Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / problém s 4hp20
|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 12 > >|
25.10.2013 16:05 - Re: problém s 4hp20 2630043
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Olej v sání? Bílý kouř je voda, modrý kouř při vytočení je olej.

Pokud ti to prská do sání moc oleje, závadu bych viděla v odvětrávání ventildeklů (napravo z každého z vendildeklů jde hadice, spojuje se a jde zespodu k váze vzduchu).
Mezi těma hadicema je odlučovač oleje, to může být problém číslo 1.
Nebo ti podfoukávaj kroužky, je ten motor už trochu vydejchanej, a prostě to fičí do sání a odlučovač je ok, problém číslo 2.


A k tomu cukání a kopání? Částečně za to může i váha vzduchu (vyčistit, pokud bude vypadat jako olejnička), pokud je v čoudu a nedává údaje, jak má dávat, bude motor rozhoupanej jak bárka v bermůdským trojúhelníku,a le to je cítit hlavně na volnoběh, jak studený tak zahřátý, bude kolísat.

Ale protože na plyn ti to jede a na benzín ne, začala bych pátrat v benzínové soustavě. Třeba přidřený vstřik?

Diagnostika říká co? Nemᚠtam třeba nějaké chyby spalování, nebo chyby lambd? To podle mě nebude dělat AP, ta jen reaguje na hodnoty motoru, které se dostanou za kritické body.

25.10.2013 16:38 - Re: problém s 4hp20 2630046
Stirius
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 3.0i 24v ExclusivePočet příspěvků: 229

99 Poslat soukromou zprávu
Pokud bod 1, co s tím udělat? Ten odlučovač jsem viděl, jak jsem to měl otevřené a dle mě tam šlo oleje docela dost. Ve váze u klapky jsem měl prakticky malou kaluž olejovou. A ta tam zůstává asi pokaždé, jak dojedu.

Pokud bod 2, jde o ty kroužky nahoře, jak oddělám dekl a je tam to těsnění? Co jsem taky měnil? Co s tím?

Já si osobně myslím, že je to právě v té váze vzduchu. Počítám, že musí být vždycky trošku přiotevřená? Když jsem ji měl jak sračku, tak to jelo. A asi se zasírala tím olejem z bodu 1. Jakmile jsem to očistil u Jumepa, tak to jelo krásně čistě, ale jen chvíli. A pak naskakují ty chyby převodovky atd.

Což se mi pak stalo opět, po výměně těsnění, pěkně jsem váhu očistil, kaluž oleje utřel. Ale dlouho to asi nevydrželo.

Diag tehdy před půl rokem, ani později chyby neukazovala. Mám tam špatný kata, ale to neřeším. Lambdy by měly být ok. Respektive jak jsme to ještě testovali u Jumepa, tak jedna se na diag rozjela později, ale rozjela.

Vidím to na ten bod 1, možná 2. Můžeš prosím napsat přesněji, co s tím?

Btw. plyn mi najede později, až mám teplý motor, takže je možné, že plyn jede v pohodě, protože už je motor zahřátý a ty problémy nedělá, že...

Díky moc!

25.10.2013 17:49 - Re: problém s 4hp20 2630056
C5stepan
Město: Otrokovice, Auto: Hyundai Getz 1,4iPočet příspěvků: 828
99 Poslat soukromou zprávu
Tak proč to dávᚠsem?

25.10.2013 20:35 - Re: problém s 4hp20 2630100
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Stirius napsal(a):
Pokud bod 1, co s tím udělat? Ten odlučovač jsem viděl, jak jsem to měl otevřené a dle mě tam šlo oleje docela dost. Ve váze u klapky jsem měl prakticky malou kaluž olejovou. A ta tam zůstává asi pokaždé, jak dojedu.

Pokud bod 2, jde o ty kroužky nahoře, jak oddělám dekl a je tam to těsnění? Co jsem taky měnil? Co s tím?

Já si osobně myslím, že je to právě v té váze vzduchu. Počítám, že musí být vždycky trošku přiotevřená? Když jsem ji měl jak sračku, tak to jelo. A asi se zasírala tím olejem z bodu 1. Jakmile jsem to očistil u Jumepa, tak to jelo krásně čistě, ale jen chvíli. A pak naskakují ty chyby převodovky atd.

Což se mi pak stalo opět, po výměně těsnění, pěkně jsem váhu očistil, kaluž oleje utřel. Ale dlouho to asi nevydrželo.

Diag tehdy před půl rokem, ani později chyby neukazovala. Mám tam špatný kata, ale to neřeším. Lambdy by měly být ok. Respektive jak jsme to ještě testovali u Jumepa, tak jedna se na diag rozjela později, ale rozjela.

Vidím to na ten bod 1, možná 2. Můžeš prosím napsat přesněji, co s tím?

Btw. plyn mi najede později, až mám teplý motor, takže je možné, že plyn jede v pohodě, protože už je motor zahřátý a ty problémy nedělá, že...

Díky moc!

...když motor chcípneš,je slyšet jakoby cvaknutí tak sekundu po zastavení motoru,nebo to chvilku syčí?

26.10.2013 07:23 - Re: problém s 4hp20 2630128
Darja
Město: Uhříněves, Auto: Ford FiestaPočet příspěvků: 3297

99 Poslat soukromou zprávu
Stirius napsal(a):
Pokud bod 1, co s tím udělat? Ten odlučovač jsem viděl, jak jsem to měl otevřené a dle mě tam šlo oleje docela dost. Ve váze u klapky jsem měl prakticky malou kaluž olejovou. A ta tam zůstává asi pokaždé, jak dojedu.

Pokud bod 2, jde o ty kroužky nahoře, jak oddělám dekl a je tam to těsnění? Co jsem taky měnil? Co s tím?


tak za prvný, už si fakt založ téma s názvem "vydejchaná V6 nejede". Sem to nepatří tak úplně, ju? Kluci se tu už kaboní

Odlučovač se dá jen koupit, já ho nikdy nerozebírala, nevím, co tam je za problém. Měl by tam asi být nějaký zpětný ventil, ten se někdy zasekne a pak to fičí do sání víc, než by mělo (ale to je praxe u jiných aut, já tohle ještě na žádné V6 nerozebírala).

Za druhý, myslím pístní kroužky, nevím, jaky jiný kroužky myslíš ty, jestli ty myslíš gufera ventilů, to by ti motor olej žral.

Furt si neřekl, kolik oleje ti mizí, to je docela důležitý info.

A za druhý, neřeš NÁSLEDKY, ale řeš PŘÍČINY! Když vidím, že je váha zasraná od oleje, tak jí jen nevyčistím, ale zapojím závity a řeším, proč se tomu tak stalo. Olej v sání prostě být nemá, tak se mají dostat pouze výpary z klikovky či ventildeklů kvůli zeleným kytkomrdům. Oleje by tam mělo jíd doopravdy minimálně.... já jsem včera ještě koukala na mojí olítanou V6 a já tam mam sice lehoučkej mastnej film, ale já to nikdy nečistila, ani sání, ani hadice, tak to tam už asi za těch 12 let se nastřádalo.
Zkus klapku znovu vyčistit odmašovačem, nech jí vyschnout a vyzkoušej to. Možná to ještě přežije a pak se vrhni na pátrání po oleji a založ si to další téma

01.11.2013 11:32 - Re: problém s 4hp20 2631709
milanko
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V ExclusivePočet příspěvků: 51
99 Poslat soukromou zprávu
Tak nevim jestli to ma souvislost ale vymenil sem baterku za novou a manualne radit najednou jde jinak dik

01.11.2013 20:18 - Re: problém s 4hp20 2631809
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
milanko napsal(a):
Tak nevim jestli to ma souvislost ale vymenil sem baterku za novou a manualne radit najednou jde jinak dik

Já už si to uložim,jako šablonu . Kamarád power reset ti to opravil.

03.11.2013 17:58 - Re: problém s 4hp20 2632716
rtepos
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 3

99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny,
Pořídil jsem C5 s automatem a občas se mi stane že když v kopci zastavím auto nedrží ale ujíždí dozadu jako když bych tam měl neutrál, čím to?? Vyměnit olej? Jinak řadí super.
Petr

03.11.2013 18:01 - Re: problém s 4hp20 2632717
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
tak automat v kopci bez plynu ta neudrzi stat, v miernom ano, v strmsom nie ...
rovnako ako auto na spojke ked budes drzat tak na rovine sa rozbehnes, v miernom briezku budes stat a v kopci pojde dozadu ...

03.11.2013 18:19 - Re: problém s 4hp20 2632728
rtepos
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 3

99 Poslat soukromou zprávu
Fakt?? Předtím jsem měl třeba octavii, passata, a6 vše automat a stalo to i v prudkém kopci, proto se ptám...

03.11.2013 19:35 - Re: problém s 4hp20 2632750
Alien
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 48
99 Poslat soukromou zprávu
rtepos napsal(a):
Fakt?? Předtím jsem měl třeba octavii, passata, a6 vše automat a stalo to i v prudkém kopci, proto se ptám...


V prudkém kopci to stojí. Zatím jsem nebyl v krpálu, kde by jela dozadu. Ano, otázka je, kdo a jak definuje prudký kopec. Ale osobně jsem ještě necouval.
Ale mám AM6.

03.11.2013 20:21 - Re: problém s 4hp20 2632771
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Alien napsal(a):
V prudkém kopci to stojí. Zatím jsem nebyl v krpálu, kde by jela dozadu. Ano, otázka je, kdo a jak definuje prudký kopec. Ale osobně jsem ještě necouval.
Ale mám AM6.

tak,mᚠAM6. 4HP to chvilinku udrží i v prudším kopci,ale opravdu jen zastavit a rozjet. Když bude chtít stát i jen pár sekund,tak couvne.

03.11.2013 20:56 - Re: problém s 4hp20 2632786
rtepos
Město: Praha, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 3

99 Poslat soukromou zprávu
Tak jo, díky. Trochu mě to překvapilo, chtěl jsem jen vědět zda je to závada nebo to ma bejt

15.12.2014 20:08 - Re: problém s 4hp20 2764859
hruska
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive BreakPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Dobry vecer mam problem pred vise rokom mi kvapkal olej medzi hydromenicom a cerpadlom vymenil som vsetke semeringi olej aj filter komplet pretesnena ale olej kvapkal dalej tak som vymenil hydromenic a prestalo kvapkat ale len na pol roka tak som vymenil olejove cerpadlo a znova prestalo kvapkanie az doteraz kvapka znova prevodovka radi pekne akurat sa mi zda ze ked radi trojku tak ako keby radi malu a hned velku trojku ale plynulo bez kopania tak neviem ci to neni hydroblok a nejaky ventil netlakuje prevodovku a preto kvapka.Ak mozte poradte dakujem.

15.12.2014 20:24 - Re: problém s 4hp20 2764870
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
hruska napsal(a):
Dobry vecer mam problem pred vise rokom mi kvapkal olej medzi hydromenicom a cerpadlom vymenil som vsetke semeringi olej aj filter komplet pretesnena ale olej kvapkal dalej tak som vymenil hydromenic a prestalo kvapkat ale len na pol roka tak som vymenil olejove cerpadlo a znova prestalo kvapkanie az doteraz kvapka znova prevodovka radi pekne akurat sa mi zda ze ked radi trojku tak ako keby radi malu a hned velku trojku ale plynulo bez kopania tak neviem ci to neni hydroblok a nejaky ventil netlakuje prevodovku a preto kvapka.Ak mozte poradte dakujem.

Oboje už tu řešilo...
ten únik oleje snad přišel někdo na to,že má vůli ložisko,ve kterým je nasazenej ten měnič,takže to časem vymele gufero a ten jeden stupeň mezi 2 a 3 je taky normální

15.12.2014 20:48 - Re: problém s 4hp20 2764880
hruska
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive BreakPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Praveze preto som menil cerpadlo bolo zanovne a volu na menic nemalo

15.12.2014 21:28 - Re: problém s 4hp20 2764904
Hanz 397
Město: Česká Kamenice, Auto: Peugeot 508 SW GTPočet příspěvků: 2404

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tak to ti asi nezbyde,než ji zase vyndat a zjistit,kudy to přesně teče. Jestli to bude zase kolem gufera,nebo třeba pod těsněním toho čerpadla. A podle toho hledat řešení.

15.12.2014 21:46 - Re: problém s 4hp20 2764919
hruska
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive BreakPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
uz bola sedem krat vonku tak viem ze stale tecie okolo gufera a stale davam nove preto si myslim ze hydroblok je vadny mam jednu prevodovku malo jazdenu 30000km ale vnutri sa povolila matica na lamelach tak je zomleta z nej som dal menic cerpadlo a teraz dam aj hydroblok posledna sanca potom kupim od poliakou alebo inde uz nemam na to nervy.Hydroblok sa da vymenit bez toho aby musela ist dolu prevodovka??? A dakujem za rady!

15.12.2014 21:50 - Re: problém s 4hp20 2764929
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
hydroblok nema nic s tecucim olejom, kazdopadne vymenit sa da bez vsetkeho na aute

25.01.2015 22:14 - Re: problém s 4hp20 2779421
hruska
Město: Nitra, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V Exclusive BreakPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Tak nakoniec problem vyrieseny.Pred troma tyzdnami som predsa vymenil ten hydroblok a prevodovka prestala tiect a netecie

|< < 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 ... 12 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator