Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Diskuzní fórum / Elektrika, elektronika, multimedia / Ventilátor topení / C5 I / II
|< < 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 33 > >|
11.10.2013 15:14 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2626064
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zelvicek napsal(a):
Tak už i mě přestal točit ventilátor - klasickým způsobem - po nastartování se zobrazí vrtulky, ale za chviličku zmizí, ventilátor se ani nehne... Na regulátoru byly ty konektory trošku vyhřáte - tak jsem je přeletoval a vyměníl tranzistor. Bohužel nepomohlo. Dneska jsem tedy jel na vrakáč, kde jsme vymontovali regulátor ze scénica 2008, zapojili a taktéž nic. Mohl být jiný? (vzhledově zvenku byl totožný, nekuchal jsem ho). Jinak ventilátor zapojený na silu točí, ale s odběrem něco přes 20A, což se mi zdá hodně. Nicméně jsem ho měl venku a vypadá zdravě - uhlíky v pohodě, žádná vůle v ložisku, žádne dření... Tak co myslíte, kde mám pokračovat? ( téma jsem celé přečetl ...)


Může ýt KO regulátor(jestli je ten druhý stejný nevín)

11.10.2013 15:55 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2626068
zelvicek
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
A co říkáte na ten odběr? Příkon 1/4 kilowattu ten ventilátor asi nemá... Kdosi tu psal, že se mu to ustálilo na 7A, to už je pořádný rozdíl. Vyměnit ho radši?

11.10.2013 20:28 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2626158
tomikku
Město: Havířov, Auto: Citroën C5 I 2.0i 16v SXPočet příspěvků: 308
99 Poslat soukromou zprávu
zkontroluj pojistky v motorové části, taky mě to potkalo a pak jsem třískal hlavou o futra v garáži, je tam a to pojistka

11.10.2013 21:14 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2626180
zelvicek
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
No je tam ta č.18 tuším, 40A a ta je v pořádku. Konektor v bsm, o kterém tu už byla řeč, vypadá taky ok...

14.10.2013 11:17 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2626924
zelvicek
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
Tak už začínám být zoufalý... Dneska jsme na vrakáči zapojili origo regulátor z C5 a ventilátor pořád nic. Přitom propojením konektorů u regulátoru napřímo ho roztočím... Už mě nenapadá, kde by ten šotek mohl být...

14.10.2013 11:39 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2626925
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zelvicek napsal(a):
Tak už začínám být zoufalý... Dneska jsme na vrakáči zapojili origo regulátor z C5 a ventilátor pořád nic. Přitom propojením konektorů u regulátoru napřímo ho roztočím... Už mě nenapadá, kde by ten šotek mohl být...


Kontrolal jsi BSM - jak jsem psal? Nebo ovládací panel- to by byl ale první případ že by odešel ten.

14.10.2013 12:20 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2626930
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
a neskusal si druhy ventilator nahodou?

inak osobne si myslim ze mas niekde studenak

14.10.2013 13:51 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2626949
zelvicek
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
V BSM jsou pojistky i konektory vpořádku. Kromě svého jsem už vyzkoušel další 2 regulátory, takže tam bych taky chybu nehledal... Ventilátor jsem druhý nezkoušel - jumep, je normální, že když ho držim v ruce napichlý přímo na baterku, tak vezme 20,5 A?
No k tomu studeňáku, když spojím konektory u regulátoru, ventilátor točí. Na regulátoru to na studeňák nevypadá / resp. tím prošly už 3 kousky, takže tam ne. A ty další 2 ovládací drátky co jdou k panelu jsem taky propískal... No ale stává se to tak - čím neřešitelnější problém, tím větší blbost to ve výsledku bude

14.10.2013 14:31 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2626956
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
zelvicek napsal(a):
V BSM jsou pojistky i konektory vpořádku. Kromě svého jsem už vyzkoušel další 2 regulátory, takže tam bych taky chybu nehledal... Ventilátor jsem druhý nezkoušel - jumep, je normální, že když ho držim v ruce napichlý přímo na baterku, tak vezme 20,5 A?
No k tomu studeňáku, když spojím konektory u regulátoru, ventilátor točí. Na regulátoru to na studeňák nevypadá / resp. tím prošly už 3 kousky, takže tam ne. A ty další 2 ovládací drátky co jdou k panelu jsem taky propískal... No ale stává se to tak - čím neřešitelnější problém, tím větší blbost to ve výsledku bude


V BSM pravá svorkovnice - tuším první nebo druhé piny(silnější kablíky) na foto s červeným proužkem modrošedé. Foto je z C5 I 2.2 HDI r.v. 2001(předpokládám že je to u všech stejné)

Přílohy:
ventilátor top..jpg ( 179661b ) -
14112008023.jpg ( 0b ) -

14.10.2013 14:53 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2626970
zelvicek
Město: Veselí nad Moravou, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 23
99 Poslat soukromou zprávu
Ten jsem kontroloval, kdysi jsi tu měl fotky, jak je vypálený

Tak jak říkal jumep - studeňák Nedokážu si to vysvětlit, ale byl někde v tom 6pin konektoru u regulátoru (v samečkoví). Takže díky za rady a omlouvám se za "spamování" Jdu smontovat tu půlku auta, a zase můžu jezdit jako člověk

22.04.2014 18:38 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2689394
Jimik
Město: Ostrava, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi BreakPočet příspěvků: 169
Za?iato?n?k Poslat soukromou zprávu
Naměřené údaje pro kontrolu: Proudový odběr ventilátoru při 50% = 7A, 100% = 15A. U auta s horším ventilátorem 100%=20A.
Studené spoje v regulátoru=pískající ventilátor na střední rychlosti. Potom mi ventilátor přestal fungovat. Proletoval jsem spoje, pískání zmizelo, ale ventilátor fungoval jen týden.

11.05.2014 15:44 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2694860
snow
Město: Roztoky, Auto: Citroën C5 I 2.2HDi Exclusive BreakPočet příspěvků: 1
99 Poslat soukromou zprávu
drobec napsal(a):
Valeo predava druhovyrobu (698539) ale vyzera ze mnohych obchodoch je drahsia ako original v citroene

Tak jsem koupil 698539 a po demontáži jsem zjisti, že do mého C5 I 2004 s automatickou klimou nejde!
Pro C5 I je potřeba koupit ventilátor Valeo VA 698538 (např. zde .link.

11.05.2014 20:10 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2694996
jumep
Město: Piestany, Auto: Citroen C6 2.7HDiPočet příspěvků: 17328

Moder?tor Poslat soukromou zprávu
su len 3 druhy tych ventilatorov do c5 1
bez klimatizacie 6441 N5
mechanicka klima 6441 N6 = VA698538
automaticka klima 6441 N7 = VA698539

21.05.2014 18:57 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2698344
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
po pročtení diskuze o moc chytřejší nejsem. Takže, na manželčině 406-ce jsem asi před měsícem dělal jako každoročně dezinfekci klimatizace. Jelikož jsem sehnal jen jeden VALEO Clim Pur, který normálně používám a ten jsem použil letos na X7, hledal jsem náhradu. Koupil jsem KLIMA DOKTOR, jakýsi levný polský sprej na klimačky, ale oproti Clim Puru byl PĚNOVÝ. Návod na použití jsem ignoroval (stříkat pouze do ventilačních otvorů v přístrojovce) a použil tak, jako používám Clim Pur (podle návodu, v podstatě tak jak popisuje Darja v rozcestníku). Účinek parádní, klima dříve po vypnutí smrděla "jako po dešti" i po desinfekci Clim Purem, nyní již ne. Po desinfekci přestal ovšem po chvíli fungovat ventilátor. Díval jsem se na pojistky, ale ty byly OK. Asi po půl hodině a po chvilkové manipulaci s ovladačem ventilátoru, se záhadně rozběhl a fungoval asi dva týdny. Dnes mne manželka vezla, tak jsem si říkal, že ta klima moc nechladí. Omyl. Klima chladila dobře, ale otáčky ventilátoru i při otočení ovladače na max nic moc. Pak začaly kolísat a za chvíli klesly na minimum. Za cca 4 h po nastartování vše OK, otáčky ventilátoru na max a foukalo to fest, za asi 5 minut opět začaly kolísat a klesat až se ventilátor přestal točit úplně.
Jelikož je vás tady dost ex Xantiáků, tam by ten systém mohl být podobný, ne-li stejný. Tak jestli se s tím třeba někdo už nesetkal, abych věděl, kde hledat příčinu.

21.05.2014 23:29 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2698407
jruze
Město: Radonice Počenická 158, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 11787

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Ladman napsal(a):
po pročtení diskuze o moc chytřejší nejsem. Takže, na manželčině 406-ce jsem asi před měsícem dělal jako každoročně dezinfekci klimatizace. Jelikož jsem sehnal jen jeden VALEO Clim Pur, který normálně používám a ten jsem použil letos na X7, hledal jsem náhradu. Koupil jsem KLIMA DOKTOR, jakýsi levný polský sprej na klimačky, ale oproti Clim Puru byl PĚNOVÝ. Návod na použití jsem ignoroval (stříkat pouze do ventilačních otvorů v přístrojovce) a použil tak, jako používám Clim Pur (podle návodu, v podstatě tak jak popisuje Darja v rozcestníku). Účinek parádní, klima dříve po vypnutí smrděla "jako po dešti" i po desinfekci Clim Purem, nyní již ne. Po desinfekci přestal ovšem po chvíli fungovat ventilátor. Díval jsem se na pojistky, ale ty byly OK. Asi po půl hodině a po chvilkové manipulaci s ovladačem ventilátoru, se záhadně rozběhl a fungoval asi dva týdny. Dnes mne manželka vezla, tak jsem si říkal, že ta klima moc nechladí. Omyl. Klima chladila dobře, ale otáčky ventilátoru i při otočení ovladače na max nic moc. Pak začaly kolísat a za chvíli klesly na minimum. Za cca 4 h po nastartování vše OK, otáčky ventilátoru na max a foukalo to fest, za asi 5 minut opět začaly kolísat a klesat až se ventilátor přestal točit úplně.
Jelikož je vás tady dost ex Xantiáků, tam by ten systém mohl být podobný, ne-li stejný. Tak jestli se s tím třeba někdo už nesetkal, abych věděl, kde hledat příčinu.


Řekl bych v tom sajrajtu co jsi tam nastříkal - podle mne se to dostalo na osu motoru a jak se zahřeje tak se začne kousat(přidírá se motorek větráku) - mi používáme buď ozonové patrony,nebo takovou krabičku - oboje na podobném principu(prostě to nastartuješ a pustíš klimu naplno a vnitřní okruh - 20.min to nechᚠběhat a je to (tu patronu nebo tu krabičku položíš na podlahu u spolujezdce) po 20.minutách jen vyvětrᚠa hotovo.

22.05.2014 08:19 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2698417
HELLMUT
Město: Praha, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 HDi 163k (120kW) TourerPočet příspěvků: 1811

U??vate? Poslat soukromou zprávu
Já mám už dost dlouho problém na Xantii. Ventilátor pro změnu běží stále na max. Nejde vypnout ani snížit otáčky. Už jsem zkoušel na ventilátoru měnit ty kondenzátory a nic stále stejné. Dal jsem i nové relé pořád to hučí jako kráva...

22.05.2014 19:17 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2698562
stano1
Město: Partizánske-Bolzáno, Auto: Citroën C5 I 2.0HDi X BreakPočet příspěvků: 173
99 Poslat soukromou zprávu
Ahoj, Mám na predaj ventilátor z C5 I. kúpil som ho lebo mi starý ševelil,ale auto sa predalo tak mi zostal.
Cena 20 - 30€

22.05.2014 19:53 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2698568
Ladman
Město: České Budějovice, Auto: Citroën C5 III 2.0i 16V 143k (103kW) Tourer ExclusivePočet příspěvků: 489

99 Poslat soukromou zprávu
jruze měl pravdu. Dnes jsem na vrakáči koupil "nový" a ten jde dobře

23.05.2014 13:21 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2698688
Juras555
Město: Bučovice, Auto: Citroën C5 III (X7) 3.0 V6 HDi TourerPočet příspěvků: 166

99 Poslat soukromou zprávu
jruze napsal(a):
Řekl bych v tom sajrajtu co jsi tam nastříkal - podle mne se to dostalo na osu motoru a jak se zahřeje tak se začne kousat(přidírá se motorek větráku) - mi používáme buď ozonové patrony,nebo takovou krabičku - oboje na podobném principu(prostě to nastartuješ a pustíš klimu naplno a vnitřní okruh - 20.min to nechᚠběhat a je to (tu patronu nebo tu krabičku položíš na podlahu u spolujezdce) po 20.minutách jen vyvětrᚠa hotovo.

Kde se da ta ozonova patrona, nebo krabicka sehnat?

23.05.2014 14:15 - Re: Ventilátor topení / C5 I / II 2698694
Mikra
Město: Velké Hamry, Auto: Citroën C5 II 2.2HDi 16V 125kW Exclusive BreakPočet příspěvků: 3730

99 Poslat soukromou zprávu
Mají to teď v AutoKelly v akci.
Ale rozhodně je lepší umýt kondenzátor než jen prohnat klimu plynem. Ta pěna se správně stříká přímo na kondenzátor a můře se i do vzduchovýho potrubí, ale musí se nechat rozplynout, odtéct a teprve potom pouštět ventilátor. Samozřejmě nejdřív vyndat filtr a potom dát nový.

|< < 1 ... 15 16 17 18 19 20 21 ... 33 > >|


  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator