Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Problematika a funkce EGR
|< < 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 10 > >|
21.09.2012 20:41 - Re: Problematika a funkce EGR 2506970
ozzy57
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v XPočet příspěvků: 66
99 Poslat soukromou zprávu
Děkuji za osvětu.
Neukázala by to diagnostika?

21.09.2012 20:44 - Re: Problematika a funkce EGR 2506971
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
kazdopadne to chce diagnostiku a dobre skontrolovat (alebo poj na zraz )

21.09.2012 20:57 - Re: Problematika a funkce EGR 2506973
ozzy57
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v XPočet příspěvků: 66
99 Poslat soukromou zprávu
Na diag. jedu v úterý, na sraz s autem v tomto stavu bych měl strach,že někde zůstanu viset.Rád bych se už na sraz někdy dostal, ale další víkend dělám rozhodčího na rybářských závodech,takže to by už doma neprošlo. Snad příště.

22.09.2012 17:10 - Re: Problematika a funkce EGR 2507046
ozzy57
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v XPočet příspěvků: 66
99 Poslat soukromou zprávu
Tak jsem dnes zkusil dat nazpět původní váhu vzduch ,jestli náhodou ta z vrakoviště nebyla špatná a teď jsem úplně v pr..... Svítí kontrolka motoru a na displei hláška ,,depoluttion system faulty,, .Auto sice jde nastartovat ale má nepravidelný chod.Nevím jestli do toho servisu vůbec v úterý dojedu

22.09.2012 17:43 - Re: Problematika a funkce EGR 2507049
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Zkus váhu odpojit - vytáhnout kabel. Do servisu bys měl dojet v pohodě. Pojede to v nějakým náhradním režimu, kde si to hodnoty dopočítává, ale pojede to. Pokud teda není v loji něco jinýho, co chodu motoru zabrání.
Mě při odpojené váze nefungoval tempomat, ASR/ESP a nevím co ještě, ale motor šel bez problémů. Na nouzový dojetí dobrý.

22.09.2012 19:07 - Re: Problematika a funkce EGR 2507058
ozzy57
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 1.6HDi 16v XPočet příspěvků: 66
99 Poslat soukromou zprávu
dík zkusím

23.09.2012 18:44 - Re: Problematika a funkce EGR 2507210
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ozzy57 napsal(a):
dík zkusím


Podlož EGR(u EGR je trubka která vede do sání- je na dvou šroubkách - povolit a vsunout plech který projde mezi šroubky a utahni)- věřím že to bude OK-jestli je KO EGR tak se to takto může chovat

23.09.2012 20:18 - Re: Problematika a funkce EGR 2507279
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
hore to nezablenduje, ta trubka tam neni rovna

23.09.2012 23:01 - Re: Problematika a funkce EGR 2507301
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
hore to nezablenduje, ta trubka tam neni rovna


Dělal jsem to na 2 L tam to jde mezi EGR a trubku předpokládal jsem že i 1.6 (u sání to nejde) Já normálně 1.6 obcházím jako tchoře - raději jen z dálky.

24.09.2012 11:45 - Re: Problematika a funkce EGR 2507344
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
jo, on ma 1.6, tam to nejde tak skusit
u RHR je dost jednoznacne poznat ked je ten egr vcudu

30.10.2012 21:20 - Re: Problematika a funkce EGR 2516510
RendaS
Město: Vejprnice, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
Dovolím si, jako nováček, připojit jednu osobní, čerstvou, zkušenost. Jel jsem po D1 na tempomat, najednou auto začalo ztrácet výkon, sotva jsem dojel párset metrů ke sjezdu z dálnice a pak už jsem se musel nechat odtáhnout do servisu, auto nastartovalo, ale po chvíli chcípalo...V servisu nenašli na diagnostice nic, nakonec objevili nefunkční EGR ventil a abych dojel (stalo se mi to asi 300km od domova), udělali mi tam nějaký "bypass" z nerezové trubky, čímž EGR vyřadili s tím, že je na mě, jestli si to nechám opravit, nebo jestli s tím budu jezdit jako "tisíce" jiných...subjektivní zkušenost po těch ujetých cca 300km - spotřeba zhruba stejná, jede to možná trochu líp, z výfuku se opticky nekouří, co na to měření emisí nevím...Je to čerstvé, tak jen přemýšlím, jestli to nechat tak, nebo to nechat opravit...díky za každý názor...2.0HDI/2005

30.10.2012 22:51 - Re: Problematika a funkce EGR 2516519
felix81
Město: Praha, Auto: C8 2.2 HDi 94kwPočet příspěvků: 292

99 Poslat soukromou zprávu
Hele nevím jak u tebe ale u mé staré předkomůrkové potvory s půl mega kilometrama je EGR odstaven už dlouho a jediná výhoda je že mi to tolik nezasírá sání. Ale tobě doporučuju to nechat zase zprovoznit. Proč? To bude nejlíp vědět Džoumep.

30.10.2012 22:59 - Re: Problematika a funkce EGR 2516523
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
egr na starom aute a stary system je o niecom uplne inom ako dnes ked si to vie skontrolovat prietok vzduchu a podobne ....

EGR je ekologicka zalezitost a ma to dost velku funkcnu anabazu
kazdopadne ked ho vymenis za novy, nemal by si s nim mat uz viac problem, bola tam konstrukcna zmena a predavaju sa uz len tie nove ktore su funkcne v pohode

23.07.2014 16:17 - Re: Problematika a funkce EGR 2717816
ifan118
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 30
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Zdravím mam momentálne jeden dos vážny problém nieje to konkrétne na mojej C5 ale na sestrinej 307 avšak je tam 1,6 HDI 110 koni 9HZ ako je aj na C5. Na aute bol menený motor v autorizovanom Peugeot servise avšak po výmene a prejdení asi 2000 Km sa stále zobrazujú následné chyby:
-auto čmudí ako blázon (Mechanik vravel, že sa musí prejs dákych 500 km aby sa vyčistil FAP. Už je to lepšie ako hneď po výmene ale pri záaži aj tak strašne čmudí)
-Vežmi vysoká spotreba (palubák ukazuje 4,5 ale skutočná podža natankovania vychádza okolo 8 litrov. Tento motor poznám z 407mičky kde som vedel spravi spotrebu aj okolo 4-5 litrov tak štýlom jazdy to nebude)
-miestami trhanie pri akcelerácii
-Auto ma neskutočný ah aj mechanik hovoril, že sa mu zdá ako načipovane ale hovoril, že aktualizoval software na riadiačke čiže čip by to ma nemalo
*** motor svieti a auto je teraz znova v Peugeote všetky chyby sa pohybujú okolo EGR ventilu preto sa chcem opýta či je reálne aby tieto chyby spôsoboval práve EGR ventil? vopred ďakujem za každú radu.

23.07.2014 17:48 - Re: Problematika a funkce EGR 2717831
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ifan118 napsal(a):
Zdravím mam momentálne jeden dos vážny problém nieje to konkrétne na mojej C5 ale na sestrinej 307 avšak je tam 1,6 HDI 110 koni 9HZ ako je aj na C5. Na aute bol menený motor v autorizovanom Peugeot servise avšak po výmene a prejdení asi 2000 Km sa stále zobrazujú následné chyby:
-auto čmudí ako blázon (Mechanik vravel, že sa musí prejs dákych 500 km aby sa vyčistil FAP. Už je to lepšie ako hneď po výmene ale pri záaži aj tak strašne čmudí)
-Vežmi vysoká spotreba (palubák ukazuje 4,5 ale skutočná podža natankovania vychádza okolo 8 litrov. Tento motor poznám z 407mičky kde som vedel spravi spotrebu aj okolo 4-5 litrov tak štýlom jazdy to nebude)
-miestami trhanie pri akcelerácii
-Auto ma neskutočný ah aj mechanik hovoril, že sa mu zdá ako načipovane ale hovoril, že aktualizoval software na riadiačke čiže čip by to ma nemalo
*** motor svieti a auto je teraz znova v Peugeote všetky chyby sa pohybujú okolo EGR ventilu preto sa chcem opýta či je reálne aby tieto chyby spôsoboval práve EGR ventil? vopred ďakujem za každú radu.



No EGR by eventuálně mohl způsobovat to kouření,ale podle mne by to zase nejelo(pokud by zůstal otevřený tak bude mít motor málo vzduchu- bude kouřit a nebo spíš zhasne než pojede jak načipovanej) takže mi napadá jen že buď je tam jiná jednotka se vstřikama (jsou dva druhy vstřiků s drážkou a bez)- jednak se nedají zaměnit a pokud ano dovede to dělat toto -jsou jinak konstrukčně řešené . A nebo jsou KO a cpou tam víc nafty než mají.Ještě takovej blbej dotaz - nakonfiguroval je mechanik do jednotky správně?

23.07.2014 18:02 - Re: Problematika a funkce EGR 2717835
ifan118
Město: Banska Bystrica, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW) TourerPočet příspěvků: 30
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
to presne neviem ale tak v Peugeote hadam chlapi vedia čo robia aj keď dnes sa nedá spožahnú na nikoho ale ked som s tym autom bol na KO a STK emisna tak chlap vravel ze ten motor co sa tam menil nesedí úplne ze tam boli dake ine koncove čísla na motore tusim mohli by tam by zmeny? a menil sa viac menej spodok a blok motora hlava a vsreky ostaly original aj turbo. Myslel som si ze by to mohlo byt turbo ale to sme skusali za jazdy merat tlaky a tie sedeli. tak momentalne uz neviem najhorsia je asi tá spotreba a este sa motor hreje len na dakych 75-80 stupnov podla pristrojovky. Aby bol pribeh kompletny to auto sa viezlo z talianska malo zohnutu jednu ojnicu a presli sme tak na nom domov. preto sme to aj riesili vymenou motoru.

23.07.2014 18:19 - Re: Problematika a funkce EGR 2717837
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
ifan118 napsal(a):
to presne neviem ale tak v Peugeote hadam chlapi vedia čo robia aj keď dnes sa nedá spožahnú na nikoho ale ked som s tym autom bol na KO a STK emisna tak chlap vravel ze ten motor co sa tam menil nesedí úplne ze tam boli dake ine koncove čísla na motore tusim mohli by tam by zmeny? a menil sa viac menej spodok a blok motora hlava a vsreky ostaly original aj turbo. Myslel som si ze by to mohlo byt turbo ale to sme skusali za jazdy merat tlaky a tie sedeli. tak momentalne uz neviem najhorsia je asi tá spotreba a este sa motor hreje len na dakych 75-80 stupnov podla pristrojovky. Aby bol pribeh kompletny to auto sa viezlo z talianska malo zohnutu jednu ojnicu a presli sme tak na nom domov. preto sme to aj riesili vymenou motoru.


Zaslep EGR (třeba jen na zkoušku)- pokud to dělá opravdu EGR tak přestane kouřit,hlašky sice zůstanou,ale to nehraje až tak roli(musíš mezi hlavou a EGRem)

08.09.2014 12:00 - Re: Problematika a funkce EGR 2731185
lucky.kluk
Město: Praha, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v ExclusivePočet příspěvků: 26
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím, na 2.0 HDI RHR jsem vyměnil starý EGR za nový a chtěl jsem se zeptat, zda je nutné po výměně nastavovat nový EGR přes diagnostiku nebo si to sedne samo...někde se píše že ano, někde že ne, tak abych v tom měl jasno...předem díky za odpověď...

08.09.2014 12:53 - Re: Problematika a funkce EGR 2731199
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
lucky.kluk napsal(a):
Zdravím, na 2.0 HDI RHR jsem vyměnil starý EGR za nový a chtěl jsem se zeptat, zda je nutné po výměně nastavovat nový EGR přes diagnostiku nebo si to sedne samo...někde se píše že ano, někde že ne, tak abych v tom měl jasno...předem díky za odpověď...


Přílohy:
C5 II - B1KG14P0 - Demontហ- montហVentil EGR - Ohřívač chladicí kapaliny.mht ( 213901b ) -

08.09.2014 13:33 - Re: Problematika a funkce EGR 2731207
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
z 99% jed dobre ho nastavit / mal by sa upgradnut soft jednotky

|< < 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 10 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator