Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / LPG a C5
|< < 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 42 > >|
05.05.2014 08:24 - Re: LPG a C5 2693259
citrus
Město: Trnava, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 612

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
plynove sniecky su blbost a nastavovanie medzier tiez. Vela clenov ti to potvrdi.
Pytal som sa mojho plynara on sam povedal ze ich nedoporucuje a treba davat obyc ake tam maju ist. Ked tam mal zopar tvrdohlavych co to chceli, po pat tyzdnoch isli sviecky von a dali sa povodne.

A tie tvoje problemy su skor vinimka ako pravidlo. Takze bud je to nieco ine a zbytocne hladas chybu v plyne, alebo tam plynar nieco poriadne dosral. Ale skratovana lambda...co s nou robil plynar???

05.05.2014 10:07 - Re: LPG a C5 2693286
miskod
Město: Praha - Stodulky, Banská Bystrica, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 435
U??vate? Poslat soukromou zprávu
S "plynovymi" svieckami suhlasim. Je to totalna kravina. Mne sa osvedcili denso s priponou "U". Maju drazku na vonkajsej elektrode. A kde vznika primarne iskra? Na hranach...
So sklepavanim ale suhlasit nemozem. Na xsare sklepane sviecky z 0.9 na 0.7...Motor omnoho kludnejsi a spotreba o 1.5l dole. To auto jazdilo za 6.8l plynu. Bez sklepania 8-8.5...Na C5 to tiez trochu poznat ale nie je to az take vyrazne.

05.05.2014 10:54 - Re: LPG a C5 2693298
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Ne že bych se musel vměšovat, ale nedá mi to. Není náhodou lepší koupit rovnou svíčky 0,7 než sklepávat 0,9 na 0,7?

05.05.2014 20:18 - Re: LPG a C5 2693465
Rio11
Město: Domažlice, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v X BreakPočet příspěvků: 577

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Vladimíre a zkusil jsi to auto otestovat jen jízdou na benzín ???? Co to dělá, jak se to chová, zda to také neklekne ???? To jsi tu nenapsal ani jednou, že jsi otestoval auto čistě jízdou na benzín. Ty tvé potíže jsou abnormální, a je tady spousta LPG přestaveb které fungují.

06.05.2014 19:21 - Re: LPG a C5 2693721
Ferro
Město: Ledenice, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v ExclusivePočet příspěvků: 99
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny kolegy C5 a s LPG obvzl᚝.
To Vladimír: Žádnou chytrost zřejmě nepředám, jen taková poznámečka. Dost se divím, že po Vašich peripetiích ještě máte sílu přemýšlet o negativním inzerátu. Naprosto nepochybuji o Vašich problémech s provozem vozu na LPG. Dokonce ani nepochybuji o tom, že Vám nikdo nebyl schopen kvalitně pomoci. Jako velmi spokojený uživatel C5 s LPG však nemohu souhlasit s takovouto generalizací. Obecně lze TVRDIT, že alternativa pohonu na LPG je odskoušená, bezpečná, kvalitní, prokazatelně úspornější a s pozitivním dopadem na životní prostředí. Jestliže se jeden konkretní vůz, z neznámých důvodů nepovedl, naprostro neznamená, že systém je nefunkční a je nutno jej zatratit a veřejně pranýřovat.
I když být na Vašem místě, také bych asi zahořkl.
Hlavně a najdete koumesa, co to zprovozní. No a pak dejte do placu co to bylo. Díky

05.06.2014 18:22 - Re: LPG a C5 2702292
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
Já mám na LPG svůj negativní názor, ale nikomu ho nevnucuji a kvůli tomu nepíšu. Před chvilkou jsem viděl úryvek z pořadu Černé ovce, kde testovali kvalitu LPG. No to jsem čuměl. U necelé poloviny odebraných vzorků byla překročena koncentrace síry 4-6 krát!! Říkali, že kromě mizerného spalování to může zcela oddělat palivovou soustavu. U nafty a benzínu kontroly ujíždějí většinou o trochu a často u veličin ne zcela podstatných.
Takže jako si majitelé common rail dieselů s přímým vysokotlakým vstřikem konečně zvykli nejezdit pro naftu do JZD, tak majitele LPG holt čeká taky podobná selekce kvality stanic. U LPG je to ještě horší, že není až tak jasné, jaká kategorie prodejců je ta dobrá.
Možná to může být i příčinou, proč tady někdo instalaci od jednoho výrobce chválí a druhý jde od problému k problému.

06.06.2014 00:11 - Re: LPG a C5 2702431
NMC
Město: Veverská Bítýška, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 195

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Reportហjsem stáhl sem ke shlédnutí:

.link.

Otázku kvality plynu a tím i dodavatele řeší určitě každý uživatel LPG - viz např. první strana tohoto vlákna. Já se snažím brát vždy plyn od Flagy a jsem s ním spokojený. Jen malá perlička z Maďarska - při návratu jsem bral LPG na poslední benzince na dálnici M1. Po rozjezdu začalo auto vibrovat jako nějaké masážní křeslo. Třepání vydrželo cca dvacet km, pak se s tím asi řídící jednotka porvala a jízda se postupně zklidnila.

29.07.2014 12:58 - Re: LPG a C5 2719342
est
Město: Kralupy, Auto: Citroën C5 II 2.0i 16v SX BreakPočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím vespolek.
Vzhledem k tomu, že na stránkách CCCA je přesně 0 servisů na montហLPG v Praze a 1 v celém Středočeském kraji - v Mladé Boleslavi a to bez hodnocení, pokusím se zeptat zde.
Koho pražského nebo v blízkém okolí byste z vlastní zkušenosti na LPG přestavbu C5 doporučili? Narážím na zmínky o AG Coubal, Harfa...
Díky moc

30.07.2014 15:14 - Re: LPG a C5 2719585
gajdaflow
Město: Kladno , Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X BreakPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj všichni, i já jsem propadl kouzlu c5 konkrétně. Jsem majitelem c5 break 1.8 16v s přestavbou na LPG r.v.2002
Doposud šlapalo vše bez problémů až teď mi začaly problémy se startováním,ale jen po ránu. Daří se mi nastartovat až na pátý pokus,ale po ohřátí motoru jsou starty bez problémů po celý den.Zkusil jsem vyměnit svíčky,předtím tam byly od NG nyní jsou tam od Bosche.Při přepnutí na plyn nebo benzin během jízdy auto jede bez problémů.prosím máte někdo podobnou zkušenost? Diky

30.07.2014 15:23 - Re: LPG a C5 2719592
moriss
Město: PRAHA, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 62
99 Poslat soukromou zprávu
zdar.
ohledne montaze doporucim www.sate.cz

ohledne startu ...jako prvni nezapominat na benzin v nadrzi.udrzovat jej na nejlepe pulce nadrze.trpi cerpadlo v ni. jinak utahovat ,kontrolovat cistit mazat...kontakty ,spoje ,tesneni pod klapkou...atd...pak diagnostika.

30.07.2014 15:57 - Re: LPG a C5 2719600
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
ja si myslim ze je tam prilis nizka teplota prepnutia na plyn a startuje to priamo na plyn ktory ale neni dostatocne splynovany ... (co sa stane ked to zapnes priamo na benzin?)

30.07.2014 20:09 - Re: LPG a C5 2719863
tief
Město: Praha, Auto: Počet příspěvků: 1827
99 Poslat soukromou zprávu
gajdaflow napsal(a):
Ahoj všichni, i já jsem propadl kouzlu c5 konkrétně. Jsem majitelem c5 break 1.8 16v s přestavbou na LPG r.v.2002
Doposud šlapalo vše bez problémů až teď mi začaly problémy se startováním,ale jen po ránu. Daří se mi nastartovat až na pátý pokus,ale po ohřátí motoru jsou starty bez problémů po celý den.Zkusil jsem vyměnit svíčky,předtím tam byly od NG nyní jsou tam od Bosche.Při přepnutí na plyn nebo benzin během jízdy auto jede bez problémů.prosím máte někdo podobnou zkušenost? Diky

nech si zkontrolovat vstrikovace - hlavne jejich tesnost ...

30.07.2014 21:34 - Re: LPG a C5 2719953
perkyy
Město: Trenčín, Auto: Citroën C5 I 1.8 16v BreakPočet příspěvků: 10
99 Poslat soukromou zprávu
ja osobne mám presne ten istý problém, skúšal som vyjazdi 2 nádrže len na benzín a dokopy žiaden pozorovatežný výsledok. Mám splynovač Landi Renzo a keď som po dlhej dobe našiel človeka s diagnostikou, hneď mi zahlásil že mám dva vstreky v ... Tak teraz šetrím na nový

30.07.2014 22:53 - Re: LPG a C5 2720004
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
gajdaflow napsal(a):
Ahoj všichni, i já jsem propadl kouzlu c5 konkrétně. Jsem majitelem c5 break 1.8 16v s přestavbou na LPG r.v.2002
Doposud šlapalo vše bez problémů až teď mi začaly problémy se startováním,ale jen po ránu. Daří se mi nastartovat až na pátý pokus,ale po ohřátí motoru jsou starty bez problémů po celý den.Zkusil jsem vyměnit svíčky,předtím tam byly od NG nyní jsou tam od Bosche.Při přepnutí na plyn nebo benzin během jízdy auto jede bez problémů.prosím máte někdo podobnou zkušenost? Diky

Nevím jestli je to možné i v tomto počasí, ale tohle přesně mi dělalo když jsem měl špatné teplotní čidlo. S LPG to nesouviselo. Po výměně OK.

31.07.2014 15:25 - Re: LPG a C5 2720253
gajdaflow
Město: Kladno , Auto: Citroën C5 II 1.8i 16v X BreakPočet příspěvků: 5
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj všem a zároveň diky za došlé rady ohledně startu...ani včerejší projetí cca 50km na benzín s přepnutím na plyn a odjezdem opět na benzín nijak nepomohlo,ale zkusit se má vše. takže budu pokračovat dle pokynů,jinak nevíte někdo o rozumném servisu na C5/LPG na Kladně nebo okolí?
Diky Honza.

12.08.2014 16:30 - Re: LPG a C5 2724229
jarda 68
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj
Nesetkali jste se někdo s tímto problémem.Nastartuji a auto jede normálně asi po kilometru a přidání plynu se dusí jakmile se pustí plyn tak na volnoběh drží a při zešlápnutí se opět dusí a po nějaké chvilce jede úplně nádherně a když už je motor teplý a vypneš zapalovvání a opět nastartuješ ta samá chyba až po pořádném protáhnutí jede zase normálně co to může být už jsem z toho na bednu dík

13.08.2014 08:33 - Re: LPG a C5 2724379
Honzaho
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158k TourerPočet příspěvků: 150
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Nepíšeš, jestli k tomu jevu dochází ještě v době před automatickým přepnutím na LPG. (Studený motor po jednom kilometru pravděpodobně ještě jede na benzin, zrovna tak chvíli po nastartování teplého motoru může běžet na benzin). Je potřeba zjistit, jestli závada souvisí s LPG a tedy jak se chová při poloze přepínače "Benzin".

13.08.2014 10:12 - Re: LPG a C5 2724399
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
V tomto ročním období může klidně přepínat na LPG už po kilometru. Ten problém ale i tak nemusí souviset s LPG - ten to jenom zdůrazní, protože chování motoru při provozu na plyn je citlivější...
Něco podobného mi na Pašíkovi dělala váha vzduchu - při přidání plyn. pedálu se to dusilo. Nevím jak je to u c5?

13.08.2014 11:39 - Re: LPG a C5 2724400
jarda 68
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 111
99 Poslat soukromou zprávu
Ale přece benzín nemá váhu vzduchu nebo jo ale když už se mi to dusí na plyn a jede za mnou auto tak přepnu na benzín a okamžitě jedu ale po chvíli to jede krásně i na plyn

13.08.2014 12:41 - Re: LPG a C5 2724411
martinrx
Město: Uherský Brod, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 349
99 Poslat soukromou zprávu
Vyzkoušej provoz pár stovek km jen na benzín, a jak se to bude chovat a u LPG nechej zkontrolovat vstřiky, v jakém jsou stavu.

|< < 1 ... 25 26 27 28 29 30 31 ... 42 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator