Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II
|< < 1 2 3 4 > >|
02.02.2015 20:49 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781363
martinST
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 10
99 Poslat soukromou zprávu
Jumep: Kdyby to byla ta klapka - může se to chovat, jak popisuji výše? Tedy že je chování závislé na teplotě motoru? Když auto bylo na diagnostice, tak když motor po menším zchladnutí naskočil, ale běžel nepravidelně, motor téměř nereagoval na plyn a dignostika ukazovala neměnný úhel notočení klapky, to ano. Ale po dalším startu, když už motor bežel pravidelně, tak klapka natáčela v plném rozsahu - nějak nechápu tu souvislost s teplotou motoru... Ale jsem amatér, tak se spíš ptám ze zvědavosti. Jinak zítrá zkusím ze srandy vyměnit teplotní čidlo - třeba dává ŘJ špatné údaje..

02.02.2015 20:49 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781364
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
ta klapka bude nacata a cistenie jej nepomoze
ked by si ju aj otvoril, nic v tom nenajdes, je to nacate vynutie motora osobne si myslim

To je další možnost,každopádně polohy nenačte i pokud je špinavá...
Je levnější jí nejdřív vyčistit a pokud se problém opakuje,tak jí třeba vyměnit,pokud ne,tak ok,než jí rovnou vyměnit a pak zjistit(ano,už to nikdo nezjistí),že byla ok.
Už jsem tu měl takhle pár aut a měnil jsem ji snad jen jednou...
4martin:teplotním čidlem to určitě nebude-i kdyby bylo ko,tak klapka musí na pedál reagovat...

02.02.2015 20:54 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781368
martinST
Město: Frýdek-Místek, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 10
99 Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 - ale jak jsem psal, ta klapka je čištěná na konci léta 2014 , navíc od té doby pravidelně přidávám aditivum VIF... Snad by se nezanesla za půl roku Ale fakt je, že poslední 2 nádrže jsem bral u Eurobitu ale za 27,40

02.02.2015 21:14 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781397
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
zistit je to to najjednoduchsie, povolim sponu a pozrem do nej

zanasa sa hlavne ked je zly filter a stary olej (ze ma moc vyparov)

02.02.2015 21:20 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781401
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
zistit je to to najjednoduchsie, povolim sponu a pozrem do nej

zanasa sa hlavne ked je zly filter a stary olej (ze ma moc vyparov)

Tak tak...
S palivem to v podstatě nemá nic společného(no netak úplně,ale to,jestli dáváš,nebo nedávᚠaditiva do paliva nemá s čistotou klapky nic společného)...

02.02.2015 21:27 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781408
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
problem ale je ze ked bola zanesena klapka, bude aj sacie potrubie a to je treba tiez pocistit
ked som to naposledy robil na jednom aute tak jak som bol nad tym zohnuty a drzal si otacky a striekal to tam (cely spray) tak v garazi nastala taka hmla ze ked som sa dvihol tak som nic nevidel a vetral to asi 3 hodiny

na to by ale mali uz aj cistice pomoct mierne

02.02.2015 22:47 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2781420
Dawid
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 6

99 Poslat soukromou zprávu
Stejny problem - pocitova dira v plynu a nejprve duseni. Obzvlaste pri studenem motoru. Uzije se s tim spoustu srandy na krizovatkach

Vyreseno vymenou skrtici klapky (original na eshopech za 3000,-). Klapka byla pred tim dvakrat cistena a serizovana a vzdy to pomohlo na mesic.

01.03.2015 18:42 - motor 2.0i zhasíná 2793446
pivovarnik
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 17
99 Poslat soukromou zprávu
Po nastartování běží normálně na volnoběh. po přidání plynu chcípne. Dělá to jak na benzin tak na lpg.Nejde s tím takhle vůbec jet. Nevíte někdo čím by to mohlo být?

01.03.2015 19:47 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2793522
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pivovarnik napsal(a):
Po nastartování běží normálně na volnoběh. po přidání plynu chcípne. Dělá to jak na benzin tak na lpg.Nejde s tím takhle vůbec jet. Nevíte někdo čím by to mohlo být?


Řekl bych škrtící klapka ,adaptace . tlaky ve válcích , svíčky ..... asi by to chtělo diag atd...

01.03.2015 21:40 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2793610
pivovarnik
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 17
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Řekl bych škrtící klapka ,adaptace . tlaky ve válcích , svíčky ..... asi by to chtělo diag atd...

Začalo to najednou chcípnutím na křižovatce. Pak po několika startech to jelo dál. Když jsem dojel domu a asi po hodině když chtěl znova jet tak už to nejelo.

01.03.2015 23:31 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2793688
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pivovarnik napsal(a):
jruze napsal(a):
Řekl bych škrtící klapka ,adaptace . tlaky ve válcích , svíčky ..... asi by to chtělo diag atd...

Začalo to najednou chcípnutím na křižovatce. Pak po několika startech to jelo dál. Když jsem dojel domu a asi po hodině když chtěl znova jet tak už to nejelo.


Přidřený vstřiky,seklej ventil plynu(nebo ventily plynu) - už jsem se setkal že tam šel jak plyn tak benzín a bylo to tak bohaté že se to uchlastalo.Podpálené ventily - nejde to od PC.

02.03.2015 20:00 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2793968
pivovarnik
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 17
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Přidřený vstřiky,seklej ventil plynu(nebo ventily plynu) - už jsem se setkal že tam šel jak plyn tak benzín a bylo to tak bohaté že se to uchlastalo.Podpálené ventily - nejde to od PC.

Dnes vyčištěna klapka - dle diagnostiky je v pořádku, namontovány nové svíčky, tlaky u všech válců 11atm. Na volnoběh motor běží normálně, po sešlápnutí plynu zdechne. Když jsem dnes ráno startoval tak to nejdříve chytlo a asi po 5-vteřinách zdechlo jako když dochází benzín. Takhle se to opakovalo několikrát, než jsem ručně nastavil tlačítkem provoz jen na benzin, pak to drželo volnoběh ale po sešlápnutí plynu to chcípá. Dle diagnostiky chyba zapalování u 1. válce.

02.03.2015 20:11 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2793981
pivovarnik
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 17
99 Poslat soukromou zprávu
pivovarnik napsal(a):
Dnes vyčištěna klapka - dle diagnostiky je v pořádku, namontovány nové svíčky, tlaky u všech válců 11atm. Na volnoběh motor běží normálně, po sešlápnutí plynu zdechne. Když jsem dnes ráno startoval tak to nejdříve chytlo a asi po 5-vteřinách zdechlo jako když dochází benzín. Takhle se to opakovalo několikrát, než jsem ručně nastavil tlačítkem provoz jen na benzin, pak to drželo volnoběh ale po sešlápnutí plynu to chcípá. Dle diagnostiky chyba zapalování u 1. válce.

Nemohla by to dělat zapalovací lišta?

02.03.2015 20:42 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2794004
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pivovarnik napsal(a):
Dnes vyčištěna klapka - dle diagnostiky je v pořádku, namontovány nové svíčky, tlaky u všech válců 11atm. Na volnoběh motor běží normálně, po sešlápnutí plynu zdechne. Když jsem dnes ráno startoval tak to nejdříve chytlo a asi po 5-vteřinách zdechlo jako když dochází benzín. Takhle se to opakovalo několikrát, než jsem ručně nastavil tlačítkem provoz jen na benzin, pak to drželo volnoběh ale po sešlápnutí plynu to chcípá. Dle diagnostiky chyba zapalování u 1. válce.


BA dělám jen ojediněle,ale několik mi jich sem jezdí a takto se chová KO vstřik

02.03.2015 20:51 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2794007
pivovarnik
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 17
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
BA dělám jen ojediněle,ale několik mi jich sem jezdí a takto se chová KO vstřik

Motor se tahle chová jak na benzin tak na lpg.

02.03.2015 22:05 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2794093
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
pivovarnik napsal(a):
Motor se tahle chová jak na benzin tak na lpg.


To klidně může - netěsní!! ale diag by na to měla přijít.
To jsou ty vaše jednoduché benzíny - ropáček je jednodušší.

03.03.2015 11:05 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2794256
pivovarnik
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 17
99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
To klidně může - netěsní!! ale diag by na to měla přijít.
To jsou ty vaše jednoduché benzíny - ropáček je jednodušší.

Diag hlásí termostat přerušený obvod, systém příliš chudý, chyba zapalování 1. válec.Pokud dostanu otáčky nad 2000 tak to jede normálně.

03.03.2015 12:35 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2794272
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
podla mna je niekde unik podtlaku

05.03.2015 04:48 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2794706
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kdo dělal rozvody - pokud je někdo dělal? - možná mᚠo zub sací vačku

05.03.2015 14:16 - Re: Problem s motorem 2.0i 16V / C5 II 2794759
pivovarnik
Město: Radnice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 17
99 Poslat soukromou zprávu
Problém vyřešen, udělalo se nové nastavení klapky a motor šlape jak má.

|< < 1 2 3 4 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator