Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika
|< < 1 2 3 > >|
15.09.2014 08:15 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2733068
autodiag
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDiPočet příspěvků: 6535

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Kabelaz BSI-ECU

15.09.2014 09:46 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2733086
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
autodiag napsal(a):
Kabelaz BSI-ECU


Při otáčkách 1500-2000 se korekce srovnají. Studené auto se neuveze a zvuk motoru jak zetor(ve volnoběhu)

24.09.2014 16:08 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2736266
milanko
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V ExclusivePočet příspěvků: 51
99 Poslat soukromou zprávu
Tak ted babo rad

24.09.2014 20:23 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2736321
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
korekcie sa zrovnaju lebo v otackach uz nekoriguje, tie sa pouzivaju len na volnobeh

ake velke su tie korekcie
inak podobne nieco som mal ked skocili rozvody a bola pohnuta zadna vacka
tazko startovalo, bol to automat a za studena som zaradil D a do mierneho kopceka sa to muselo tlacit aby to slo

ked je to teple ide to normalne?

25.09.2014 00:01 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2736410
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Když jsem jel minulí týden do služby,auto prvních 20 km cukalo brutálnim způsobem,jak v autoškole rozjezdy,když jsem přišlápl plyn,auto se dusilo a nechtělo jet,turbo jsem neslyšel a trvalo to za stálého cukání než jsem to vytáhl na 90tku,po 20 km jsem zastavil a přemýšlel asi 2 minuty že auto odstavim,stále nastartovanej motor,nakonec jsem se ještě rozjel a dalších 20km ok,dnes jsem nastartoval a zjistil,když sešlápnu plyn a držim kolem 2 000 otáček,tak motor začne pulsovat otáčky 1 800-2 200,auto mi žádnou chybu nehlásí,na diagnostiku se dostanu až o víkendu,nesetkal se někdo s něčim podobnym? Zítra jedu domů,tak jsem zvědavej,jak se bude auto chovat.

25.09.2014 13:07 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2736663
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ty si menil ten EGR?

25.09.2014 13:28 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2736667
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ano,EGR je novej,chyba byla v řídící jednotce,po výměně najeto cca 1 000km bez problémů,bez diagnostiky se špatně určuje závada,pojedu na ní snad dneska nejpozději o víkendu,na volnoběh ok,otáčky lítají +-kolem 2 000,dnes to bylo lepší ale cukání kolem těchto otáček přetrvává,aspoň to turbo má záběr na rozdíl od toho čtvrka.

05.10.2014 09:41 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2739139
milanko
Město: Mlada boleslav, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V ExclusivePočet příspěvků: 51
99 Poslat soukromou zprávu
Sehnal jsem jine vstriky nechal je skontrolovat dal do auta a zatim to vypada ze se oprava povedla tak auto necuka motor uz nechce vyskocit tak snad dobry dik Jruze

06.10.2014 21:09 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2739644
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
63zdenda napsal(a):
Ano,EGR je novej,chyba byla v řídící jednotce,po výměně najeto cca 1 000km bez problémů,bez diagnostiky se špatně určuje závada,pojedu na ní snad dneska nejpozději o víkendu,na volnoběh ok,otáčky lítají +-kolem 2 000,dnes to bylo lepší ale cukání kolem těchto otáček přetrvává,aspoň to turbo má záběr na rozdíl od toho čtvrka.

Zapomněl jsem dát vědět,to moje cukání způsoboval nefunkční EGR a auto regenerovalo,diagnostika ukázala nefunkčnost tohoto nového ventilu a průměr km posledních 5ti regenerací 78km,po výměně EGRu stále chyba,zkoušeli jsme ho zaslepit a dokonce to šlo do nouzáku,po vytažení záslepky se nějakým záhadnym způsobem chytil a chodí stále bez závad,někde tam je problém v kabelech,takové cukání jsem ještě nezažil ale už je zatím vše dobré a další diagnostika ukáže o kolik km nastoupal ten průměr regenerací,nevim kolik km jsem od té doby nalítal ale jestli ta regenerace už proběhla,tak jsem jí ani neucítil.

07.10.2014 00:26 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2739726
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
a klapka na Ylonke chodi?
a ako som hovoril, chce to upgrade softu jednotky + adaptaciu egr

07.10.2014 16:45 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2739835
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jj,klapky choděj,chtěl jsem jenom druhým popsat příčinu mé závady,jinak druhý den starty a chování auta bez sebemenší chybičky,nechci zakřiknout,první den jsem si vymodlil,druhý den dostalo strach z předsedy jak psal že na srazu se jedním očkem podívá.

13.10.2014 18:03 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2741511
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Jenom pro informaci hledání příčin mého problému,koupil jsem voltmetr do zásuvky zapalovače,dávám ho na středovej panel k ruční brzdě,je pod proudem i bez klíčku,po zasunutí ukáže 12,5V,při zaplém zapalování a žhavení 11,5V,při startování když nechce naskočit motor klesne na 8,5V,po pár vteřinách další pokus,10,5V a v pohodě naskočí ,přece by měl při druhém startu ukázat míň a né obráceně,další věc,mynule mi ukázal průměr posledních 5ti regenerací 78 km,po ujetí zhruba 1 000km proběhla regenerace ale ten průměr skočil na neuvěřitelných 4 500 km ,má někdo také takovéto auto,další věc,při napíchlé diagnostice se auto nechtělo uspat,Hanz odpojil konektor na EGRu a ejhle,auto spinkalo jako nemluvně,přitom autem jezdim každý den a vše funguje jak má,teda až na ty občasné starty,zbytek informací o chování a hodnot z diagnostiky snad napíše večer Honza,vypadá to někde na pěknej bordel v kabeláži,děkuji za pozornost.

13.10.2014 18:12 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2741514
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
uz to tu omielam asi 150x - bol si dat spravit upgrade softwaru riadiacej jednotky?

to ze klesne a druhy krat nie by som dal na vrub baterke a starteru, ked sa bude tazsie tocit tak poklesne aj napatie (pripadne budu pri startovani zhavice zapate), na druhy krat uz to bolo pretocene a preto sa to lahsie hybe (alebo uz nezhavi pri starte)
ak to klesne pod 10V je jasne ze toto napatie je nedostatocne pre motorovu jednotku a tato sa bud vypne alebo nevyhodnoti udaje z cidiel lebo je tam nedostatocne napatie v nich

takze
1. upgrade jednotky
2. druha baterka
3. repas startera
4. je tam chyba zhavenia?

13.10.2014 18:20 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2741518
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Upgrade jednotky si nejsem jistý,baterie rok stará,startér mynulej rok repase a žhavení v tomto počasí pouze problikne,diagnostika ani v autě na displey žádná závada žhavení.

13.10.2014 18:55 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2741547
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
to ze preblikne zhavenie neznamena ze to nezhavi
to auto zhavi a dozhavuje aj po nastartovani, kontrolka svieti len po dobu nutnu na nastartovanie auta


starter budem muset pocut
skontroluj kontakty na tej baterke / skus si zadovazit druhu na pozicanie (pripadne si s niekym docasne vymen)

13.10.2014 19:19 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2741554
63zdenda
Město: Jezvé , Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 2972

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ve čtvrtek jdu opět na týden do služby,tak se chci tomu víc věnovat,vyndat startér,rozebrat a vyčistit elektrickou část,mechanická je po repasu,pouzdra atd. měněny,baterku si tam půjčim od kluků co se mnou budou sloužit,ale je zhruba pořád stejné počasí,třeba 4x v týdnu ranní starty a Volty ok,vše třeba přes 11,a pak dva dny jak píšeš málo pro řídící jednotku pod 9V a na podruhý ok,druhý den zase starty ok,po službě to jde zase na víkend k Honzovi a když na to nepříde i když mu hodně věřim,tak Tě poprosim na srazu,aspoň poradit nebo navést správnym směrem,zatim díky za reakce.
Mohla by mít i vliv třeba ta baterie na jednotku že by ukázala nesmysly na ty regenerace?

21.09.2016 15:37 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2996167
ivanivan
Město: Jablonec n. Nisou, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 528
U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
korekcie sa zrovnaju lebo v otackach uz nekoriguje, tie sa pouzivaju len na volnobeh

ake velke su tie korekcie
inak podobne nieco som mal ked skocili rozvody a bola pohnuta zadna vacka
tazko startovalo, bol to automat a za studena som zaradil D a do mierneho kopceka sa to muselo tlacit aby to slo

ked je to teple ide to normalne?

Mám podobný problém. První start nepravidelný chod, bez výkonu, jde špatně do otáček. Po pár km a ohřátí je vše v pořádku. Stalo se to po odpojení výměníku 0384 H0 (teče a mám objednaný nový). C5II 2,2hdi, 98kw. Může to být odpojením výměníku, nebo se mi přidala jiná závada?

21.09.2016 16:39 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2996176
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ivanivan napsal(a):
Mám podobný problém. První start nepravidelný chod, bez výkonu, jde špatně do otáček. Po pár km a ohřátí je vše v pořádku. Stalo se to po odpojení výměníku 0384 H0 (teče a mám objednaný nový). C5II 2,2hdi, 98kw. Může to být odpojením výměníku, nebo se mi přidala jiná závada?


Možná ti natekla voda do válce-ů a ohnul jsi ojnice - jakou mᚠspotřebu? Vačky by se asi neměli přetočit ty se většinou přetočí jen když se to potká . No ojnice poznᚠjen když schodíš hlavu (měřit je přes vstřiky je skoro utopie,ale možnost to je - nemusí to být přesné) Tlak paliva nekolísá ? - houpání bývá tím.

21.09.2016 20:49 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2996246
ivanivan
Město: Jablonec n. Nisou, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 528
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Dělá to jen při prvním startu. Otáčky pak už nehoupou. Spotřeba ze nezvedla a ani jinak se chování auta nezměnilo.

21.09.2016 21:06 - Re: Houpavý volnoběh, těžké starty, horší dynamika 2996256
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ivanivan napsal(a):
Dělá to jen při prvním startu. Otáčky pak už nehoupou. Spotřeba ze nezvedla a ani jinak se chování auta nezměnilo.


Diag - měřené hodnoty - sledova tlak paliva,korekce - to houpání musí být někde vidět.Kdyby byly pootočené vačky motor nebude mít výkon jaký by měl mít.

|< < 1 2 3 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator