Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / LPG a C5
|< < 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 ... 42 > >|
30.10.2014 20:18 - Re: LPG a C5 2746846
Max7
Město: Nové Město pod Smrkem, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 39

99 Poslat soukromou zprávu
citrus napsal(a):
ak je to len o tom ciferniku, čo tak ho necha vymeni za ten čo tam ma by...cena neni nejako vysoka takže ak by ma to štvalo, išiel by som touto cestou


cifernik je spravne k novemu multiventilu,ale ridici jednotka lpg je puvodni a nemluvi stim budikem to je cely problem

31.10.2014 20:45 - Re: LPG a C5 2747162
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 577

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Pánové promiňte mi ale, mě se zdá, že se tady řeší problém který by nenastal kdyby se dalo vše originál a žádné improvizace....proč měníte nádrž za jinou neoriginální ??? To se tu nikde u nás nedá sehnat .....

01.11.2014 09:13 - Re: LPG a C5 2747265
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 195

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Rio11 napsal(a):
Pánové promiňte mi ale, mě se zdá, že se tady řeší problém který by nenastal kdyby se dalo vše originál a žádné improvizace....proč měníte nádrž za jinou neoriginální ??? To se tu nikde u nás nedá sehnat .....


Odpověď je celkem jednoduchá. Holandský SGI Autogas servisuje v ČR velmi málo firem a na Moravě v podstatě jediná v Prostějově (alespoň jsem víc nenašel a to jsem sjížděl internet docela zodpovědně). Bylo by krásné, nahradit nádrž správným typem. Druhá možnost je využít toho, že LPG je skládačka komponentů, které jsou funkčně velmi podobné od různých výrobců. V případě výměny nádrže se vlastně napojuje jen ovládání ventilu plynu a přívod plynu (neřešíme-li ukazatel plynu) Pokud mám možnost nechat si nádrž vyměnit za jinou (i když neoriginální ale homologovanou a prozkoušenou) nedaleko bydliště za cenu drobných technických kompromisů a tím mít auto ve funkčním (a legálním) stavu, využiju tuto možnost už kvůli možnosti reklamace bez nutnosti dojíždění desítek či stovek kilometrů. U 13 let starého auta fakt nemá smysl být technickým puristou.

01.11.2014 09:39 - Re: LPG a C5 2747269
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Souhlasím s NMC. Originální nádrž, by STAKO Polska se shání obtížně, dodací lhůta cca 3 měsíce a servis 50 km odo domu. To je den dovolené. Výměna zde v TU sice za jiný typ s tím, že nebude na přepínači ukazovat množství LPG, večer to dám do servisu, kolega mne vezme do práce svým autem, po práci si své auto vyzvědnu. Neztratím ani den. To za cenu toho, že sice nevím z místa řidiče kolik mám LPG a nižší cenu o cca 2000 Kč stojí. Stejně při tankování LPG nuluji denní počítadlo km a dle dojezdu na nádrž vím kdy bude třeba tankovat. Takže jsem od včera na tom stejně a je mi to fuk. Jezdí to a to je hlavní

01.11.2014 10:52 - Re: LPG a C5 2747277
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 577

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vašemu vysvětlení celkem rozumím, když jste smíření s tím že to neukazuje stav v nádrži....a ukazuje to že došel plyn a jedete na benzín ???? To já budu mít asi horší protože můj LPi je někde jinde než ty vaše LPG a já budu muset dát novou origo nádrž...

01.11.2014 11:13 - Re: LPG a C5 2747279
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
čo je to LPi??

01.11.2014 11:25 - Re: LPG a C5 2747281
jarda 68
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
co bude vadné když mě na AG SGI ukazují diody pořád plnou nádrž i když je skoro prázdná

01.11.2014 11:33 - Re: LPG a C5 2747286
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 577

U??vate? Poslat soukromou zprávu
citrus napsal(a):
čo je to LPi??


LPi je označení pro vstřikováni plynu v kapalné fázi........Je to produkt firmy VIALLE, prostě to do sání nefouká plyn, ale kapalinu LPG, výhodou je nulová ztráta výkonu, a po nastartování na benzín přepnutí na plyn bez potřeby ohřátí motoru.....

01.11.2014 13:36 - Re: LPG a C5 2747297
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 195

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Rio11 napsal(a):
Vašemu vysvětlení celkem rozumím, když jste smíření s tím že to neukazuje stav v nádrži....a ukazuje to že došel plyn a jedete na benzín ???? To já budu mít asi horší protože můj LPi je někde jinde než ty vaše LPG a já budu muset dát novou origo nádrž...


Indikace provozu na LPG je zachována červenou LED na indikátoru. Samozřejmě funguje i manuální přepínání.


To Jarda 68:
znamená to, že řídicí jednotka LPG nedostává správnou informaci z rezistorového snímače na multiventilu (nebo není vůbec zapojen? Podívej se na něj, jestli do něj vedou dva dráty). U mně naopak nesvítí ledka žádná kromě té červené, co indikuje jízdu na plyn. Snímač připojený mám, ale jeho funkci neřeším.

01.11.2014 14:16 - Re: LPG a C5 2747306
jarda 68
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
no zapojen je to tak začalo aniž by s tím někdo něco dělal ale už si nepamatuji jak to bylo před tím ale to má svítit i ta červená dioda? svítí jenom zelené a to všechny. Takže by asi nefungoval ten rezistorový snímač že

01.11.2014 16:47 - Re: LPG a C5 2747325
Maxifik
Město: Trutnov 4, Auto: Toyota Verso 1,8Počet příspěvků: 746

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nabídka trochu mimo mísu: pokud by nekdo chtěl plnící redukci na holandský systém, mohu ji přivést na sraz. Při výměně nádrže mi dali i novu plnící koncovku jako máme v ČR u pump. Více SZ nebo telefon.

01.11.2014 17:22 - Re: LPG a C5 2747339
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 195

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
jarda 68 napsal(a):
no zapojen je to tak začalo aniž by s tím někdo něco dělal ale už si nepamatuji jak to bylo před tím ale to má svítit i ta červená dioda? svítí jenom zelené a to všechny. Takže by asi nefungoval ten rezistorový snímač že

Tou červenou diodou jsem myslel nejspodnější z těch, co ukazují stav plynu. Ta mi svítí kdykoli přepnu na plyn. Pravděpodobně máme od montážníků rozdílně zapojený žlutý vodič, viz schema vpravo nahoře. Ty jej možná mᚠzapojený na zem a já na vývod snímače. Nebo naopak.

Přílohy:
SGI_schema.png ( 151991b ) -

01.11.2014 18:46 - Re: LPG a C5 2747389
jarda 68
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
no dodře neřešme teda červenou diodu mě se zdá že nesvítila ani když to fungovalo ale tím že svítí pořád všechny zelené i když je nádrž prázdná tak to bude teda špatný ten snímač?

01.11.2014 21:05 - Re: LPG a C5 2747445
Max7
Město: Nové Město pod Smrkem, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 39

99 Poslat soukromou zprávu
jarda 68 napsal(a):
no dodře neřešme teda červenou diodu mě se zdá že nesvítila ani když to fungovalo ale tím že svítí pořád všechny zelené i když je nádrž prázdná tak to bude teda špatný ten snímač?


Tak novy postreh,me taky sviti ted vsechny diody,ale jakmile byla nadrz prazdna ozval se pipak co oznamuje prazdnou nadrz.Takze aspon tak to funguje,zmacknul jsem cudl na te krabici s ledkama (vypl se lpg) a dojel sem pro lpg na benzin

01.11.2014 21:18 - Re: LPG a C5 2747452
Max7
Město: Nové Město pod Smrkem, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 39

99 Poslat soukromou zprávu
jarda 68 napsal(a):
no dodře neřešme teda červenou diodu mě se zdá že nesvítila ani když to fungovalo ale tím že svítí pořád všechny zelené i když je nádrž prázdná tak to bude teda špatný ten snímač?


Mozna ti to nekde na pumpe kde meli velkej tlak pretlacily a dost mozna zaseklej plovak.No urcite sam na to neprijdes a budes muset navstivit servis.

02.11.2014 08:25 - Re: LPG a C5 2747542
jarda 68
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
to max7
to je možné že by byl zaseklý plovák protože se to stalo z ničeho nic ale přece by měla svítit ta červená dioda že to jede na lpg to mě právě zaráží a zdá se mi že nejde ani ten pípák když už je tam málo

02.11.2014 09:33 - Re: LPG a C5 2747559
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Abys věděl jestli se ti to jen zdá, že ti nejde pípák, nebo je to pravda, tak si vynu přepnutí na LPG tím, že uzavřeš za chodu motoru ventil na nádrží. Pípák je podle mne spouštěn nedostatkem tlaku na reduktoru a je nezávislý na poloze plováku. Jinak taky chod na LPG by měl jít poznat dotykem prstu na vstřikách, jsou cítit rázy. (Předpokládám, že jsou u tebe vstřiky přístupné).

02.11.2014 10:03 - Re: LPG a C5 2747564
jarda 68
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
na lpg to jede to vím akorát ten ukazatel a pípák

02.11.2014 10:46 - Re: LPG a C5 2747580
jarda 68
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
takže jestli jsem to dobře pochopil při chodu na lpg odpojit cívku na ventilu a mělo by to zapípat a automaticky přepnout na BA jo?

02.11.2014 14:23 - Re: LPG a C5 2747621
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Já jsem zatím na všech LPG nádržích měl možnost ručního uzavření vývodu LPG z nádrže. Bylo to buď kolečko nebo páčkový kohout poblíž malého měřáčku. Je to bezpečnostní prvek. S tou cívkou by to asi šlo taky, ale je to komplikovanější.

|< < 1 ... 28 29 30 31 32 33 34 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator