Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Diskuzní fórum / Hydraulika, řízení, brzdy / Pérování, tlumení, tvrdost auta
|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 13 > >|
01.09.2014 17:20 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2729460
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
daj si tam vysoke gumy, to dost pomoze

01.09.2014 18:37 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2729501
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Proto že z toho dělají Audi... Ale buď rád, alespoň za torzo toho co bývalo Citroen.Mᚠnejspíš poslední auto s Hydrou. další už asi nebude.

01.09.2014 20:20 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2729523
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
fri napsal(a):
BX jsme měli GTI, to jinak lítalo Jinak co se týká větších nerovností jako je zvlněná silnice, tam hydra pracuje jak má a houpe příjemně, ale nevím proč nemůže žehlit ony drobnosti třeba v nízkých rychlostech v obci Ale nejsem zas takový technik, tak zjištuju.


hydra nějak ty krátký příčný nerovnosti prostě neumí žehlit.. z podstaty, chybu bych nehledal. Vyšší gumy samozřejmě pomůžou

01.09.2014 20:35 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2729532
robo
Město: Piestany, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 16V 143k (103kW)Počet příspěvků: 1083
99 Poslat soukromou zprávu
to perovanie je dost subjektivne. teraz som jazdil tyzden v taliansku s P208 a to je hroza jak take nove krpate auto mlati. a tie narazy od napravy? strasne,
mne sa to s tym stuhnutim tiez zda. zdalo sa mi ze prestal byt markantny rozdiel medzi sport a normal na 16 tkach. na 17tkach ten rozdiel je vacsi. tiez sa mi zdalo ked tam doliali asi 0.5litra LDS ze to je tuhsie.
potom sa zas prevezem na niecom inom a utvrdim sa ze c5 plava
a nedavno som nabral asi v 65tke taky vytlk, rana, auto zastenalo, zaprastalo, nasiel som take 0.5cm dva zarezy v pneu. hydra to nezvladla. dufam ze som nerozhodil geometriu

01.09.2014 22:11 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2729552
fri
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158kPočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
HELLMUT napsal(a):
Proto že z toho dělají Audi... Ale buď rád, alespoň za torzo toho co bývalo Citroen.Mᚠnejspíš poslední auto s Hydrou. další už asi nebude.

Tak doufám že občas tato fora čtou lidé co mohou do něčeho mluvit a klidně vzkážu že: Bez hydry nebudu mít důvod Citroen nijak upřednostňovat! Konfekci si můžu koupit všude

01.09.2014 22:16 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2729553
fri
Město: Olomouc, Auto: Citroën C5 III (X7) 1.6 16V THP 158kPočet příspěvků: 8
99 Poslat soukromou zprávu
Jinak - gumy mám standartní 17´ 225/55 A musím chválit že fabrika si nenapomáhá v jízdních vlastnostech nízkým profilem pneu jak němci

02.09.2014 13:23 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2729631
Zbyňa
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v SXPočet příspěvků: 459
99 Poslat soukromou zprávu
Tak ty 17" jsou dle mýho idelál. Fóra si nikdo nečte, hydra (pravděpodobně) už nebude Ty příčný nerovnosti jsou holt taková slabina, ale jinak jsou ty auta prostě pořád nadstandardně pohodlný a nejen to, dokonce se podle mě i líp chovají. Je to trochu off, ale před pár rokama na předváděcích jízdách jsem jel po sobě s C5 X7 na 17" a hned po ní jsem se projel s nějakým třílitrovým Infinity (středně velký SUV), kola tuším 19 nebo 20" a výška pneu nula nula nic. Zatáčku na hrbolaté silnici, kterou jsem projel s C5 70km/h , tak s infinity jsem při stejné rychlosti na těch nízkých gumách měl plný ruce práce, abych neskončil na střeše v poli (bezesrandy). Ona konstrukce toho podvozku na C5 (hlavně X7) v kombinaci s hydrou umí totiž dobře pracovat (zatáčet) i na rozbité silnici, kde prostě s tvrdým (rádobysportovním) autem vyskáčeš ze zatáčky. Takže pak na nějaký bouchnutí na krátké nerovnosti se*e bílej tesák

03.02.2015 23:34 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2781576
gumidek
Město: Brno, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.2 HDi 16V 173k (125kW) TourerPočet příspěvků: 11
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravím všechny majitele C5
Chci vás požádat o radu, potřebuju skontrolovat Hydroaktiv H3+ nevíte o někom kdo se v tom vyzná, prosim doporučte mi někoho
Jihomoravský kraj
Děkuji

04.02.2015 00:43 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2781589
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Zkus se zeptat PaM - .link.

21.06.2016 11:55 - Auto netlmí v \"normal\" polohe 2964408
midnight1
Město: RK city, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Zdravim citroenákov,

dostal sa mi do garaze citron C5. Problém s podvozkom, znízite auto....nastartujete, po 200m sa auto samo zdvihne do polohy "normal" a je neovládatelné. Vôbec to netlmí, skace to ako koza atd...

Podvozok na mieste funguje super. Chodi pekne na všetky polohy, pozadovane hodnoty sedia s nameranými. Diagnostika všetkých jednotiek bez chyby (okrem budikov, nepaci sa im udaj o rychlosti a teplote, pritom rychlost a teplot ukazuju dobre).

Jedine co som si vsimol tak udaj o natoceni volantu v jednotke hydrauliky je zlý. Chodi to ako chce -59° potom +120°. Nelogicky...vobec to nekopiruje aktualnu hodnotu polohy volantu. Skusal som adaptacie, nacitanie snimaca..nic... Nema to ESP, takze neviem spravit kalibraciu

Lenze co som sa tu teraz docital, auto v polohe normal ma byt pojazdne bez problemov. Teda babo rad preco v polohe normal mi auto skace jak koza?

Dakujem vopred za vsetky rady

21.06.2016 12:37 - Re: Auto netlmí v \"normal\" polohe 2964425
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
zle gule

21.06.2016 14:33 - Re: Auto netlmí v \\\"normal\\\" polohe 2964456
midnight1
Město: RK city, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v XPočet příspěvků: 2
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, dakujem za rychlu odpoved. Co som stihol vygooglit. Gula je napustena dusikom do polovice + sa tam podla potreby tlačí hydraulicka kvapalina. Kde v tomto procese moze byt gula vadna? A všetky 4 naraz?

Ked znizim auto tak ide dobre, len po chvilke ked vylezie hore...zacne to skakat.

Moze byt problem ze chlap si diagnostikou skusal a dal akcne cleny "znizovani tlaku" ? auto mu kleslo dole, ale pak znova vyslo ked stlacil polohu hore.

21.06.2016 16:00 - Re: Auto netlmí v \"normal\" polohe 2964492
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
midnight1 napsal(a):
Ahoj, dakujem za rychlu odpoved. Co som stihol vygooglit. Gula je napustena dusikom do polovice + sa tam podla potreby tlačí hydraulicka kvapalina. Kde v tomto procese moze byt gula vadna? A všetky 4 naraz?

Ked znizim auto tak ide dobre, len po chvilke ked vylezie hore...zacne to skakat.

Moze byt problem ze chlap si diagnostikou skusal a dal akcne cleny "znizovani tlaku" ? auto mu kleslo dole, ale pak znova vyslo ked stlacil polohu hore.


V horní poloze pérovat nebude - v normální péruje? - tak to není koulema ale nastavením vejšky - seřídit vejšku jak má být.

21.06.2016 19:34 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2964625
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
uvadzas tu strasny chaos
ako vysoko to je ked je to v normalnej polohe?

normalne to musi ist prepruzit
ak ti praskne membrana tak to nema na com pruzit, lebo sa do gule natlaci kvapalina a tym tato nijako nepruzi a je to tvrde a len to poskakuje (co dokazu odpruzit gumy)

21.06.2016 19:58 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2964642
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
jumep napsal(a):
uvadzas tu strasny chaos
ako vysoko to je ked je to v normalnej polohe?

normalne to musi ist prepruzit
ak ti praskne membrana tak to nema na com pruzit, lebo sa do gule natlaci kvapalina a tym tato nijako nepruzi a je to tvrde a len to poskakuje (co dokazu odpruzit gumy)


Ono tak jak to uvádí je to všechno divně podané - já jsem to v jednu chvíli pochopil tak že to vyleze do horní polohy - samo o sobě se to zvedá z nejnižší polohy (to by asi také nemělo - ze zvíšené sleze na normál to ano) to by potom vypadalo že nezapojil kloubek korektoru asi by to měl popsat znovu a popořadě

22.06.2016 06:40 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2964775
vilous
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1256
99 Poslat soukromou zprávu
- Z nejnižší polohy se to nemůže zvednout samo, protože nejnižší poloha NENÍ jízdní poloha.
- Normální poloha - jasné, jakýkoli jízdní režim
- Zvýšená poloha - auto samo klesne do normální polohy při 40 km/h, pocit z jízdy do 40 km/h docela normální
- Nejvyšší poloha - auto samo klesne do zvýšené polohy při 10 km/h. Pocit z jízdy jako na splašeném žebřiňáku - to je normální

22.06.2016 07:35 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2964790
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
- Z nejnižší polohy se to nemůže zvednout samo, protože nejnižší poloha NENÍ jízdní poloha.
- Normální poloha - jasné, jakýkoli jízdní režim
- Zvýšená poloha - auto samo klesne do normální polohy při 40 km/h, pocit z jízdy do 40 km/h docela normální
- Nejvyšší poloha - auto samo klesne do zvýšené polohy při 10 km/h. Pocit z jízdy jako na splašeném žebřiňáku - to je normální


Ano - mně tam chybí ? (u ,,auto se zvedá ze spodní polohy") ješ tě bych upřesnil že z nejvyšší se sníží za jízdy až do normální polohy jak píše vilous + při 40Km/h.

22.06.2016 09:43 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2964817
PATaMAT
Město: Brno, Auto: Citroën C5 II 2.0HDi 16v Exclusive BreakPočet příspěvků: 1294

U??vate? Poslat soukromou zprávu
midnight1 napsal(a):
znízite auto....nastartujete, po 200m sa auto samo zdvihne do polohy "normal" a je neovládatelné. Vôbec to netlmí, skace to ako koza atd...


midnight1 napsal(a):
Ked znizim auto tak ide dobre, len po chvilke ked vylezie hore...zacne to skakat.


Je to nějaké celé blábol ... Nějak se neumí vyjádřit či napsat jednoduše co to dělá ... Tady si protiřečí

22.06.2016 11:22 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2964874
shalafi
Město: Bratislava, Auto: KIA Stinger GTPočet příspěvků: 113

99 Poslat soukromou zprávu
vilous napsal(a):
- Z nejnižší polohy se to nemůže zvednout samo, protože nejnižší poloha NENÍ jízdní poloha.


fakty - auto sa z najnizsej zdvihne samo pri 10km/h (co by sa malo a nemalo je ina vec)

22.06.2016 21:58 - Re: Pérování, tlumení, tvrdost auta 2965230
DeFuckTo
Město: Kladno, Auto: Citroën C5 II 3.0i V6 24v 211k AM6 Exclusive BreakPočet příspěvků: 780

99 Poslat soukromou zprávu
Přesně tak, taky jsem jednou zapomněl auto v nejnižší poloze.. Při 10kmh se to zvedne do normální polohy..

|< < 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 ... 13 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator