je nikdo neumí otestovat a repasovat.To jedině jiné na zkoušku a to mu nikdo nepůjčí jen tak - já tu sice sadu mám na kterou to jelo normál,ale nejsou asi nic moc.

27.06.2016 23:16 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2967005
pavel1978
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
Takže podle vás vacky jsou ok i když přední má krásné kontrolní bílý zub uprostřed dvou teček na vacce a na rozvodovem kole je u zadní bílé tečky.Pokud by byla kazda stejně na středu tak to neřeší,ale je divné ze jedna je adruha ne...Ale francouzské myšlení je určitě jiné od mého. Ty vstiky neměly žádný náznak ze by byly špatně. V zimě -20 bez problémů,ani se nikdy nezhoply otáčky na volnoběhu ale pokud máte jiné zkušenosti rad se poucim. Ještě jedna info pokud zaaretuji max.velkým kolíkem setrvak a potom chci vačkové kolo tak mi litá tak 1mm musím zaaretovat kolo trochu ze šikma .Nemám pod řemenice dole kolík který má trošičku vůli který by odpovídal tak pulzubu co mi chybí na rozvodech?

27.06.2016 23:39 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2967009
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pavel1978 napsal(a):
Takže podle vás vacky jsou ok i když přední má krásné kontrolní bílý zub uprostřed dvou teček na vacce a na rozvodovem kole je u zadní bílé tečky.Pokud by byla kazda stejně na středu tak to neřeší,ale je divné ze jedna je adruha ne...Ale francouzské myšlení je určitě jiné od mého. Ty vstiky neměly žádný náznak ze by byly špatně. V zimě -20 bez problémů,ani se nikdy nezhoply otáčky na volnoběhu ale pokud máte jiné zkušenosti rad se poucim. Ještě jedna info pokud zaaretuji max.velkým kolíkem setrvak a potom chci vačkové kolo tak mi litá tak 1mm musím zaaretovat kolo trochu ze šikma .Nemám pod řemenice dole kolík který má trošičku vůli který by odpovídal tak pulzubu co mi chybí na rozvodech?


Musí to jít zaaretovat (bez řemenu) potom nasadit řemen a dole na klice je vůle v drážce klínku - ta musí být po napnutí žemenu uprostřed !! - zítra sem hodím prac.postup (možná jsem už dával )

28.06.2016 06:15 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2967063
pavel1978
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
Diky, ja si myslím, že se mi řemenice natlacila tím samozapalem k jedné straně. protože je nezaaretuji (myslím s řemenem) a chybí kousiček. Ale může tento kousek, myslím vule v drážce klínku dělat tyto problémy. Výfuk byl určitě zalitý, byl celý výtáhlý a vymytý horkou vodou takže tak jak píšeš po zahrátí by mohl čoudit? Tu montáz turba nechápu, potrebuji jenom ty dvě turba spojit prípravkem at je nezlomim....a sundat a nasadil..

28.06.2016 08:15 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2967107
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pavel1978 napsal(a):
Diky, ja si myslím, že se mi řemenice natlacila tím samozapalem k jedné straně. protože je nezaaretuji (myslím s řemenem) a chybí kousiček. Ale může tento kousek, myslím vule v drážce klínku dělat tyto problémy. Výfuk byl určitě zalitý, byl celý výtáhlý a vymytý horkou vodou takže tak jak píšeš po zahrátí by mohl čoudit? Tu montáz turba nechápu, potrebuji jenom ty dvě turba spojit prípravkem at je nezlomim....a sundat a nasadil..


U toho turba jak píšeš(nevěděl jsem jestli to víš). U rozvodů by na to aby to chytlo zub mimo neměl udělat nic,ale nejelo by to jak by mělo,po čištění FAP je ve filtru třeba litr vody a je to dýmovnice jak .... to je OK . Abych to nemusel číst od začátku: motor chytne OK a jak běží ? když běží a otevřeš nalévací víčko funí ? Pokud mᚠdobře rozvody(včetně vaček-ty přesně) tak zub na řemenu bude mít vliv na výkon ale poběží vcelku bez problému(nemělo by se to třést, hádat se,funět pod písty(nalevavím otvorem) - pokud jsou tyto příznaky je problém na pístech.Výfuku si po čištění FAP nevšímej.

28.06.2016 08:38 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2967123
pavel1978
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
Ok motor dost funi, změříme tlaky a uvidím co dál. Mě jenom porad zaráží to vačkové kolo ze není uprostřed mezi tečkami, nemůže to proto funet?

28.06.2016 08:50 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2967129
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pavel1978 napsal(a):
Ok motor dost funi, změříme tlaky a uvidím co dál. Mě jenom porad zaráží to vačkové kolo ze není uprostřed mezi tečkami, nemůže to proto funet?



Ne - pod písty se to dostane jen přes písty,kroužky,něco málo přes dříky ventilů(to nebude funět spíš by to mohlo cucat olej). Hnuté kola na vačce=problém výkon,spotřeba,chod motoru.Jestli to nacuclo moc oleje do válce(z hadice)mohla by být ohnutá ojnice - zase vliv chod motoru,výkon,spotřeba,špatné spalování-byla by cítit nespálená nafta za studena z výfuku.
Pořád mne zaráží ta vystřelená měrka- to mne pořád směruje na problém střik,píst a důsledek něco projítlo do výfuku a odpálilo turbo(ty turba se neserou)- mám tři 100,200,300 a viděl jsem i 500 a turba OK , zato kapající vstřik dovede odpálit motor během chvilky (autodiag mi poslal před časem foto motoru a vstřiku co dovede)

28.06.2016 09:16 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2967138
pavel1978
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
Pozor moc se omlouvám já začal číst toto vlákno a připada mi to podobně jak já na začátku..toto není moje téma já do něj vstoupil. - Já jsem měrku vyváženou neměl, asi bojím ze tam nateklo moc oleje a je ohla ojnice.

29.06.2016 21:10 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2968005
Stanly
Město: Rudník, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 HDi 16V 110k (80kW)Počet příspěvků: 94
99 Poslat soukromou zprávu
Tak zdravím všechny. Slíbil jsem, že napíši jak jsem dopadl. Včera jsem dokončil výměnu turba a ještě jsem speciálním sprejem na regeneraci FAP provedl jeho vyčištění. Auto jede jak nikdy, co jej máme, nejelo. Najel jsem zatím asi 60km a vše je OK. Tak jsem spokojený. Oprava vyšla, včetně turba, reg, spreje, oleje a všech filtrů na cca 8000,-Kč, samozřejmě nepočítám svou práci. Děkuji ještě jednou všem za rady a příspěvky.

29.06.2016 22:50 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2968139
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pavel1978 napsal(a):
Pozor moc se omlouvám já začal číst toto vlákno a připada mi to podobně jak já na začátku..toto není moje téma já do něj vstoupil. - Já jsem měrku vyváženou neměl, asi bojím ze tam nateklo moc oleje a je ohla ojnice.


Za jízdy se tam nedostane naráz tolik spíš myslím že se napílil píst a odnesl-y to vstřik-y. Nezbyde nic jiného než asi shodit hlavu - písty a popř.ohlou ojnici zkontroluješ takto v pohodě a nebo zkus změřit tlaky přes diag(je to sice jen orientační ale mohlo by to napovědět(když tak dej vědět ohledně motoru) - předem se omlouvám za skoro inzerci.

30.06.2016 09:29 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2968272
pavel1978
Město: Rožnov pod Radhoštěm, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 108
99 Poslat soukromou zprávu
Problém, konečně vyřešený....prasklý píst.
Takže určitě druhý motor, nebo se to opravuje??

30.06.2016 19:12 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2968405
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
osobne by som asi radsej uz iny motor

30.06.2016 23:32 - Re: Vyražená měrka oleje + únik oleje + nouzový režim 2968524
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pavel1978 napsal(a):
Problém, konečně vyřešený....prasklý píst.
Takže určitě druhý motor, nebo se to opravuje??


OPravit by nebyl problém,ale = budou drážky ve válci(problém) , neseženeš píst,překroužkovat a když toto spočítᚠbude to stát víc než jiný motor.

|< < 1 2 3


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator