Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Motor, převodovka, výfukový systém / Nestartuje / C5 I 2.0 HDi
|< < 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 > >|
11.12.2015 20:12 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896550
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Není tu někdo elektrikář? Já bych potřeboval vysvětlit jaký bude rozdíl u OK starteru a starterem s KO ložisky - jedná se mi o odběr proudu a potom ještě akumulátor ? jaké hodnoty bude mít při malém a velkém odběru(popř.zkratovém proudu) zajímá mne hlavně napětí xxV ? Děkuji za za předem odpověď.

11.12.2015 20:20 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896553
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
len laicky, ak je KO baterka tak pri startovani ti zhasnu kontrolky a spadnu pocitace

ak je KO starter, tak ti kontroky pohasnu, ale nezhasnu a nespadne system

11.12.2015 20:33 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896557
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
len laicky, ak je KO baterka tak pri startovani ti zhasnu kontrolky a spadnu pocitace

ak je KO starter, tak ti kontroky pohasnu, ale nezhasnu a nespadne system


Počítače ti spadnou (můžou) klidně i při 9V (při 7V 100%) i u průměrné AKU a dobrém starteru ti napětí klesne i pod 10V (vyzkoušej)- teď jsem to tu řešil na P.308 - dal jsem starší AKU (nic moc ale tak 70%) a 308 chytá na drc - na původní AKU jednou ano jednou ne ,ABS v chybě ztráta napájení + další,dobíjení necelejch 13V , po výměně AKU dobíjení 14,6V , auto bez chyb.(jinak původní aku měla před startem 12,4V )
Jinak já si myslím že čím větší odběr tím menší napětí - myslím to tak že pokud AKU má malou kapacitu nebo starter kvůli ložiskům velký odběr tak poklesne napětí na AKU a když poklesne napětí můžou odpadnout počítače. A ohledně startů - pokud biturbo vstřik nemá protitlak na přepadu tak neotevře - dost časté že odejde ventil na přepadech a potom to nechce chytat.

Takže jestli jsem to dobře pochopil tak pokud zkratuji AKU tak krom toho že jí odpálím budu mít na pólech pořád 12V ?

11.12.2015 20:52 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896564
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
nie, ale skratujuci starter akosi uz nenatoci ziadne auto

tazko startujuci starter nezabije baterku ... ale to je jedno ... mas pravdu ...

12.12.2015 04:55 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896635
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
nie, ale skratujuci starter akosi uz nenatoci ziadne auto

tazko startujuci starter nezabije baterku ... ale to je jedno ... mas pravdu ...


S tím odpálením AKU jsem to myslel jako test(kdybych jí propojil třeba startovacím kabelem do zkratu tak zkroutím desky) a jak zjišuješ proč ti naskákaly chyby,proč auto nechytlo atd.. - já si píchnu na póly měřák a změřím si napětí(né proud) - ona ti toto řekne i diag(napíše u chyby jako důvod napětí - né proud) a souhlasím že zkřížený startér který se zastaví neodpálí aku,ale sám sebe - spálí vynutí,nebo ti shoří přívodní kabel.

12.12.2015 09:24 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896648
krocan
Město: Fryčovice, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi Exlusive BreakPočet příspěvků: 216
U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ja si myslím, pokud pojistka odpojí cívku startéru, nedojde k poškození ani baterie, ani startéru. Proto tam ta proudová pojistka je.

12.12.2015 09:54 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896651
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
krocan napsal(a):
Ja si myslím, pokud pojistka odpojí cívku startéru, nedojde k poškození ani baterie, ani startéru. Proto tam ta proudová pojistka je.


Kde je proudová pojistka? C5I na cívku jde klíčkové spínání, C5 II spíná cívku relátko v BSM a nemá nic společné s motorem starteru - tan je spínán klemou v cívce a na cívku jde přímo kabel s + pólu AKU - pól je obal starteru. Ještš mne napadla kostra mezi karoserii a převodovkou.Nicméně si pořád myslím že může být problém na přepadech vstřiků - pokud to po prvním startu hned zhasne a opětovný start je okamžitý tak už zůstanou pod tlakem (motor se za tu chvilku nemůže ani trochu zahřát,zavzdušnění by to mohlo být,ale to čerpadlo zůstává po zhasnutí plné nafty(tam jsou zpětné ventilky) - to by neběžel hned po startu pěkně.A kdyby to měl být starter tak se napodruhý start neopraví.AKU by to být mohla i když mne biturbo chytalo i na hodně špatnou na max druhou otočku jen mi vypadlo servo - dal jsem novou a chytá v podstatě stejně jen nepadá servo.

12.12.2015 10:32 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896655
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
cize si zasa necital co som napisal
jednoduche rozoznanie slabej / zlej baterky od zleho startera je ze ked startujes tak pri slabej baterke ti padaju pocitace, lietaju gongy atd., pri zlom startery dostava baterka zabrat ale pocitace nepadaju (pokial teda uplne neskratuje - ale to je uz tu mimo dotazu)

pri C5 2, na 90% uz rozopne pri zatazi relatko starteru a ani to nestartuje, co je dobra ochrana, znova ked je zly starter toci to

nemusi to platit na 100%, ale najjednoduchsia moznost ako zistit starter / baterka

a to ze to uz druhy krat toci a chyti lepsie je jednoduceh a normalne vysvetlenie, motor uz sa hybal takze sa bude lahsie toci a aj starter sa kusok prehrial takze rychlejsie bude tocit (XY ludi to tu uz zazilo, ked som mal sancu to pocut, tak na 99% to bol starter)

12.12.2015 12:06 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896659
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
cize si zasa necital co som napisal
jednoduche rozoznanie slabej / zlej baterky od zleho startera je ze ked startujes tak pri slabej baterke ti padaju pocitace, lietaju gongy atd., pri zlom startery dostava baterka zabrat ale pocitace nepadaju (pokial teda uplne neskratuje - ale to je uz tu mimo dotazu)

pri C5 2, na 90% uz rozopne pri zatazi relatko starteru a ani to nestartuje, co je dobra ochrana, znova ked je zly starter toci to

nemusi to platit na 100%, ale najjednoduchsia moznost ako zistit starter / baterka

a to ze to uz druhy krat toci a chyti lepsie je jednoduceh a normalne vysvetlenie, motor uz sa hybal takze sa bude lahsie toci a aj starter sa kusok prehrial takze rychlejsie bude tocit (XY ludi to tu uz zazilo, ked som mal sancu to pocut, tak na 99% to bol starter)


Četl jsem dobře - relátko(ovládání) v BSI je po kenu a tudíž nízko proudové (odpadne poklesem napětí)- to způsobí jak KO starter tak AKU,kontrolky poklesnou,nebo popřípadě zhasnou podle stavu obojího - záleží na odběru proudu a tím poklesu napětí - poznᚠjen pokud budeš mít 100% jistotu že je jedno nebo druhé v dobré kondici.Myslím že C5II negonguje(nejsem si jistý- pokud se pletu tak se omlouvám za mystifikaci),Špatná kostra má stejné příznaky jako špatná AKU nebo starter. Nejjednodušší cesta je buď si půjčit 100% AKU nebo přes kabely zkusit nastartovat - pokud to nebude točit jak má je to starter - pokud ano je to aku , ale to nemění nic na tom že pokud biturbo vstřiky nemají protitlak na přepadech neotevřou,nedají naftu . Začal bych napájením(třeba takou tou hračkou do zapalovače na kontrolu dobíjení-uvidí pokles napětí) - pokračoval bych diag měřené hodnoty tlak paliva a potom podle toho.(přepady tu mám na testování s dobrým ventilem)

12.12.2015 20:33 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896719
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
V mým případě musím potvrdit, co píše Jumep. První start prostě dýl a pomalej, když jsem to chcípl a zkusil znovu, tak už to šlo výrazně líp.
Teď s novým startérem teprve vidím jakej to je rozdíl, člověk si zvykne, že to točí pomalu a nepříjde mu to. První start s tímto a myslel jsem, že mi to otočí auto na střechu

K té teorii o baterce. Baterka v autě je Napěový zdroj, tzn. že drží víceméně konstantní napětí (záleží na tvrdosti zdroje), bez ohledu na odebíraný proud. Tak je to teoreticky, v praxi samozřejmě v určitým rozmezí bude to napětí konstantní, ale pří hodně velkých proudech bude klesat.
Jinými slovy - pokud jsou špatný ložiska ve startéru, tak bude mít větší mechanickej odpor, tudíž si bude brát víc proudu při startu. Nicméně v případě , že je baterka OK, tak to napětí určitě neklesne na nějakej extrém jako 9 nebo 7V.

12.12.2015 23:47 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896781
Tridac
Město: , Auto: Počet příspěvků: 183
99 Poslat soukromou zprávu

jruze napsal(a):
Četl jsem dobře - relátko(ovládání) v BSI je po kenu a tudíž nízko proudové (odpadne poklesem napětí)- to způsobí jak KO starter tak AKU,kontrolky poklesnou,nebo popřípadě zhasnou podle stavu obojího - záleží na odběru proudu a tím poklesu napětí - poznᚠjen pokud budeš mít 100% jistotu že je jedno nebo druhé v dobré kondici.Myslím že C5II negonguje(nejsem si jistý- pokud se pletu tak se omlouvám za mystifikaci),Špatná kostra má stejné příznaky jako špatná AKU nebo starter. Nejjednodušší cesta je buď si půjčit 100% AKU nebo přes kabely zkusit nastartovat - pokud to nebude točit jak má je to starter - pokud ano je to aku , ale to nemění nic na tom že pokud biturbo vstřiky nemají protitlak na přepadech neotevřou,nedají naftu . Začal bych napájením(třeba takou tou hračkou do zapalovače na kontrolu dobíjení-uvidí pokles napětí) - pokračoval bych diag měřené hodnoty tlak paliva a potom podle toho.(přepady tu mám na testování s dobrým ventilem)

Z vlastní zkušenosti mohu napsat, že zde je několik nepravd, které nejsou identifikací tohoto problému.
První věc je kostra, která jistě nebude mít vliv na to, že auto nechytá v mrazu, za tepla ano, po více dnech stání nenatočí, při vyšší teplotě ano. To určitě není kostra.
Taková nesmyslná otázka připojení kabelů nebo jiné baterky není na místě. Když je špatný starter, tím že se připojí kabely od jiného vozu, dostane více proudu a výsledkem je špatná baterie??? Nesmysl. Toto bylo důvodem proč jsem koupil novou baterii zcela zbytečně. Točilo, ale nechytlo. Baterka. Na kabely to chytlo. Dal jsem novou a ono to bylo stejné. Takže připojení kabeů§ nebo výměna baterie není vůbec žádnou identfikací toho, že je špatná baterka.
Ono to funguje tak, že čím je nižší teplota, tím více se zatěžuje práce starteru. No a ono funguje tak, že když překročí určitou zátěž proudovou, tak to vypne elektrické impulsy na vstřiky, když má málo proudu. Takže beterka točí a točí a točí, ale nechytne. Když se drží dlouhé starty klíčkem strateru, pak se vybije baterie a nenaskočí. Stačí krátké starty, cvaknout 2- vteřiny, dost, za chvilku znovu a ono to nakonec chytne, protože se rozhýbe olej, teplota, pohyb mechanických částí a nakonec to má dostatek proudu a chytne to.
Po výměně starteru zjistíte, jak je to úplně někde jinde s točením motoru, chytá na první tuknutí i když tři dny stojí na mrazu. Vyndal jsem nakonec starter a zjistil tak 2 milimetry vůli v pouzdrech, takže se bezvadně křížila celá kotva starteru. To je obrovský odběr proudu a nezbývá pro dávkování nafty.
Poslední rady nechápu a nerozumím co mají společného s naskočením motoru. Jen pro zajímavost, zásuvka je zcela na jiné větvy a neukáže vůbec nic, no a dignostika ukazuje všechno perfektní, vyzkoušeno, prakticky nastavena diagnostika, tlak nafty ok, zapalování ok, baterie ok, proud ok i při startu jen prostě to je na hranici spuštění vstřiků. Jinak nafta je normálně pod tlakem, přepady jdou všechny stejně a i kdyby nešly pak to prostě není tímto a nic to neznamená, protože to jednoduše nemá dost proudu na to, aby commonrail pustil proud do vstřiků.
Je prostě dobré číst zkušenosti lidí, kteří dosáhli vyřešení problému a ne teoretizovat a ještě k tomu radit věci, které s tím vůbec nesouvisí. Dal jsem na web druhy startu v zimě se špatným starterem, pokud by to někdo chtěl slyšet, co znamená špatný starter.
A jen logicky pro zamyšlení. Indikace závady. Auto startovalo stále dobře když jezdí denně do práce. Pokud byla teplota venku tak nad 5 stupòů naprosto bez problémů chytla kdykoliv. No a poprvé to nešlo natočit když auto stálo déle, dva tři dny na mrazu pod nulou. točí, točí, nechytá. Takže jsem seděl a přemýšlel co by s tím souviselo. Svíčky by to dělaly pořád, vstřiky neodejdou všechny naráz, takže by se to hádalo nebo kuckalo ale chytlo kdyby byl jeden dva vadné. No a pak stačí přemýšlet nad souvislostmi, takže jednoduše logicky to musí dělat něco, co souvisí s mechanickým problémem, když ztuhne motor zimou a zvýší se potřeba síly na jeho točení no a loigicky se dojde ke starteru jako alternativě. Baterka špatná se projeví hned, přetane točit velmi rychle, párkrát start a je po nic. Ale zde točí a točí a točí ani ontrolky nepoklesnou, ale nechytne a pouze v mrazu a pouze více dnů stání, jinak tam problém není.

13.12.2015 02:35 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896785
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Zbyňa : samozřejmě že novej starter bude točit lépe(takže všichni vyměníme startery) k poklesu napětí - v 7.třídě základky se to probíralo-je na to i vzoreček : čím větší odběr proudu tím klesá napětí a ano k odhalení stavu je lepší klešák který ukáže kolik teče proudu z baterky(mám na dílně) i u obojího(baterka,starter OK) klesne při startu napětí na +- 10v(kdo někdy viděl jak funguje zátěžák na zkoušení stavu AKU nemůže napsat že nepoklesne napětí na AKU - starter bere víc než zátěžák - zátěžák ukazuje V).A jinak mᚠpravdu - to co jsem radil se vztahovalo ke vstřikům a ty jsou napájeny 80V a protitlaku na přepadech(biturbo funguje trochu jinak),kostra má velkej vliv jak na start,tak pokles napětí.Nejsem teoretik - měsíčně mi projde rukama tak 40.aut a snažil jsem se poradit tak aby měl co nejmenší náklady na opravu - proto jsem napsal aby vyzkoušel s pučenou OK dobrou AKU a potom řešil dál.

Tridac : kabely jen k vyloučení kolem vstřiků a nafty,nová aku ohledně starteru(a né koupit,ale vyzkoušet)aby neutrácel zbytečně) kostry jem odpověděl K ovádání vstřiků nemᚠpravdu - odpověď a vysvětleni nahoře jen ještě jednotka má zjednodušeně stabilizaci(buď odpadne celá nebo ovládá vstřiky) s olejem - olejové čerpadlo je zdroj zátěže a než se natlakuje mazání(2.-3.vteřiny) zatěžuje méně . Na ostatní jsem už asi odpověděl - snad jen že on myslím parkuje v garáži kde to není tolik ovlivněno teplotou a prvotní byl problém nafta né starter-AKU a biturbo je jiný motor.Samozřejmě jsme nikdo neslyšel jak to točí,ale nejjednodušší je kolem točení začít zapůjčením AKU - to je asi bez nákladů,pokud nebude změna tak může řešit starter(to je na biturbu trošku ježek v kleci) a dál - ale to už budou výdaje (ten odhalí poslechově nebo klešákem-odběr proudu a jak točí - k tomu ale zase potřebuje dobrou AKU) Také jsem se setkal že příčina byl snímač na klice,ale to je už extrém.Neřekl jsem že to nemůže být startér!! a mimo to 3vteřiny není až taková katastrofa. - kdyby to bylo půl minuty ???

13.12.2015 13:22 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896821
Tridac
Město: , Auto: Počet příspěvků: 183
99 Poslat soukromou zprávu

Tak na doporučení sem dávám dvě videjka, která ukazují jak startuje motor se špatným starterem.
.link.

13.12.2015 16:35 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896847
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tridac napsal(a):
Tak na doporučení sem dávám dvě videjka, která ukazují jak startuje motor se špatným starterem.
.link.


Až budu mít čas tak dám videjko se špatnou AKU a hned k tomu s dobrou aku.(zateplím strop v dílně a půjdu to zkusit nahrát. a přihodím jedno se vstřikama (repasovanýma)-podotýkám že na tomto je nová AKU,dobrej startér,dobré přepady,dobré čerpadlo,dobré žhavky.

13.12.2015 16:58 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896848
Tridac
Město: , Auto: Počet příspěvků: 183
99 Poslat soukromou zprávu

jruze napsal(a):
Až budu mít čas tak dám videjko se špatnou AKU a hned k tomu s dobrou aku.(zateplím strop v dílně a půjdu to zkusit nahrát. a přihodím jedno se vstřikama (repasovanýma)-podotýkám že na tomto je nová AKU,dobrej startér,dobré přepady,dobré čerpadlo,dobré žhavky.

Já bych to jen upřesnil a doufám, že to již po čtvrté nebudu muset nikomu vysvětlovat.
Obě videa startuji při zhruba 7 stupních, tedy auto chytne a běží. Pokud je pod nulou auto nenaskočilo jen točilo.

UPOZORNěNÍ!!! Obě videa ukazují špatný starter, skoro milimetr velká vůle na pouzdrech, obrovský odběr proudu, sice točí, ale zbývající proud nestačí na otevření vstřikovačů při teplotě pod nulou.

Podotýkám, že na prvním videu je original start, stará baterie, nové žhavicí svíčky, přepady jsem nekontroloval, čerpadlo také ne, jen diagnostika ukázala vše vpořádku, včetně tlaku nafty. Ukazuje pouze špatný starter.

Druhé video je úplně všechno stejné, jen je vyměněna baterie za novou, jak je vidět a slyšet, startuje to úplně stejně, tedy baterka to nebyla ani není. Takto to startovalo i při napojených kabelech druhého vozu a stejně to nechytlo když bylo pod mrazem, až odpoledne, kdy se to ohřálo.

13.12.2015 17:22 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896851
Světlonoš
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SX BreakPočet příspěvků: 178

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Tridac, omlouvám se, ale jako laik jsem z videí pochopil pouze to, že na nich to startovalo. Pokud je tohle prezentováno jako start se špatným startérem, byl bych tedy vděčný za video startu kdy je na autě všechno v pořádku. A vidím jak to má správně startovat a porovnat si to. Pokud je to možné, předem dík.

13.12.2015 17:33 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896856
milda67
Město: Brno - Humpolec, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 125

Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Připadnu si jako blb,ale přikláním se k tomu co napsal Světlonoš, mě to takhle blbě a dlouho startuje už 4 roky,ale vždy to chytlo a bylo +40 nebo -15°C, jen je opravdu pravidlo,že čím dýl c5 stojí,tím jde hůř natočit. Když jsem před 3 rokama koupil novou baterku tak to asi půl roku startovalo líp, další zimu už bylo zase vše při starém.

13.12.2015 17:51 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896859
Tridac
Město: , Auto: Počet příspěvků: 183
99 Poslat soukromou zprávu

Světlonoš napsal(a):
Tridac, omlouvám se, ale jako laik jsem z videí pochopil pouze to, že na nich to startovalo. Pokud je tohle prezentováno jako start se špatným startérem, byl bych tedy vděčný za video startu kdy je na autě všechno v pořádku. A vidím jak to má správně startovat a porovnat si to. Pokud je to možné, předem dík.

Jo,jo, už jsem o tom také uvažoval, snad to zítra asi natočím a dal bych sem video pro porovnání.

13.12.2015 17:59 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896860
Tridac
Město: , Auto: Počet příspěvků: 183
99 Poslat soukromou zprávu

milda67 napsal(a):
Připadnu si jako blb,ale přikláním se k tomu co napsal Světlonoš, mě to takhle blbě a dlouho startuje už 4 roky,ale vždy to chytlo a bylo +40 nebo -15°C, jen je opravdu pravidlo,že čím dýl c5 stojí,tím jde hůř natočit. Když jsem před 3 rokama koupil novou baterku tak to asi půl roku startovalo líp, další zimu už bylo zase vše při starém.

Jo, jo, souhlas, když to jezdí denně, chytá normálně. Když stojí víkend a je pod nulou, v pondělí už jsem to nenatočil, točilo to tolikrát až to baterka nezvládla, odpoledne kabely a start okamžitě, bylo teplo a dost proudu. Další víkend to samé. Prostě a jednoduše promrzne celý motor, olej, vše mechanické a tím potřebuje startér více proudu a jakmile má vůle na pouzdrech, kotva se kroutí a to tak dlouho, dokoud to baterka zvládá utočit. Bohužel pak už nezbyde proud na vstřiky, prostě to nechytne. Když to chytne na tři, na dva nebo začne cuckat, není to určitě starter.

Jen pro ty co to chtějí vyzkoušet. Naučil jsem se s tím dva starty. Nafta chce někdy podržet déle klíček na sartu aby si natlakovala naftu, prostě aby to chytlo. Tady u starteru je to právě špatně. Brzy se vybije baterka a už to nechytne vůbec. Takže pokud to nebude chytat, pak doporučuji starty 2-3 vteřiny, déle ne a auto třeba na popáté po osmé chytne. Stačí se rozhýbat a trochu prohřát starter bez ztráty výkonu baterky. Možno vyzkoušet, funguje to. Tím, že to každý snaží dát na kabely od kolegy, tak to chytne, mylně to nastíní problém s baterkou. Také jsem tomu nechtěl věřit. Po výměně jednoznačná identifikace problému.

Jen snad nespojujte problém se startování se starterem, pokud to chytne na dva nebo na tři válce, pokud to chytne a cucká nebo kouří, pokud to chytne, blafe a netáhne, a také pokud to dělá kdykoliv startujete v zimě v létě. To není problém starteru ale desítky jiných věcí.

13.12.2015 20:40 - Re: Nestartuje / C5 I 2.0 HDi 2896946
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Tridac napsal(a):
Jo, jo, souhlas, když to jezdí denně, chytá normálně. Když stojí víkend a je pod nulou, v pondělí už jsem to nenatočil, točilo to tolikrát až to baterka nezvládla, odpoledne kabely a start okamžitě, bylo teplo a dost proudu. Další víkend to samé. Prostě a jednoduše promrzne celý motor, olej, vše mechanické a tím potřebuje startér více proudu a jakmile má vůle na pouzdrech, kotva se kroutí a to tak dlouho, dokoud to baterka zvládá utočit. Bohužel pak už nezbyde proud na vstřiky, prostě to nechytne. Když to chytne na tři, na dva nebo začne cuckat, není to určitě starter.

Jen pro ty co to chtějí vyzkoušet. Naučil jsem se s tím dva starty. Nafta chce někdy podržet déle klíček na sartu aby si natlakovala naftu, prostě aby to chytlo. Tady u starteru je to právě špatně. Brzy se vybije baterka a už to nechytne vůbec. Takže pokud to nebude chytat, pak doporučuji starty 2-3 vteřiny, déle ne a auto třeba na popáté po osmé chytne. Stačí se rozhýbat a trochu prohřát starter bez ztráty výkonu baterky. Možno vyzkoušet, funguje to. Tím, že to každý snaží dát na kabely od kolegy, tak to chytne, mylně to nastíní problém s baterkou. Také jsem tomu nechtěl věřit. Po výměně jednoznačná identifikace problému.

Jen snad nespojujte problém se startování se starterem, pokud to chytne na dva nebo na tři válce, pokud to chytne a cucká nebo kouří, pokud to chytne, blafe a netáhne, a také pokud to dělá kdykoliv startujete v zimě v létě. To není problém starteru ale desítky jiných věcí.


Tak bych tě chtěl požádat o radu co to je ? zítra se pokusím to nahrát - mám tři biturba a jedno RHR(pokusím se nahtát všechny = u dvou jsou nové (rok a u druhého půl roku) startery na třech jsou nové AKU(u jednoho jsem toto řešil před rokem(vyřešeno AKU),u druhého před půl rokem(vyřešeno AKU),u třetího preventivně 3.měsíce, čtvrté zatím neřešil - budu řešit AKU - je nesmysl dávat novej startér - je starej půl roku Poprosil bych aby jsi mi podle videjka určil co na kterém je špatně?(jen malej chyták neřeknu které je které a nemusí tam na videu být nové AKU) - jedno auto jezdí deně ostatní buď stojí nebo jezdí víjmečně - teď tři stojí už víc jak týden.Jen si chci ověřit tvou teorii a diagnostiku stavu aku a starteru přímo od tebe.

|< < 1 ... 12 13 14 15 16 17 18 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator