Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Startování v nízkých teplotách - diesel
|< < 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 25 > >|
31.12.2014 18:35 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2770032
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Souhlasím že je orientační, ale spíš je směrodatné, že ukazuje stav baterie před zapnutím zapalování, po zapnutí, při žhaven při startu a po nastartování stav dobíjení, tím si ověřím, zda dát baterii na nabíječku a po nastartování stav alternátoru - dobíjení. Jinak stav akumulátoru ukáže zátěžák, diagnostika mám dojem také, ale kdo nic z toho nevlastní, stačí orientačně tento voltmetr.

31.12.2014 18:47 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2770036
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
ja by som skusil startovat cez kabely od druheho nastartovaneho auta, to by mohlo byt ako zdroj "tvrdeho napatia" ak ta palubka bude blikat jak ufo, asi by som isiel po tych kostrach ako pisal jruze
no ak blikat nebude tak to snad baterka

02.01.2015 09:03 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2770578
sgt
Město: Skalité, Auto: Citroen Grand C4 SpaceTourer 2.0 BlueHDi 160 EAT8 SHINEPočet příspěvků: 718

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No, tak auto po vyše dvoch týždňoch státia a pár nociach s -19°C je KO
Ráno keď som chcel ís do roboty mi ešte zasvietilo "Economy mode", nažhavilo a keď som dal kžúčik do polohy "ŠTART", tak všetko zhaslo - totálna tma, blikala na mňa len kontrolka zamykania na stredovom tuneli. Nešlo ani zamknú auto, nič nereagovalo...
----------------
Takže problém bol v komplet zaoxidovanom + kontakte, zima a sož tomu zjavne len pomohla

04.01.2015 13:22 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2771506
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
C6 si pyta zhavice, zo 6stich ide len jeden, bolo krasne pocut ako tej jeden valec odpali a ostatne nic
tak ked som ho podrzal tak na potretie isiel ..

04.01.2015 14:23 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2771523
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Teď akorát najít ten správný servis na výměnu žhavičů.
Také jsem asi 3x během mrazů slyšel to jedno odpálení, proto se chystám na výměnu, asi dám NGK, MEYLE nemám zkušenosti, vypsalo Ti auto závadu nebo jako u mne nic?

04.01.2015 15:01 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2771537
johnny.m
Město: Pardubice, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 498

99 Poslat soukromou zprávu
Co se týče Meyle tak u nich mám celkem pozitivní info od pár servisáků, na rozdíl od SWAG, do kterého už nikdy nepůjdu... Ale NGK je snad sázka na jistotu

04.01.2015 15:44 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2771548
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja ked som C6 bral tak mala tieto vady:
odrety bok
v motore zhavice, egr, plynovy pedal (obmedzovac)

bok je zcasti spraveny (treba este dvere)
egr som vymenil minule, pedal spravil skoro medzi prvymi vecami a ostali zhavice, normalne ich pise diagnostika a je jasne ze teda su zle ... po tomto mraze aj viem kolko

25.01.2015 21:22 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2779403
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
...tak u 63zdendy po hodině a půl práce problém se špatným startem asi vyřešen...
V paměti závad chyba žhavení žádná,žhavky proměřeny,jak na odpor,tak i na odběr-vše ok,přes to mě ukecal a vyměnil jsem mu je a auto prý startuje,jako za mlada...
Je možné,že staré žhavky už nenahřály dost rychle na potřebnou teplotu i přes to,že byly ok a nové to dají...
Tak uvidíme,jak dlouho to vydrží...

25.01.2015 21:39 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2779416
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Hanz 397 napsal(a):
...tak u 63zdendy po hodině a půl práce problém se špatným startem asi vyřešen...
V paměti závad chyba žhavení žádná,žhavky proměřeny,jak na odpor,tak i na odběr-vše ok,přes to mě ukecal a vyměnil jsem mu je a auto prý startuje,jako za mlada...
Je možné,že staré žhavky už nenahřály dost rychle na potřebnou teplotu i přes to,že byly ok a nové to dají...
Tak uvidíme,jak dlouho to vydrží...


Oni musí hřát na špičce a to asi nedělaly ale nebyly úplně KO - to už jsem viděl že zhavily ale špička ,,studená"
Já tedy na nic nečekám a startuji jak benzína a obě auta chytají bez problému - biturbo v hupu a RHR první - druhá otočka.

25.01.2015 22:47 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2779422
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Nejdříve musím pochválit Hanze a jeho skvělé hmaty a chvaty s pětkrát zalomenou rukou při výměně svíček, hodinu a půl s kávou a pár cigaretek pro srovnání ruky je myslím skvělí výkon, i když jsem si myslel, že za půl hoďky není co dělat, airbox ani trubku od turba nebylo potřeba sundávat, stačilo sundat šrouby na EGRu co drží k bloku motoru, rozpojit odvětrání par z motoru, objímku na výměníku a odtáhnout.
K výměně jsem se rozhodl po mých problémech se startováním, dva kluci v práci před měsícem řešili ten samej problém, víc jak 10 hodin stání auta a problém se startem, byli na diagnostice ve značkových servisech a závady žádné, dali jsme hlavy dohromady a určili svíčky, oba je mají měsíc vyměněné a startují jak benzín, já po výměně už konečně také, co k tomu dodat, pouze že diagnostika a všechny možné měřeni ne vždy ukáží příčinu problémů, ale stačí logicky zapřemýšlet, probrat jak se auto v různých teplotách chová a cesta se ukáže sama.

01.02.2015 22:38 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2781173
first
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 43
99 Poslat soukromou zprávu
dobrý večer pánové
Mám takový problém ze startováním a už si s tím nevím rady. Moje stará xantia 1,9td nastartuje v pohodě i při -20°C na jedno nažhavení a nová C5 je mrtvola už při -8°C. Vyměnil jsem pal filtr,žhaviče,čidlo teploty nasávaného vzduchu,dal novou baterii,protože byla ještě původní od výroby a dnes ráno při -6°C to tak tak na podesátý naskočilo. Vstřiky dle diagnostiky v poho a žádnou závadu to nepíše. Všechny filtry a oleje vyměněný.
Máte někdo nějaký nápad co s tím?

01.02.2015 22:41 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2781174
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
siemensove striky su podla diagnostiky vzdy v podstate vporiadku (malokedy nieco ukazu)
ide o to ako rozprasuju, ak spatne a este aj nie smerom na zhavic tak to neodpali

zhavice si skontroluj ci relane zhavia (tj. ci sa tam objavi napatie na konektore)

02.02.2015 06:28 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2781189
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
No s korekcí se dá něco vyčíst,ale podle mne v tomto případě je na vině vysokotlaké(a podávací) čerpadlo - zkus pumpovat balonkem před startem a i po nastartování - uvidíš že se chod motoru změní.Kolik to má najeto?

02.02.2015 21:06 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2781394
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dost se tu probírají vstřiky, tak by mne zajímalo, když budou špatné, měli by se chovat při startování pořád stejně, většinou každý píše, když stojí několik hodin, auto studené, není problém se startem, když stojí přes noc, problém se startem je, je tohle úkaz špatných vstřiků nebo ne? Myslím, že když jsou špatné, měli by bít nějaké problémy se startem vždy, nemyslím u teplého motoru, ale u studeného.

02.02.2015 21:12 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2781396
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
neni studene ako studene, kym to poriadne prechladne to trva, preto sa niektore take veci nedaju v podstate najst, lebo po nastertovani to mas v podstate hned teple ...

02.02.2015 22:12 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2781414
first
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 43
99 Poslat soukromou zprávu
Vstřiky se na diagnostice tváří dobré,žhaviče jsem měřil přímo na nich a jde tam proud při žhavení a minulý rok jsem je všechny vyměnil a všechny původní žhaviče byli ready,odzkoušeno přímo na baterce a krásně žhavily,ale to jsem tam dal už nové rovnou, když už jsem se s tím prcal. Má to najeto 250 000km Jinak jsem vyměnil baterku a doufal , že to bude dobré, bo mi kamarád řekl,že hdi potřebuje na start švih v mrazech a ta původní baterka už rychle strácela otáčky. Ještě pořád dumám nad bublinkama co mi sem tam jdou s palivového filtru,jestli se to tam v čerpadle nemele a netrvá dýl než natlačí tlak pro vstřik. Do filtru hadička bez bublinek a s filtru při prudším přidání plynu a nebo při startování pár bublinek. už jsem několikrát vyměnil filtr paliva a těsnění a nemůžu přijít na to kudy se tam berou. Co myslíte kluci?

02.02.2015 22:31 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2781416
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak bublinky su jasny problem, ale to treba napisat hned
kludne moze byt zanesene sacie sitko v nadrzi

beru sa tam lebo neni cerpadlo v nadrzi ale je to sucast vysokotlakeho cerpadla, cize ti kludne aj nafta moze spadat a trva to kym sa to nasaje a tiez tym ze vznika velky podtlak niekde na vstupe vystupe z filtra a podsaje to aj vzduch (zato hovorim o sitku v nadriz, saci kos)

v skratke
- privod aj po nastartovani musi byt bez bubliniek (pred nastartovanim v najvyssom bode relativne moze byt jedna mala)
- musia byt dobre zhavice (v zime ich rhr jednoducho musi mat)
- siemensove striky na diagnostike na 90% o sebe nic nepovedia, skor sa to da odpocuvat ak vies co a ako (alebo na stolicu kde ti povie ci su ok a ako idu, tiez vhodne dat ich do mrazaka pred testom nech sa testuju aj studene)
- diagnostiku treba vediet pouzit na overenie ostatnych funkcii
- starter musi byt v 100% stave, kej je napr. zasvineny od oleja v zime a chladnom stave sam seba tazko toci a tym bude tocit zle aj motorom (tiez sa da krasne odpocut)
- baterka je samozrejmost ze musi byt ok

02.02.2015 22:53 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2781423
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já mám žhavky KO , pár bublinek mi jde také(neřeším to) - do - 20 chytá tak na druhou - třetí otočku. Ve 250 je načaté podávací čerpadlo a vysokotlak na tom nebude o nic lépe.Mám na ponku jedno s nájezdem 250 a to během týdne kdy po delším stání točilo a nechtělo chytat(zezačátku jen déle točilo,potom se muselo napumpovat a poslední bylo že se při startu muselo pumpovat - finále bylo že i to nepomohlo) - to auto hlásí KO žhavky - po výměně čerpadla chytá na otočku(alespoň v tomto počasí ) (po výměně čerpadla se srovnaly i korekce )

03.02.2015 00:10 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2781449
first
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 43
99 Poslat soukromou zprávu
Takže startér jsem už také měl venku a celý ho vyčistil a promazal, ten jede líp jak novej. Zkusím se podívat na to sítko do nádrže, i když tomu moc nedávám,ale už nevím kudy kam. čerpadlo a vstřiky mě straší,to doufám ještě chvíli vydrží. Rano zkusím napumpovat balonkem a uvidím jestli to líp chytne.. jinak na poslech je motor krásně tichý,ale rano když ho nastartuju tak je hlučnější, ale to každý zmrzlý motor.
tak zítra dám vědět.

04.02.2015 01:02 - Re: Startování v nízkých teplotách - diesel 2781593
first
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 43
99 Poslat soukromou zprávu
Takže ráno jsem napumpoval a start pořád stejný. Balonek šel jen tak 1xzmáčknout a pak šutr. no zkusím udělat ještě to sítko v nádrži a uvidím.

|< < 1 ... 14 15 16 17 18 19 20 ... 25 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator