| | |
07.02.2022 08:18 -
Re: Vyhřívání sedadel / C5 III
|
3333773
|
|
autodiag
|
Město: Olomouc, Auto: Toyota C-HR 1.8HSD , Espace V 1.6DCi, C6 2,2HDi | Počet příspěvků: 6535 |
|
|
tyhle dutinky jsou velky spatny,zvlast jak pri silovych vodicich tak i datovych mensich prurezu
pri tomhle prurezu spajet a smrstovacku,pokud venkovni svazek tak s lepidlem
dutinky pouzivam jen u velkych prurezu kdy pajeni neni realne a jak psal Hanz kleste jsou nutnosti
u vetsich prurezu je mozne palisovat vodice do sebe bez dutinky ale to uz chce vybaveni.....
tyhle dutinky jsou velky spatny,zvlast jak pri silovych vodicich tak i datovych mensich prurezu
pri tomhle prurezu spajet a smrstovacku,pokud venkovni svazek tak s lepidlem
dutinky pouzivam jen u velkych prurezu kdy pajeni neni realne a jak psal Hanz kleste jsou nutnosti
u vetsich prurezu je mozne palisovat vodice do sebe bez dutinky ale to uz chce vybaveni.....
|
|
26.12.2022 09:35 -
Re: Vyhřívání sedadel / C5 III
|
3352812
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Potřeboval bych poradit. C5 X7 z roku 2016, dovoz z Německa. A teď jsem si viml, e nejde vyhřívání na obou sedadel. Pojistka v pojistkové skřínce A číslo G37 20 A vyhřívání předních sedadel je v pořádku. Načetl jsem, e mnohdy je problém v konektoru pod sedačkama, který jde do černé jednotky vyhřívání. Konektor jsem proměřil takto
Řidič
5 a 8 je 11,88 V
9 a 10 je 25 ohmů
7 a 10 rozpojeno
Spolujezdec
5 a 8 je 11,88 V
9 a 10 rozpojeno
7 a 10 rozpojeno
Můe být problém ve spirále, s tím asi pak nic neudělám ale chci vechno vyloučit. e by byla přepálená spirála na obou sedačkách? Můete mi někdo poradit co přesně mám na jednotlivých pinech naměřit nebo na co se jetě podívat?
Přikládám fotky. První dvě jsou od řidiče a druhé dvě jsou od spolujezdce. U řidiče je konektor v pohodě, proto jsem zkusil jednotku vyhřívání vyndat od spolujezdce a dát k řidiči a pořád vyhřívání nefunguje.
Potřeboval bych poradit. C5 X7 z roku 2016, dovoz z Německa. A teď jsem si viml, e nejde vyhřívání na obou sedadel. Pojistka v pojistkové skřínce A číslo G37 20 A vyhřívání předních sedadel je v pořádku. Načetl jsem, e mnohdy je problém v konektoru pod sedačkama, který jde do černé jednotky vyhřívání. Konektor jsem proměřil takto
Řidič
5 a 8 je 11,88 V
9 a 10 je 25 ohmů
7 a 10 rozpojeno
Spolujezdec
5 a 8 je 11,88 V
9 a 10 rozpojeno
7 a 10 rozpojeno
Můe být problém ve spirále, s tím asi pak nic neudělám ale chci vechno vyloučit. e by byla přepálená spirála na obou sedačkách? Můete mi někdo poradit co přesně mám na jednotlivých pinech naměřit nebo na co se jetě podívat?
Přikládám fotky. První dvě jsou od řidiče a druhé dvě jsou od spolujezdce. U řidiče je konektor v pohodě, proto jsem zkusil jednotku vyhřívání vyndat od spolujezdce a dát k řidiči a pořád vyhřívání nefunguje.
Přílohy: Řidič_01.jpg ( 674288b ) - Řidič_02.jpg ( 678920b ) - Spolujezdec_01.jpg ( 78749b ) - Spolujezdec_02.jpg ( 84300b ) - |
|
26.12.2022 17:36 -
Re: Vyhřívání sedadel / C5 III
|
3352848
|
|
jumep
|
|
|
prepalena ani nie, ale ked sa tam niekto postavi kolenom (vysavanie, nieco dociahnut..), tak ten sedak pretrhne
prepalena ani nie, ale ked sa tam niekto postavi kolenom (vysavanie, nieco dociahnut..), tak ten sedak pretrhne
|
|
26.12.2022 17:43 -
Re: Vyhřívání sedadel / C5 III
|
3352849
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Chápu, ale abycch měl jistotu potřebuji přesně vědět, kde co naměřit. Hlavně spirálu. e by byly obě sedadla přetrhnutá se mi nezdá ale moné to je.
Chápu, ale abycch měl jistotu potřebuji přesně vědět, kde co naměřit. Hlavně spirálu. e by byly obě sedadla přetrhnutá se mi nezdá ale moné to je.
|
|
26.12.2022 18:06 -
Re: Vyhřívání sedadel / C5 III
|
3352855
|
|
Hanz 397
|
|
|
Markynin napsal(a): Chápu, ale abycch měl jistotu potřebuji přesně vědět, kde co naměřit. Hlavně spirálu. e by byly obě sedadla přetrhnutá se mi nezdá ale moné to je.
Pod sedačkou je zelený konektor s (tuím) čtyřmi dráty. To je vyhřívání sedáku. Dva silnějí jsou výhřev, musí naměřit 0 ohmů a postupně se odpor bude hned zvedat. Kdy sundá zadní dekl ze sedačky, najde malý černý konektor se dvěma dráty. Změří to samé.
Jinak ta jednotka spolujezdce na fotce má dost. Pokud budou ok vyhřívací prvky, vyměn konektor i jednotku (kdy vymění jen konektor, tak jsi do dvou zim tam, kde teď), lehce napru piny, ne je píchne do konektoru (na piny na jednotce nesahej, je citlivá na statickou elektřinu), vechno poskládej a uívej si teplo na zadek 😉
Pod sedačkou je zelený konektor s (tuím) čtyřmi dráty. To je vyhřívání sedáku. Dva silnějí jsou výhřev, musí naměřit 0 ohmů a postupně se odpor bude hned zvedat. Kdy sundá zadní dekl ze sedačky, najde malý černý konektor se dvěma dráty. Změří to samé.
Jinak ta jednotka spolujezdce na fotce má dost. Pokud budou ok vyhřívací prvky, vyměn konektor i jednotku (kdy vymění jen konektor, tak jsi do dvou zim tam, kde teď), lehce napru piny, ne je píchne do konektoru (na piny na jednotce nesahej, je citlivá na statickou elektřinu), vechno poskládej a uívej si teplo na zadek 😉
|
|
26.12.2022 18:30 -
Re: Vyhřívání sedadel / C5 III
|
3352857
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Ten zelený jsem vyfotil ale v různých diskuzích se na něj neodkazují, kadý řeí ten černý co jsem poslal. A dekl za sedačkou? Ten mám sundat? Uf tak to asi nechám na jaro. Pokud ale změřím ve OK a stejně to nejde tak kde je chyba. Prý je zapojení stejné jako na Peugeotu 508. Tam ten černý konektor je 8331.
Ten zelený jsem vyfotil ale v různých diskuzích se na něj neodkazují, kadý řeí ten černý co jsem poslal. A dekl za sedačkou? Ten mám sundat? Uf tak to asi nechám na jaro. Pokud ale změřím ve OK a stejně to nejde tak kde je chyba. Prý je zapojení stejné jako na Peugeotu 508. Tam ten černý konektor je 8331.
Přílohy: konektor.jpg ( 1741901b ) - Jednotka vyhřívání sedadla řidiče.pdf ( 309753b ) - |
|
26.12.2022 19:18 -
Re: Vyhřívání sedadel / C5 III
|
3352889
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Ten zelený konektor měřit v OFF, není nutné nic zapínat, startovat?
Ten zelený konektor měřit v OFF, není nutné nic zapínat, startovat?
|
|
26.12.2022 19:40 -
Re: Vyhřívání sedadel / C5 III
|
3352895
|
|
Hanz 397
|
|
|
Markynin napsal(a): Ten zelený konektor měřit v OFF, není nutné nic zapínat, startovat?
Rozpoj ho, jedna strana vede přímo k jednotce, jedná strana k vyhřívání (nevím teď z hlavy která je která). Měří mezi těmi krajními. Odpoj jednotku před měřením. Na té straně, co jde k jednotce naměří nekonečný odpor, na straně, co jde k výhřevu, bude, jak jsem psal, pokud je ok.
Rozpoj ho, jedna strana vede přímo k jednotce, jedná strana k vyhřívání (nevím teď z hlavy která je která). Měří mezi těmi krajními. Odpoj jednotku před měřením. Na té straně, co jde k jednotce naměří nekonečný odpor, na straně, co jde k výhřevu, bude, jak jsem psal, pokud je ok.
|
|
27.12.2022 13:06 -
Re: Vyhřívání sedadel / C5 III
|
3352936
|
|
Markynin
|
Město: Chomutov, Auto: Citroën C5 III (X7) 2.0 BlueHDi 180k (133kW) | Počet příspěvků: 54 |
|
|
Tak jsem to změřil. Po rozpojení černého konektoru z jednotky pod sedačkou jsem po rozpojení zeleného změřil na krajních 20 ohmů. Hned to ukázalo 20 ohmů, velmi rychle tam skočí 4 ohmy a hned 20 ohmů nebo 19,9-20,1 ohmů.
Dokreslil jsem to schématu co vlastně měřím. Viz přílohu. Myslím si, e jak jsem měřil na oranovém konektoru 25 ohmů, tak to je suma výhřevu jak sedáku tak opěradla. Sedák má tedy 20 ohmů, e by opěradlo mělo jen 5 ohmů? To spojení, které jsem tam označil modře jsem tam dokreslil, prý je to spojené do série, ale v originál dokumentaci to spojené není. Posílám schválně i originál ale je to schéma z Peugeota 508, prý by to mohlo být stejné. Pak mi bylo řečeno, e i na svorkách 7 a 10 bych něco měl naměřit, tam ale nic nemám.
Tak jsem to změřil. Po rozpojení černého konektoru z jednotky pod sedačkou jsem po rozpojení zeleného změřil na krajních 20 ohmů. Hned to ukázalo 20 ohmů, velmi rychle tam skočí 4 ohmy a hned 20 ohmů nebo 19,9-20,1 ohmů.
Dokreslil jsem to schématu co vlastně měřím. Viz přílohu. Myslím si, e jak jsem měřil na oranovém konektoru 25 ohmů, tak to je suma výhřevu jak sedáku tak opěradla. Sedák má tedy 20 ohmů, e by opěradlo mělo jen 5 ohmů? To spojení, které jsem tam označil modře jsem tam dokreslil, prý je to spojené do série, ale v originál dokumentaci to spojené není. Posílám schválně i originál ale je to schéma z Peugeota 508, prý by to mohlo být stejné. Pak mi bylo řečeno, e i na svorkách 7 a 10 bych něco měl naměřit, tam ale nic nemám.
Přílohy: Výstřiek.PNG ( 159781b ) - Jednotka vyhřívání sedadla řidiče.pdf ( 307218b ) - |
|
| |
|
|